Grmpfff kentekenplaten

16-06-2016 20:44 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer gestolen! Twee keer in een maand...

Hebben die mensen niks beters te doen?

Werd net met lichtjes en al van de snelweg geëscorteerd want ik ben zo'n stomme autorijdende vrouw die zoiets écht niet ziet voordat ik in de auto stap.

Iemand anders ook wel eens last van gehad en wellicht dé oplossing om ze in het vervolg wat langer op m'n auto te kunnen laten zitten?
music is my life
Vast laten zetten met van die uhm pop nagels of hoe die dingen ook heten?
quote:Lucky_Birdie schreef op 16 juni 2016 @ 20:47:

Vast laten zetten met van die uhm pop nagels of hoe die dingen ook heten?Parkers bedoel je denk ik.
Ja wij hebben het ook al een aantal keer gehad, met de auto van mijn man en met mijn scooter. Politie was hier er trouwens wek rustig onder. Ik werd aangehouden en heb uitgelegd dat ik net aangifte had gedaan en we mochten verder rijden met een kartonnetje als kentekenplaat.

Maar zwaar irritant en aso idd, ook vervelend om elke keer een nieuwe te moeten betalen.
Ja politie was ook vriendelijk. Heb lief naar ze gelachen. Ze hadden meldingen gehad. Er zijn dus schijnbaar mensen die me vanaf de snelweg als verdacht hadden gemeld

Het is zo irritant veel rompslomp. Moet straks een nachtdienst draaien en moet dus met het ov heen en taxi terug. Cha-chingggggg
music is my life
Anwb autoverzekering met beperkt casco dekking vergoedt gestolen kentekenplaten.

Maar balen is het wel inderdaad.

Je zou echt de neiging hebben er maar een kartonnen exemplaar tegenaan te plakken
Is niet niet zo dat als kentekenplaat van dezelfde auto 3x gejat wordt ongeldig wordt gemaakt en dus dat je op zoek moet naar andere combinatie/auto?
quote:laverne schreef op 16 juni 2016 @ 20:52:

[...]

Parkers bedoel je denk ik.Nee, popnagels. Parkers zijn gewoon schroeven. Popnagels moet je uitboren als je die wilt verwijderen.
Er zijn ook speciale "1-toer-schroeven", die je alleen vast, maar niet los kunt draaien. Evt. zelfs met een mooi geel of blauw kapje, zodat ze minder opvallen.

Vaak kunnen ze dit bij een (universele) garage wel voor je regelen. Of het bedrijf dat de platen voor je maakt.
quote:Zonnetje_in_huis schreef op 16 juni 2016 @ 21:29:

Is niet niet zo dat als kentekenplaat van dezelfde auto 3x gejat wordt ongeldig wordt gemaakt en dus dat je op zoek moet naar andere combinatie/auto?

Zou je dat graag willen?

Nee dat is niet zo.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 16 juni 2016 @ 22:08:

[...]

Zou je dat graag willen?

Nee dat is niet zo.

Zou ik dat graag willen? Vreemde opmerking...

Had ooit zoiets gehoord, vandaar.
Ja precies. Vreemde opmerking....
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.

Is niet niet zo dat als kentekenplaat van dezelfde auto 3x gejat wordt ongeldig wordt gemaakt en dus dat je op zoek moet naar andere combinatie/auto?Nee dan krijg je een ander kenteken.

Is niet niet zo dat als kentekenplaat van dezelfde auto 3x gejat wordt ongeldig wordt gemaakt en dus dat je op zoek moet naar andere combinatie/auto?Nee, natuurlijk niet. Dat zou betekenen dat die auto niet meer gebruikt kan worden. Volgens mij gaan de duplicaatcodes t/m 19 dus TO kan nog even doorgaan
quote:nerdopviva schreef op 17 juni 2016 @ 00:52:

[...]

Nee, natuurlijk niet. Dat zou betekenen dat die auto niet meer gebruikt kan worden. Volgens mij gaan de duplicaatcodes t/m 19 dus TO kan nog even doorgaan Hahaha ik hoop toch echt enorm dat het hier bij blijft
music is my life
quote:lulletjerozenwater schreef op 16 juni 2016 @ 22:00:

Er zijn ook speciale "1-toer-schroeven", die je alleen vast, maar niet los kunt draaien. Evt. zelfs met een mooi geel of blauw kapje, zodat ze minder opvallen.

Vaak kunnen ze dit bij een (universele) garage wel voor je regelen. Of het bedrijf dat de platen voor je maakt.O dat is handig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven