Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
28-09-2020 21:52
Ja idd ;-D, ik lig ook net in bed en ga er nog 1 op mn tablet kijken, lekker luchtig en soaperig, dat heeft een mens af en toe nodig.
Heerlijk toch, alleen wonen en geen gezeik aan je hoofd... :proud:
Heerlijk!!!!!!!!!
Kwebbeltje91 schreef:
28-09-2020 21:56
Heerlijk!!!!!!!!!
:high5:
Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen!!
Phoebemeaculpa schreef:
29-09-2020 06:57
:high5:
Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen!!
Goedemorgen,
Ja ik ook! Wel even wennen dat het nu nog donker is zodra de wekker gaat :P
Vandaag niet veel bijzonders, gewoon werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet lekker geslapen. Heel onrustig. Komt natuurlijk door het werk en de persconferentie.
Vandaag gebroken dienst.. Tussendoor thuis even opruimen zodat de poetsvrouw morgen goed vooruit kan.
dolfje schreef:
29-09-2020 08:23
Ik heb niet lekker geslapen. Heel onrustig. Komt natuurlijk door het werk en de persconferentie.
Vandaag gebroken dienst.. Tussendoor thuis even opruimen zodat de poetsvrouw morgen goed vooruit kan.
:there: Sterkte dan vandaag Dolf!
Kwebbel :whip: had je me niet eerder kunnen zeggen dat Jane heerlijk soapie addicting is?
Ik ben vrij vandaag en wilde zo aan mijn yoga practice beginnen maar 3x raden wat ik aan het doen ben.. :proud:
Phoebemeaculpa schreef:
29-09-2020 08:57
:there: Sterkte dan vandaag Dolf!
Kwebbel :whip: had je me niet eerder kunnen zeggen dat Jane heerlijk soapie addicting is?
Ik ben vrij vandaag en wilde zo aan mijn yoga practice beginnen maar 3x raden wat ik aan het doen ben.. :proud:
Haha nou bij deze; je bent gewaarschuwd :proud:

Balen dat het slapen nog steeds niet goed gaat Dolfje.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja er speelt natuurlijk van alles, in de wereld en in mijn werk. De halve ochtend hebben we het over de maatregelen gehad en wat we er mee gaan doen. Bij sommige dingen voel ik me niet prettig. Weet ook niet wat en hoe het nu gaat.
Eerst maar even lunch want heb trek. En dan moet ik even naar glasbak /plastic weggooien en naar de bakker en dan zal de middag alweer ver om zijn.
Alle reacties Link kopieren
:bye: weer een zwaai van mij,
poes heeft mijn toetsenbord gesloopt >:-( :thunder: wilde hem bijna op marktplaats zetten was er even helemaal klaar mee, ga maar is aandelen kopen in de elektronica zaak. ofzo

had een lang weekend heb bijna niks gedaan, huis opgeruimd, met vriendin afgesproken nieuwe ijssalon ontdekt. ;-)

@phoebes ik vond Jane the virgin het 1ste seizoen echt leuk, mis soms wel die gekke telenovales wou dat ze die ook uitzonden :biggrin:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
29-09-2020 13:48
:


@phoebes ik vond Jane the virgin het 1ste seizoen echt leuk, mis soms wel die gekke telenovales wou dat ze die ook uitzonden :biggrin:
Ha ja die heb ik vroeger ook wel eens gekeken er werd er hier een jaren en jaren geleden uitgezonden.
Iets van Barria de Aluguel( zo heette het in mijn herinnering maar dat is vast niet goed geschreven) over een draagmoeder.
Kwebbeltje91 schreef:
29-09-2020 12:15
Haha nou bij deze; je bent gewaarschuwd :proud:
Das mooi te laat... ;-D, helemaal geweldig dit :proud:
Aan zo'n serie, beetje spanning, luchtig, humor en romantiek daar had ik nou echt behoefte aan.
Dit is nog 100 x leuker dan The Good girls!
Je gaat me trouwens toch niet vertellen dat jij alle seizoenen achter elkaar doorgebinged hebt? :rofl:
Mmm dan ga ik voor de zekerheid wel ff wat afspraken afzeggen :biggrin:

Rouge klinkt leuk allemaal!!
Phoebemeaculpa schreef:
29-09-2020 14:06
Das mooi te laat... ;-D, helemaal geweldig dit :proud:
Aan zo'n serie, beetje spanning, luchtig, humor en romantiek daar had ik nou echt behoefte aan.
Dit is nog 100 x leuker dan The Good girls!
Je gaat me trouwens toch niet vertellen dat jij alle seizoenen achter elkaar doorgebinged hebt? :rofl:
Mmm dan ga ik voor de zekerheid wel ff wat afspraken afzeggen :biggrin:

Rouge klinkt leuk allemaal!!
Haha nee ik heb niet alles achter elkaar gebinged hoor. Ik irriteer me juist enorm aan haar vader met die telenovela's van hem.
Kwebbeltje91 schreef:
29-09-2020 15:48
Haha nee ik heb niet alles achter elkaar gebinged hoor. Ik irriteer me juist enorm aan haar vader met die telenovela's van hem.
Ik vind hem ook een slijmbal..
En die Petra vind ik een materialistische bitch...
Phoebemeaculpa schreef:
29-09-2020 16:00
Ik vind hem ook een slijmbal..
En die Petra vind ik een materialistische bitch...
Vond ik in het begin ook. Ik denk nu anders over haar.
Kwebbeltje91 schreef:
29-09-2020 16:06
Vond ik in het begin ook. Ik denk nu anders over haar.
Maar ik ben pas bij seizoen 1.. :lol:, jij bent al bij 5.
:'( zit bij kapper maar heb tablet niet mee dus ik kan nu niet kijken booohooohooo mijn leven is voorbij.. :'( :biggrin:
Phoebemeaculpa schreef:
29-09-2020 16:45
Maar ik ben pas bij seizoen 1.. :lol:, jij bent al bij 5.
:'( zit bij kapper maar heb tablet niet mee dus ik kan nu niet kijken booohooohooo mijn leven is voorbij.. :'( :biggrin:
Nou snel doorbingen dan :P
Kwebbeltje91 schreef:
29-09-2020 17:01
Nou snel doorbingen dan :P
Ik ga mn best doen... :P
Ik zit te twijfelen wat ik zal doen, al weet ik het ergens al.

Ik kreeg vanmiddag mail van mijn werk, over de griepprik. Ze verplichten ons niet om het te halen, maar gezien de huidige situatie adviseren ze dit eigenlijk wel.

Ik zit niet in de risicogroep en heb hem ook nog nooit gehaald. Ik heb ook niet elk jaar de griep (hooguit een flinke verkoudheid, zoals begin dit jaar).

Wat zou meerwaarde zijn als ik hem wel haal? Ik heb geen idee of ik er ziek van word, dat is in dit geval al niet handig aangezien er al veel zieke collega's zijn.

Ik neig meer naar "Nee, ik ga hem niet halen."
Wat zouden jullie doen?
Familielid haalt hem jaarlijks (thuiszorg) en heeft nooit griep geloof ik, maar dat hoeft niet per se aan die prik te liggen, 'men' schat elk jaar in welke griepvariant dominant is en kan het mis hebben (prik vergt enkele maanden voorbereiding).
Tot zover de zinloze informatie :whoops:

Ik zou ook neigen naar Nee en eventueel kijken naar vitaminepillen ofzo. Ik ben niet zo'n regelmatige fruiteter..
Ik zit inmiddels languit in huisbroek in mn loveseat Jane te kijken.
Ik heb chocolade maar die is niet lekker en mn chips is ook op.
Ik kan toch geen serie bingen zonder snaairommel??? :'( :'( :'(
Alle reacties Link kopieren
@kwebbel ik vind die vader juist leuk HAHAHAH

@phoebes Petra is een aparte tante maar dat maakt haar juist zo leuk in latere seizoenen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Phoebemeaculpa schreef:
29-09-2020 20:29
Ik zit inmiddels languit in huisbroek in mn loveseat Jane te kijken.
Ik heb chocolade maar die is niet lekker en mn chips is ook op.
Ik kan toch geen serie bingen zonder snaairommel??? :'( :'( :'(
Besef je wel wat je zegt? Of is het die frambozen-choco van Tony's?

@rouge smaken verschillen haha.

Ik ben er trouwens uit; ik ga de griepprik niet halen.
Ok ik wacht af.
Gelukkig had ik nog popcorn. Maar de chocola die ik heb is niet zo lekker...
Oeh lekker popcorn! Heb je zoet of zout? Of een combi?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben astmatisch dus ik krijg ook altijd een oproep voor de griepprik en ik heb hem jaren niet gehaald tot vorig jaar. Ga hem nu ook weer halen als de oproep komt. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst griep heb gehad maar heb nu zoiets van neem het zekere voor het onzekere maar.

Waar ik me druk over maakte vanmorgen voor morgen neemt een collega over. Ik ga wel want wil kijken hoe ze het aanpakt maar kan dan goed afstand houden. Verder zijn er wat maatregelen weer terug die we eerst na de lockdown ook hadden. En afstand houden van mensen.
Nog even bankhangen en dan naar bed. Hopelijk slaap ik wat beter. Ga morgenmiddag ook weer sporten daar heb ik ook wel zin in.
Ik moet morgen met mondkapje op naar een zorginstelling...

Hopelijk slaap je beter Dolfje.
Hier regent het flink nu, ik kruip er ook zo in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven