Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
03-10-2020 09:16
Oh ja, leuk die verschillende bakjes. Ik heb een rommelkastje waar ik ze in gepropt heb, en zodra ik er 1 nodig heb komt de helft gelijk mee :facepalm: Eens in de zoveel tijd ruim ik dat kastje eens een keer op maar ja :proud:
Dat is hier exact zo!
dolfje schreef:
03-10-2020 09:20
Dat is hier exact zo!
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
03-10-2020 09:17
Werk ze Dolfje, fijn dat er extra iemand is :)
Ja dat zouden we elke week wel willen maar daar is geen geld voor maar nu met de nieuwe maatregelen moet het even.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
03-10-2020 09:14
Werk ze Dolf!
Ik moet aan de yoga van mijzelf maar lig lui in bed met koffie (die al op is :'() en heb geeeeeeen zin.
Lekker blijven liggen dan nog even. Het is prutweer en yoga kan straks ook.
dolfje schreef:
03-10-2020 09:22
Lekker blijven liggen dan nog even. Het is prutweer en yoga kan straks ook.
Of morgen :lol:
Ik heb gister mn hele bed verschoond, dat ligt ook zo lekker, een pas verschoond bed haha..
Oooh altijd zo lekker, een verschoond bed.
Ik lag vanmorgen ook nog zo lekker maar moest nodig naar de wc.. En dan kun je het wel uitstellen maar er komt een moment dat je toch écht moet.
dolfje schreef:
03-10-2020 09:21
Ja dat zouden we elke week wel willen maar daar is geen geld voor maar nu met de nieuwe maatregelen moet het even.
Toch een klein voordeel dan, met de nieuwe maatregelen.
Was draait, zodra het hangt moet ik een pakje wegbrengen en lever ik waarschijnlijk op de route ook óf textielbaktas óf goededoeltas in. Kringloop heb ik geen zin in vandaag. Daarna lunch en avondeten mee naar oppaspoezel en zorgen dat ik op tijd terug ben voor Picnic :)
Blègh, ik heb niet fijn geslapen. Had een nachtmerrie over mijn ex en nieuwe vriend. Waar dat nou toch voor nodig is, na al die tijd? Ik heb die hele gast nog nooit gezien maar om de een of andere reden vindt mijn brein het nodig om dat helemaal in te vullen. Stom. :@
Kwebbeltje91 schreef:
03-10-2020 09:26
Oooh altijd zo lekker, een verschoond bed.
Ik lag vanmorgen ook nog zo lekker maar moest nodig naar de wc.. En dan kun je het wel uitstellen maar er komt een moment dat je toch écht moet.
Ik ken het, en daar heb je echt geen zin in als je lekker warm in je bed ligt...
Rik: ik heb me een tijdje in dromen verdiept, dromen kunnen je inderdaad wat vertellen maar je moet ze niet letterlijk nemen want het is je onderbewustzijn. (zegt Phoebe Freud..)
Een droom over een persoon wil iets zeggen over iets van jezelf waar je niet zo blij mee bent of je niet prettig over voelt.

Bleeeeehhh ik begin me te ergeren aan het plastic en gft en wil het naar de ondergrondse bakken brengen maar daar heb ik zo geen zin in...
(Maar in uitstellen heb ik een hekel.)
Waarom doen de katten dat nooit als ik het vraag, zij wonen hier toch ook... :@
Phoebemeaculpa schreef:
03-10-2020 10:04
Rik: ik heb me een tijdje in dromen verdiept, dromen kunnen je inderdaad wat vertellen maar je moet ze niet letterlijk nemen want het is je onderbewustzijn. (zegt Phoebe Freud..)
Een droom over een persoon wil iets zeggen over iets van jezelf waar je niet zo blij mee bent of je niet prettig over voelt.

Zoiets zal het wel zijn inderdaad. Die nieuwe vriend was in mijn droom zo'n beetje alles wat ik niet ben zeg maar, dus het zal wel een zelfbeeld/onzekerheid dingetje zijn.
Alle reacties Link kopieren
@kwebbel mijn moeder ook :hihi: sommige zijn niet eens van haar :rofl:

@phoebes ik ken het ;-) wachten net als Kwebbel met smart op het nieuwe seizoen.
idd als het bed verschoond is slaap ik een stuk lekkerder

@dolf werkze :hug:

@hondenmens, leuk oud-collegaatje van mij deed dat ook, schijnt heel rustgevend tezijn ;-) tja mensen veranderen mijn ex heeft bindingsangst maar heeft nog steeds een relatie met zijn huidige vriendin :-? ohwell hij laat mij teminste met rust dus heel fijn :hihi:

ik moet naar de DA mijn gezichtsdoeksjes zijn op.. en even naar hema heb geen zin maar moet O_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
03-10-2020 11:27
@kwebbel mijn moeder ook :hihi: sommige zijn niet eens van haar :rofl:

@phoebes ik ken het ;-) wachten net als Kwebbel met smart op het nieuwe seizoen.
idd als het bed verschoond is slaap ik een stuk lekkerder

@dolf werkze :hug:

@hondenmens, leuk oud-collegaatje van mij deed dat ook, schijnt heel rustgevend tezijn ;-) tja mensen veranderen mijn ex heeft bindingsangst maar heeft nog steeds een relatie met zijn huidige vriendin :-? ohwell hij laat mij teminste met rust dus heel fijn :hihi:

ik moet naar de DA mijn gezichtsdoeksjes zijn op.. en even naar hema heb geen zin maar moet O_o
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
03-10-2020 08:50
Ik denk dat Phoebes het algemeen bedoelt, ik noem ook alles Tupperware maar heb niks van het “merk” .
Mijn bakjes komen overal en nergens vandaan

Had eergisteren er nog een discussie over met iemand :hihi:
bij mij dus ook, ik heb ook tupperware, heb zelfs nog bakjes van mijn moeder die ze zo'n 60 jaar geleden gekocht heeft. Zijn goede bakjes maar ik ben altijd de dekseltjes kwijt. Als ik goed de lade opruim blijk ik toch alle bakjes hun eigen dekseltje te kunnen geven.
en verder even zeuren: het is koud, vies en somber weer. Waarom hebben wij in de evolutie de winterslaap overgeslagen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
wat is soep opwarmen toch lastig he. zet in de magnetron, neem een hap: mag wel wat warmer. terug in magnetron. Brandt nog net mijn tong niet, weer wachten tot hij wat is afgekoeld
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
RikM schreef:
03-10-2020 11:11
Zoiets zal het wel zijn inderdaad. Die nieuwe vriend was in mijn droom zo'n beetje alles wat ik niet ben zeg maar, dus het zal wel een zelfbeeld/onzekerheid dingetje zijn.
Denk het ook, maak je niet druk, dromen is het verwerken van dingen van het onbewuste.
Nlies: :rofl: herkenbaar. Erg irritant.

Zo ik ga even verschrikkelijk zijn, het is echt weer dik aan met vriendje, bijna te klef :biggrin:.
Hij is net weg (hij moet studeren), we hebben een hele leuke dag gehad :)
(En nu zit ik in huispak en doe ik niks meer...)
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht op thuisbezorgd. Dan even snel douchen en dan komt er bezoek. Gezellig.
Verder ben ik een beetje moe al was het wel te doen vandaag.
Leuk Phoebe :)

Ik ben eindelijk begonnen met mijn diamond painting. Lag al weken op me te wachten maar ik vond de rust niet om eraan te beginnen. Tot vanmiddag dus.
Vanmiddag een eindje gewandeld dus mijn beweging ook weer gehad.

Straks nog de keuken opruimen en dan voor de tv hangen.

Ik passeerde vanmiddag iemand hier in de gang die liep te snotteren en te niezen.. :-? Hopen dat het aan mij voorbij gaat.
nlies schreef:
03-10-2020 17:02
bij mij dus ook, ik heb ook tupperware, heb zelfs nog bakjes van mijn moeder die ze zo'n 60 jaar geleden gekocht heeft. Zijn goede bakjes maar ik ben altijd de dekseltjes kwijt. Als ik goed de lade opruim blijk ik toch alle bakjes hun eigen dekseltje te kunnen geven.
en verder even zeuren: het is koud, vies en somber weer. Waarom hebben wij in de evolutie de winterslaap overgeslagen?
Ik ook, echt zo irritant...
Ok mijn keukenkastjes zijn ook wel een bende.
Het was idd rotweer, gelukkig weinig last van gehad want we waren vroeg weg en alweer op weg naar huis toen het echt hard begon te hozen.
Vlakbij oppaspoezel bleek een PostNL punt te zijn, dus pakketje is weg, maar de tassen voor textielbak en goed doel blijven hier nog wat langer.
Over een uurtje komt Picnic en dan kan ik overstappen op huispak :yes:
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
03-10-2020 19:19
Vlakbij oppaspoezel bleek een PostNL punt te zijn, dus pakketje is weg, maar de tassen voor textielbak en goed doel blijven hier nog wat langer.
Over een uurtje komt Picnic en dan kan ik overstappen op huispak :yes:
Picniccers kijken niet op van huispakken hoor, zijn ze bij ons wel gewend ;-D
dolfje schreef:
03-10-2020 19:28
Picniccers kijken niet op van huispakken hoor, zijn ze bij ons wel gewend ;-D
;-D hier ook, savonds en in weekenden loopt iedereen hier in sport, jogging of huisbroeken ;-D
In tegenstelling tot mn vorige buurt, een vinexwijk. Hier wonen meer alleenstaanden, juppen en stellen. (Geen idee waarom die meer chillkleding dragen dan Vinex-ers..)

Mmm ik mag vanavond geloof ik weer aan de bak want we hebben weer bijna een topic volgeouwehoert :proud:
Ik snap overigens mijzelf totaal niet, lig languit in huispak, heb tijd voor Jane, maar geen zin...
Ik vind dat vrij ernstig...
Phoebemeaculpa schreef:
03-10-2020 19:41
Mmm ik mag vanavond geloof ik weer aan de bak want we hebben weer bijna een topic volgeouwehoert :proud:

Aan mij heeft het niet gelegen. ;)
Phoebemeaculpa schreef:
03-10-2020 19:41
;-D hier ook, savonds en in weekenden loopt iedereen hier in sport, jogging of huisbroeken ;-D
In tegenstelling tot mn vorige buurt, een vinexwijk. Hier wonen meer alleenstaanden, juppen en stellen. (Geen idee waarom die meer chillkleding dragen dan Vinex-ers..)

Mmm ik mag vanavond geloof ik weer aan de bak want we hebben weer bijna een topic volgeouwehoert :proud:
Ik snap overigens mijzelf totaal niet, lig languit in huispak, heb tijd voor Jane, maar geen zin...
Ik vind dat vrij ernstig...
He? Wacht effe! Jij hebt geen zin in Jane? :O Ben je ziek???

Zo, ik hang op de bank, tijd voor csi :popcorn:
Kwebbeltje91 schreef:
03-10-2020 19:58
He? Wacht effe! Jij hebt geen zin in Jane? :O Ben je ziek???

Zo, ik hang op de bank, tijd voor csi :popcorn:
Nee, het was geloof ik enkel een moment van verstandsverbijstering, ik heb het inmiddels opstaan, geen zorgen :proud:

Rik: toch wel, meer berichten dus eerder vol.
Tromgeroffel, het is zo ver :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven