google talent nodig
woensdag 12 mei 2010 om 14:54
woensdag 12 mei 2010 om 15:02
Dacht hem gevonden te hebben maar je kan hem hier ook niet bestellen...
http://www.luisroyofantasy.com/en/galle ... id_img=201
http://www.luisroyofantasy.com/en/galle ... id_img=201
woensdag 12 mei 2010 om 15:04
kijk eens op de site van de large www.large.nl die heeft een lange tijd wel posters van Luis Royo gehad!!! (sorry geen zin om zelf te kijken of het er werkelijk opstaat)
woensdag 12 mei 2010 om 15:05
quote:chayuz schreef op 12 mei 2010 @ 15:04:
kijk eens op de site van de large www.large.nl die heeft een lange tijd wel posters van Luis Royo gehad!!! (sorry geen zin om zelf te kijken of het er werkelijk opstaat)heb ik al gekeken, nope
kijk eens op de site van de large www.large.nl die heeft een lange tijd wel posters van Luis Royo gehad!!! (sorry geen zin om zelf te kijken of het er werkelijk opstaat)heb ik al gekeken, nope
woensdag 12 mei 2010 om 15:07
woensdag 12 mei 2010 om 15:09
En je kan originals kopen via dit mailadres; siglesias@normaeditorial.com
woensdag 12 mei 2010 om 15:20
woensdag 12 mei 2010 om 15:22
Er zijn er zeker wel meer, maar de Tangent past perfect.
Heb net de muren zwart geverf en de Tangent gaat daar perfect in overlopen omdat de hele rand zwart is. Verder staat de stijl me erg aan. De sfeer van de kamer word, tja hoe omschijrf je dat, Stijlvolle doom?
Waar ik de laatste afbeelding heel mooi vind past de cyborg er niet echt in.
Er komen zware messing/kopere haken aan de muur, met daaran mijn zwepen (allemaal zwart/brons). Bed met rondom spijlen (ja ook aan de zijkant) ook brons. Verder alles zwart, met brons/kopper/messing accenten. Weinig meubels, alleen groot bed, en een zwarte bank die ook als bed kan dienen. Oh en wat kettingen en dergelijke aan de muur, en op handige plaatsen (zoals de balken) Zware metalen ringen.
Dat idee, dus qua poster, weinig kleur, zwart/wit, misschien war brons.
Heb net de muren zwart geverf en de Tangent gaat daar perfect in overlopen omdat de hele rand zwart is. Verder staat de stijl me erg aan. De sfeer van de kamer word, tja hoe omschijrf je dat, Stijlvolle doom?
Waar ik de laatste afbeelding heel mooi vind past de cyborg er niet echt in.
Er komen zware messing/kopere haken aan de muur, met daaran mijn zwepen (allemaal zwart/brons). Bed met rondom spijlen (ja ook aan de zijkant) ook brons. Verder alles zwart, met brons/kopper/messing accenten. Weinig meubels, alleen groot bed, en een zwarte bank die ook als bed kan dienen. Oh en wat kettingen en dergelijke aan de muur, en op handige plaatsen (zoals de balken) Zware metalen ringen.
Dat idee, dus qua poster, weinig kleur, zwart/wit, misschien war brons.