Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Kwebbel ik heb het dit jaar ook weer thuis gedaan maar dat ga ik niet meer doen, o.a. om de ruimte.
Donutenz: goed zo, mij lukt dat niet, de rust vinden. Ik doe te veel, ben dan moe en zeg tegen mijzelf vandaag doe ik rustig maar vervolgens doe ik dat dan niet... :bonk:
Vandaag een nieuwe poging... (en anders ga ik ook Platvoet kijken ;-D)

Goedemorgen lieve mensen :sun: :daisy: :koffie:
Goedemorgen,

Groot gelijk Phoebe. Ik heb sowieso de laatste jaren steeds minder zin om het groots te vieren. Afgelopen 2 jaar ging ik gewoon een dagje uit met een vriendin, veel leuker :P

Mijn familie ligt grotendeels uit elkaar en ik heb geen zin in gedoe en gestress dus als ik het vier, doe ik het met een kleine club mensen.
Een familielid is graag gastvrouw en aangezien de meesten in die regio wonen is mijn verjaardag voor familieleden vaak daar. Om het jaar ongeveer.. verder meestal individuele uitstapjes naar terras/theater en dan de jarige trakteren op een drankje of (deel van) het theaterkaartje. Bevalt alle partijen altijd prima. Ik ben nog lang niet jarig, dus dat is lekker rustig :)
Ik heb vrij groot talent voor ontspanning en bankhangen (zoek nog een vacature waarbij ik dat op mijn cv kan zetten :P ) en laat me soms wel verleiden tot jeugdsentiment. Platvoet inmiddels ook (her)ontdekt maar nog niet aan het filmpje begonnen.. (eer)gisteren wel Smurfen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
ik heb al jaren geen feest meer gegeven, maar zit er over te denken om over 2 jaar een te geven maar omdat ik midden in de winter jarig ben wordt het lastig, mijn huis is al niet groot en mijn halve fam is allergisch voor katten :roll: anders een leuk zaaltje huren

@watervrouw :hihi: klinkt bekend
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
@Watervrouw: Jeugdseries kijken is gewoon leuk. Doe ik ook af en toe. Bovendien vind ik de series van jaren '80 en '90 veel beter dan die van tegenwoordig.
Kwebbeltje91 schreef:
02-07-2020 07:59
Goedemorgen,

Groot gelijk Phoebe. Ik heb sowieso de laatste jaren steeds minder zin om het groots te vieren. Afgelopen 2 jaar ging ik gewoon een dagje uit met een vriendin, veel leuker :P
Nou ja dit jaar dus nog wel allemaal mensen uitgenodigd maar wat een gedoe is dat... Ik vond het gezellig hoor maar ik woon alleen en heb normaal alle ruimte en na een tijdje heb ik zin om iedereen eruit te smijten en in joggingbroek films te gaan kijken met een zak chips.... :proud:
Ik ga het wel anders doen voortaan...

Watervrouw ik wil een spoedcursus bij jou...
Alhoewel ik tot 13u gewerkt heb, boodschappen al binnen heb, net siesta gehad heb en voor de rest vandaag geen reet meer ga doen... alhoewel dat is het plan.. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gesport! Toch wel weer fijn.
Daarna boodschappen gedaan ( vanmorgen eerst gewerkt) en nu eet ik een bakje soep en ga ik zo het eten voorbereiden.

Wat betreft verjaardag vieren, ik vier het eigenlijk nooit als zijnde een huis vol visite. Meestal een etentje thuis met schoonouders en we zijn ook wel heel vaak op vakantie dan toevallig :P . Dit jaar wel 4 vrienden op bezoek gehad. Dat vind ik meer dan genoeg.
Mijn boodschappen voor het weekend zijn ook al binnen.

Haha ik ben dus deze maand jarig en ik heb het geluk dat ik zelf dan op vakantie ben (meestal heb ik nu ook vakantie maar nu pas in september) of mijn familie is vaak op vakantie. Nu heb ik met het grootste gedeelte van de familie geen contact dus lekker rustig ;)

Fijn dat je hebt gesport Dolfje! Ik wil het wandelen weer oppakken. Nu wordt het de komende dagen toch wat droger dus een goede reden om te gaan.
Kwebbeltje91 schreef:
02-07-2020 17:20
Mijn boodschappen voor het weekend zijn ook al binnen.
:high5:

Ohhh wat kun je toch blij worden van lekker eten. Ik had het niet verwacht maar ik vind dat Hello Fresh helemaal geweldig tot nu toe... :$
(Ik vind nieuwe dingen maken/een beetje prutsen in de keuken best wel leuk)
Ik heb maar van 1 recept iets totaal anders gemaakt :biggrin:. (Ik lijk op mn moeder qua koken, ik houd me zelden aan recepten...)
Phoebemeaculpa schreef:
02-07-2020 18:39
:high5:

Ohhh wat kun je toch blij worden van lekker eten. Ik had het niet verwacht maar ik vind dat Hello Fresh helemaal geweldig tot nu toe... :$
(Ik vind nieuwe dingen maken/een beetje prutsen in de keuken best wel leuk)
Ik heb maar van 1 recept iets totaal anders gemaakt :biggrin:. (Ik lijk op mn moeder qua koken, ik houd me zelden aan recepten...)
Haha ik lijk gelukkig totaal niet op mijn moeder qua koken. Die is echt in de verste verte geen keukenprinses.
Ik lijk veel meer op mijn vader. Net zoals mijn zus trouwens. Het uitproberen van recepten zit wel in onze genen :P Mijn moeder vind koken ook niet leuk. Net zoals de halve familie trouwens.

Zo, ik heb mezelf geinstalleerd op de bank, in mijn huispak. Keuken is opgeruimd, dus avond!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben na het eten nog een stukje gewandeld en gelukkig niet nat geregend want het dreigt hier wel al de hele tijd en af en toe zelfs onweer.

Koken vind ik bij vlagen leuk. Ik vind eten leuker :P
Daarom kook ik sowieso vaak grotere porties en dan gaat het in de diepvries. Soms vind ik bakken ook leuk maar dat doe ik eigenlijk maar zelden.
Mijn moeder kan wel heel goed koken. Heeft ooit een blauwe maandag nog als kok gewerkt zelfs en ze heeft het zichzelf aangeleerd. Mijn vader maakt eten. En dat doe ik de meeste tijd ook en meestal smaakt het goed maar echt ingewikkelde gerechten maken doe ik niet echt. Ik lust ook veel dingen niet, zoals vis en paprika bijvoorbeeld.
Nou Dolfje ik weet niet waar in Brabant je precies woont maar niet in mijn gedeelte dus ;)

Hier heeft het wel wat geregend, werd ook erg donker ineens. Maar nu schijnt de zon weer. Gekkigheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in zuidoostelijke deel maar echt hier net een paar druppels maar meer niet maar toen waren we dus al thuis.
Dolfje ik vind eten ook erg leuk maar prutsen in de keuken vind ook wel leuk.
Pfff er is niks gebeurt hoor maar ik voel me best wel bleeeeehhh en ik vind alles ff stom.
Heb wel iets heerlijk fouts op Netflix ontdekt, perfect voor dit soort stemmingen: The real Housewives off Beverly Hills. Wat een ongelofelijk oppervlakkige toestanden zeg, heerlijk ;-D :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is Below deck ook wel wat voor jou als je dat nog niet gezien hebt.
dolfje schreef:
02-07-2020 22:21
Oh dat is Below deck ook wel wat voor jou als je dat nog niet gezien hebt.
Ohh al een x wat gezien, vond ik weinig aan.
Dit ga ik ook niet bingen hoor, ik ben echt Netflix moe aan het worden...
(Maar als iemand nog een goede film of serie weet houd ik me aanbevolen...)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik lig nog in bed en ben nog duf. Vandaag alleen de ochtenddienst dus ben ik rond 2 uur alweer klaar. Moet helaas morgen ook nog. Maar eerst vanmiddag dus lekker vrij.
Heb beetje spierpijn van het sporten..
Goedemorgen Dolfje :hello:
En het is alweer weekend :jump: Wat gaat een week toch snel :O
Alle reacties Link kopieren
Voor mij nog geen weekend dus, ben bang dat het morgen ook heel druk wordt.
En dan dus door naar een feestje maar dat is nog geen 500 meter lopen en ik heb al gezegd dat ik wat later kom. Moet dan eerst even uitpuffen en douchen en frisse kleding aan.
Volgende week zaterdag heb ik de hele middag en avond voor mezelf. Man heeft een uitje met vrienden. Ik weet nog niet wat ik dan eens ga doen. Als het lekker weer wordt misschien eens vragen of een stel vriendinnen zin hebben om op terras te gaan zitten ergens of gewoon films en series kijken.
Drukke dag zo te lezen dus!
Alle reacties Link kopieren
Ja vandaar dat ik nu ook niet veel meer doe. Ben net even op en neer naar jumbo en bakker gewandeld en heel misschien dat we vanavond een rondje lopen maar kan goed dat ik er geen zin in heb.
'middag,

Weer eens twee vrijdagen na elkaar, of qua (in)activiteit misschien wel twee luie zondagen :P

Heb bij leesboek inmiddels wel de smaak te pakken en ook online voldoende vermaak. Morgen weer hoog tijd om de supermarkt onveilig te maken.
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken hebben we lang weekend en ik was al tijden op zoek naar een hotel/appartement oid maar kon niks vinden naar mijn smaak en prijs. Nu gelukkig wel maar helemaal aan de andere kant van Nederland dan ik in eerste instantie dacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven