Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou daar zou ik ook niks mee hebben. Lekker opdringerig gelijk al.

Ik ben vanavond lekker aan het niksen. Ik kwam de film van Platvoet tegen op Netflix en heb die gekeken. Vond het toch leuk om weer eens te zien. :P Het ontspannen komt langzaam. :cheer:
Precies. De aap kwam al gauw uit de mouw trouwens. Hij was op 1 ding uit. 1 mazzel voor hem: De dames van plezier mogen morgen weer aan het werk :P Toedeloe.

Het regent hier echt zo hard.. Brrr. Net gedoucht, de afwas gedaan en nu in huispak op de bank.
Kwebbeltje91 schreef:
30-06-2020 16:13
Haha hij wilt wel een keer afspreken maar ik niet. Ik krijg echt jeuk van zulke personen. Denk dat ik hem maar ga blokkeren.
Ik ook, maffe gast zeg...
Donutenz: ik doe ook niks meer, ben helemaa gaar, vanmorgen gewerkt en vanmiddag naar mn moeder geweest want ik moest haar helpen met iets. (Nou ja eigenlijk mijn vriend. Haar internet lag er compleet uit en hij is een computernerd ICTer :proud:
Anyway ik ben gesloopt.
En het regent hier.

Ohh en ik heb iets besloten, de yogslessen waren de afgelopen maanden online gegaan, maar morgen gaat het allemaal weer open.
Echter de online lessen blijven ze aanbieden, en sinds kort bieden ze ook abonnementen aan voor alleen online lessen. (Scheelt uiteraard wel iets vergeleken met de normale abonnementen)
Ik heb besloten dat ik dat ga doen. Ik heb thuis inmiddels mijn eigen yoga kamer gemaakt, het scheelt mij ontzettend veel en de belangrijkste redenen zijn dat ik niet afgeleid word en me vergelijk met andere yogis. (En dat is niet de bedoeling, yoga is geen prestatiesport en je moet alleen naar je eigen lichaam luisteren. En dat weet ik wel maar als je je buurvrouw verder ziet in een houding of een stap hoger dan is het te verleidelijk om dat ook te gaan doen...)
Ik vind het echt het fijnste om het lekker rustig thuis te doen, met katten die zich ermee bemoeien maar das gezellig ;-)
He ik ben blij dat ik lekker thuis kan blijven yoga-en! Namasté :biggrin: :A:
Alle reacties Link kopieren
Fijn Phoebe dat je dat lekker thuis kan blijven doen in je eigen stekkie. Ik denk dat ik een reservering bij de sportclub ga maken voor donderdagmiddag.

Ik kwam net ook nat van de regen thuis, bakje soep op en Netflix aan en dan naar bed.
Alle reacties Link kopieren
@kwebbel inderdaad o_o ik hoop ook op wat meer positiviteit, klinkt bekend,
hoezo is het raar dat je niet meteen reageert..., sommige mensen hebben nah eenmaal een leven :-?
ik heb ook zoiets gehad in een kattengroep, paar keer een leuk gesprek gehad maar nu wordt het irritant en dubbelzinnig heb hem al 100x geblokt maar toch beland hij steeds in mijn messenger :bonk:

@phoebes ;)
Astanga Yoga heb ik een keer gedaan, vond het 10x niks geef mij maar yin & hatha :heart:

@dolfje inderdaad wind is kut

ik mis de zon, mag ik dat zeggen :$ , nog meer zeur : ik verveel me dood al de hele dag, dacht misschien kan ik morgen even naar de film ofzo maar er draait niks leuks :roll: sportschool gaat weer open twijfel alleen of ik er wel heen moet, heb geen idee wat de voorschriften zijn straks sta ik daar en mag ik niet naar binnen, omdat ik geen afspraak heb :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Je zal vast en zeker een afspraak moeten maken. Bij mijn sportschool gaat at via een app. Kan je meteen zien hoeveel plaats er nog is.
Rouge__ schreef:
30-06-2020 21:25
@kwebbel inderdaad o_o ik hoop ook op wat meer positiviteit, klinkt bekend,
hoezo is het raar dat je niet meteen reageert..., sommige mensen hebben nah eenmaal een leven :-?
ik heb ook zoiets gehad in een kattengroep, paar keer een leuk gesprek gehad maar nu wordt het irritant en dubbelzinnig heb hem al 100x geblokt maar toch beland hij steeds in mijn messenger :bonk:

@phoebes ;)
Astanga Yoga heb ik een keer gedaan, vond het 10x niks geef mij maar yin & hatha :heart:

@dolfje inderdaad wind is kut

ik mis de zon, mag ik dat zeggen :$ , nog meer zeur : ik verveel me dood al de hele dag, dacht misschien kan ik morgen even naar de film ofzo maar er draait niks leuks :roll: sportschool gaat weer open twijfel alleen of ik er wel heen moet, heb geen idee wat de voorschriften zijn straks sta ik daar en mag ik niet naar binnen, omdat ik geen afspraak heb :roll:
Ja precies.. Dat zei ik ook al tegen hem. Het is trouwens verdacht stil ineens, hopen dat het zo blijft.

Ik kijk nog een aflevering van criminal minds en dan ga ik ook richting bed.

Staat er trouwens niks op de site van de sportschool?
Rouge, mijn ding is het ook niet, en nogmaals ik heb sinds zondag spierpijn in mijn buikspieren... Echt ik wist niet dat dat kon...
Hatha vind ik heerlijk, yin niet zo, daar word ik slaperig van, yin yang vind ik wel fijn...

Ik lig er ook al in, ik ben compleet KO...
Hatha yoga heb ik ook weleens gedaan. Het scheelt ook veel wie de lessen geeft. De allereerste keer dat ik hier in mijn woonplaats ging, was er een oudere vrouw die de les gaf. Ik vond het nogal een zweverig type. En dan echt heel zweverig. Ik ben daar dan toch iets te nuchter voor denk ik :proud:

Toen ik het er met mijn zus over had zijn we in haar woonplaats gegaan en daar was het heel anders. Was een jongere vrouw en zij focuste echt op je lichaam. Ook wel een stukje geest natuurlijk, maar het grootste gedeelte ging het echt over lichaam.
Goedemorgen trouwens :)

Het komt hier met bakken uit de lucht. Fijn voor de natuur!

Nu een ochtendje werken, vanmiddag wil ik in huis aan de slag (zit ook niet veel anders op als het blijft regenen :P ) en ik wil ook even naar de winkel, daar is iets in de reclame vanaf vandaag dus wil even kijken of ze het hebben.

Ik heb trouwens van mijn enkel geen last meer :cheer:
Hier ook Kwebbel, idd fijn voor de plantjes.
Ik ben vrij vandaag, hoef ook niet thuis te werken ivm goede planning (en niet veel werk).
Verder komt de monteur vanmorgen, mn wasmachine is er weer eens mee gekapt... :swear:, stom ding.
Fijn dat je geen last meer hebt van je enkel.
Haha klopt, sommige docenten zijn idd erg zweverig, kan ik ook niet goed tegen.

Goedemorgen deze morgen ;-D :daisy:
Oei, is je wasmachine vaker stuk?
Fijn dat je vrij bent vandaag.

Ik ga maar eens op pad. Toedeloe :D
Alle reacties Link kopieren
@kwebbel, nope alleen dat ze het binnenkort laten weten :roll: , maar heb al via via ontdekt dat je via de app moet reseveren en inchecken dus stel het nog even een weekje uit :-[

inderdaad, de allereerste keer dat ik yoga deed, dacht ik ook : wat is dit nou weer :-?
maar bij de yoga school waar ik nu zit is het wel leuk, je hebt zweverig en niet zweverig, had een keer iemand bij yin yoga en die beulde ons echt af 5-8 min in de meeste zware houdingen o_o O_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wachten op monteuren is stom... :hamer: :swear: :thunder:
Rouge: :rofl: yoga is soms echt topsport....

Heb het al gezegd maar beboefte aan herhaling, het is echt prutweer....
Phoebe je hebt gewoon moderne huisarrest :proud:

Rouge dan zou ik het inderdaad maar wat uitstellen. Zal waarschijnlijk de eerstkomende tijd toch drukker dan normaal zijn. Dat was hier ook zo toen de kappers opengingen. Ik ben pas na een paar weken gegaan, volgens de kapper waren het echt drukke tijden toen ze weer open mochten.
Alle reacties Link kopieren
Zo de week is weer doormidden :P
Alle reacties Link kopieren
@phoebes maar echt :-? , dat zeg ik ook als ik domme reacties krijg. is keihard werken gek!

@kwebbel had even gekeken, op de app en het ziet er redelijk uit maar hoorde van meer mensen dat het best drukkig is.

zoo ik heb mijn boodschappen, ben ook naar de toko geweest, ga roti maken :lol: aangezien er geen keti koti festival is, moet ik maar zelf voor het feestmaal zorgen :biggrin:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge dat geloof ik gelijk.

Yes, de week weer door de helft!
Weer opgeschoven in de Picniclijst... nog steeds de vraag hoelang voor mijn pensioen ik aan de beurt ben :P

Inmiddels zijn van alle 2020-plannen de nieuwe data bekend. Drie evenementen zitten nu té kort op elkaar dus moet kiezen welke(n) ik op ticketswap zet... ToosWerkloos zegt de duurste(n), maar daar heb ik het e-ticket(s) nog niet van.
Alle reacties Link kopieren
Wat zag ik vandaag in de dierenwinkel? Jawel, dé hamster waar ik al jaren naar op zoek ben. Een oranje Goudhamster. Die kleur is hier bijna niet te vinden. Maar het is niet slim om die nu te kopen. Ruimtegebrek. Ik heb eerder een hamster in dit huis gehad. Het beest had een ruime kooi, maar alle spullen eromheen namen zoveel plek in. Dat staat dan alleen maar in de weg. Dan moet ik eerst verhuisd zijn. En dan is die hamster natuurlijk al weg. Maar ja, ik heb ook een negatieve ervaring met een vorige hamster uit die winkel. Dus nee, dit gaat hem niet worden.
Is er eigenlijk al wat meer bekend over je verhuizing Hondenmens? Of ben je nog niets wijzer?
Alle reacties Link kopieren
@Kwebbel: Ik heb nog niks gehoord helaas. Verwacht dat dat niet heel lang meer gaat duren. Want in September zou de fase waar ik voor in geschreven sta klaar zijn.
Oh ja dat herinner ik me, dat je dat eens vertelde. Hopen dat het in september doorgaat dan ;)
Kwebbeltje91 schreef:
01-07-2020 11:23
Phoebe je hebt gewoon moderne huisarrest :proud:
:biggrin: ach het was toch prutweer,nu is het trouwens opgeklaard.
Nee hoor, wasmachine is niet vaak stuk.

Drukke maar leuke dag gehad, er was vanmiddag een goede vriend langs geweest die ik al een tijdje niet gezien had. Was erg leuk.
Net nog wat vergeten boodschappen gehaald en stukje gewandeld, en nu lekker languit op de bank.
Phoebemeaculpa schreef:
01-07-2020 20:13
:biggrin: ach het was toch prutweer,nu is het trouwens opgeklaard.
Nee hoor, wasmachine is niet vaak stuk.

Drukke maar leuke dag gehad, er was vanmiddag een goede vriend langs geweest die ik al een tijdje niet gezien had. Was erg leuk.
Net nog wat vergeten boodschappen gehaald en stukje gewandeld, en nu lekker languit op de bank.
Haha :proud:
Hier is het ook verrassend opgeklaard. Fijn hoor, vanmorgen kwam het echt met bakken uit de lucht :O Net zoals gisterenavond trouwens. En vannacht heeft het ook geregend hier.
Gelukkig dat je wasmachine niet vaak stuk is!

Ik ben deze avond wat aan het appen met familie, over mijn verjaardag. Ik heb een klein appartementje en ik zat er over te denken het verspreid te vieren, maar ik heb nu een andere oplossing. Is ook veel praktischer :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven