Gezellig zondag-topic

08-03-2026 08:24 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe ziet jouw ideale zondag eruit? En horen daar vaste gewoontes bij?
:koffie:
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
Mijn zondag staat, als ik niet op stap ben, meestal in het teken van huishoudelijk werk. Vandaag de tuin aangepakt. Fijn met het zonnetje erbij.

En verder wasje draaien, koken, een beetje internetten en zo meteen lekker vroeg naar bed.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Is het zomaar weer zondag. En wat voor een zondag! Zijn jullie al ingesteld op de zomertijd?
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
Nou ik werd om 6:20 wakker. Gelukkig was het dus 7:20 al had ik gehoopt dat het 8:20 was. Zou zo graag eens uitslapen.
Bed ondertussen wel al verschoond en gesport. Dadelijk even douchen en dan een rondje wandelen denk ik.
Net gewandeld en naar het pannenkoekenhuis.
Leuk :-)
Heerlijk dagje gisteren en geen last van de zomertijd gehad.
Gesport in de ochtend in de zon en daarna door naar paardrijwedstrijd van dochter. Paar uurtjes aanrommelen in huis en nog even in de zon gezeten
In de middag door naar een verjaardag.
Thuis een soepje gegeten, want door al het lekkers geen honger meer.
Als afsluiter samen met vriend in bad
Wat een fijne zondagen! Ik had ook een topdag. Was alleen vergeten dat mijn ouderwetse wekker ook deze keer geen automatische wijzeraanpassing deed. En dus was ik vanochtend veel te laat op het werk. En tot mijn verbazing was ik verre van de enige. Schrale troost.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven