Gezelligheid!

20-09-2012 08:08 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, issie dan

Wat gaat iedereen voor leuks/gezelligs doen vandaag?

Of morgen? Of van het weekend?

Ik wens jullie een hele fijne dag met whatever jullie gaan doen!
Internagelaktisch
Hallo, goedemorgen

Vandaag even de stad in om een bestelling op te halen en ik ga nog even naar de kringloop, want daar heb ik een prachtig meesterwerk weg laten leggen, een landschapje in pastelkleuren voor in de gang.

In het weekend mag je van Rotterdam naar Den Haag reizen voor 2,50, dus ik ga mijn zoon lastig vallen in De Haeg.

Wat ga jij doen vandaag?
Gezellig!

Ik ben op weg naar school.

Vanmiddag m'n huis opruimen en de ratten een schoon huisje geven
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 20 september 2012 @ 08:15:

Gezellig!

Ik ben op weg naar school.

Vanmiddag m'n huis opruimen en de ratten een schoon huisje geven Je hebt ratten. Hoeveel en wat voor kleur zijn ze?
Ik ga proberen het hele weekend non-stop te forummen!
quote:slempie schreef op 20 september 2012 @ 08:19:

Ik ga proberen het hele weekend non-stop te forummen!Nou, het is een beetje haperend begonnen, maar ik wens je een flitsende tijd aan de compjoeter.
Cateautje, wat is dat voor iets met voor 2,50 van Rotterdam naar Den Haag? Trein of metro of zo?
Net vriend uitgezwaaid op Schiphol, hij gaat voor een lang weekend naar z'n zoontje.

Nu weer in bed en vandaag ga ik helemaal niks doen, behalve met heel veel thee en een spannend boek op de bank. Misschien nog een uurtje hardlopen en vanavond in m'n eentje met nog meer thee beetje filmpjes kijken. Heerlijk.

Morgen pyjama feestje met wijn en lekkers met 2 vriendinnen, zaterdag lekker kokkerellen met een andere vriendin en dan misschien nog een borreltje/dansje wagen.

Zondag schoonmaken en vriend weer ophalen die dan vast helemaal happy is en leuke verhalen over z'n zoontje kan vertellen onder het genot van een glas wijn.

Kortom, alleen maar leuke dingen!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Vanmorgen heb ik cursus, daarna de middag werken, de avond de auto inpakken en morgen naar De Ginkelse Hei en me daar te vermaken!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Chartreuse schreef op 20 september 2012 @ 08:25:

Cateautje, wat is dat voor iets met voor 2,50 van Rotterdam naar Den Haag? Trein of metro of zo?Met de trein. Dat hebben ze besloten omdat in het weekend één of andere snelweg is afgesloten en zo proberen ze automobilisten tegemoet te komen. Geldt overigens voor dit weekend en het volgende.
Zeg Hasse, kom je ook eens in de buurt van Brabant??

Vandaag heerlijk m'n opdracht voor school afmaken, onder het genot van veel thee.

Radio staat ook aan.

De rest ook veel aan school werken!
quote:Hasse88 schreef op 20 september 2012 @ 08:28:

Vanmorgen heb ik cursus, daarna de middag werken, de avond de auto inpakken en morgen naar De Ginkelse Hei en me daar te vermaken!Dat wordt een volle dag, leuk joh. Rats kuch en bonen. Krijg je dat daar ook te eten?
Ah dank je Cateautje. Zal de treinofiel hier blij mee zijn!
quote:Chartreuse schreef op 20 september 2012 @ 08:31:

Ah dank je Cateautje. Zal de treinofiel hier blij mee zijn!Ja heerlijk lekker treinen.
quote:peacy schreef op 20 september 2012 @ 08:30:

Zeg Hasse, kom je ook eens in de buurt van Brabant??

Vandaag heerlijk m'n opdracht voor school afmaken, onder het genot van veel thee.

Radio staat ook aan.

De rest ook veel aan school werken!Ja hoor, ook wel (dit jaar waren we nog in Eindhoven, in het openluchtmuseum aldaar)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Cateautje schreef op 20 september 2012 @ 08:31:

[...]

Dat wordt een volle dag, leuk joh. Rats kuch en bonen. Krijg je dat daar ook te eten?Ik máák wel een Rats kuch en bonen, maar deze keer gaan we een kippensoepje maken. Ook lekker
Vandaag werken, morgen werken en het weekend.. Verassing... Werken

Maar wel kom ik hele gezellige collega's tegen en gaan we zaterdag gezellig mac eten tijdens de overdracht
Een pyamafeestje.

Weet je moeder wel dat je hier bent?
quote:Hasse88 schreef op 20 september 2012 @ 08:35:

[...]

Ik máák wel een Rats kuch en bonen, maar deze keer gaan we een kippensoepje maken. Ook lekker

Het staat op de site aangegeven, dus misschien wordt het wel geserveerd.

Kippesoep is zeker lekker, zeker op de Ginkelse hei,als het een beetje fris is.
Ik ga vanmiddag gezellig theeleuten bij een vriendin. Onderweg even stoppen bij de kringloop op zoek naar een lampenkap voor in de woonkamer. Nu het weer sneller donker wordt toch wel handig om daar ook een lamp te hebben.
quote:Cateautje schreef op 20 september 2012 @ 08:13:

In het weekend mag je van Rotterdam naar Den Haag reizen voor 2,50, dus ik ga mijn zoon lastig vallen in De Haeg.

Jij ook goeiemorgen. Wat een pareltje voor het Vrekkentopic!
Ik ga vandaag lekker omlummelen met mn kindjes en spelen met mijn verjaardagscadeaus van gisteren... :-)

In het weekend even shoppen en op verjaardagsvisite.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
quote:yasmijn schreef op 20 september 2012 @ 08:39:

Een pyamafeestje.

Weet je moeder wel dat je hier bent?Haha overgebleven uit onze studententijd. We woonden samen in een studentenhuis en hielden 1 keer in de maand onze 'beruchte' pyjama feestjes. Nu nog maar met zn drieen maar niet minder gezellig! Zelfs niet nu we achter in de 20 zijn!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Zijn er ook mannen bij? Als niet, dan niet 'berucht'
Ik ga zo de auto van mijn vader lenen, mijn sterke-spierballen-broertje inladen en dan voor sluitingstijd bij Ikea aankomen om een pareltje uit de Koopjeshoek weg te laten slepen door datzelfde broertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven