grrrrr hele dag voor niks zitten wachten

02-12-2009 18:32 35 berichten
Okeey het is bepaald geen wereld problematiek maar vind het wel rete irritant.

Ik heb vorige week een pc, homecinemaset en neuw koffiesetapparaat besteld bij een online winkel.

Zou vandaag door de TNT bezorgd worden. Tussen 08:00- 18:00.

Vind ik al een ruime periode maar goed is niet anders.

Ik heb de boodschappen in huis, hond heeft alleen de straat gezien(wel vaker dan normaal) en zoon was bij vriendje spelen na schooltijd.

Vanmorgen heb ik enog prima vermaakt met huishoudelijke klusjes en af en toe wat forummen.

Vanmiddag lekker ff op de bank met een leuk boek.

Maar om een uur of 16:00 begon ik me toch wel af te vragen waarom het nu zo lang duurde.

Nou ja kan nog 2 uur dus me niet druk maken.

Moeder van vriendje zegt nog dat ze misschien wel helemaal niet komen.......

Tuurlijk wel zeg ik nog positief , alleen waarschijnlijk pas om 17:55........

Nou niet dus........

Helemaal niks.!!!!

Is niet goed voor humeur merk ik.

Ik moet me aan allerlei afspraken en termijnen houden en zij kunnen mij gewoon een hele dag voor niks thuis laten zitten......

Maar ja wat mot je???????

Morgen weer de hele dag thuis gaan zitten in de hoop dat ze dan wel komen?

Morgen direkt bellen??

Voor de mensen met ervaring, deel je tips en frustraties met mij........

Heb ene beetje de neiging om alles te cancelen maar ja mag ik dat en ze waren wel goedkoop........

nou ja, tot zover mijn "leed"van de dag
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook eens gehad...bleek dat men toen autopech had en mij had geprobeerd te bellen. Maar ja, nummer onbekend neem ik niet op....
helaas hier gene telefoon gehad, ook niet van nummer onbekent.....

Ik snap ook wel dat er iets van overmacht bestaat hoor, maar idd bel dan ff........
Ik bel altijd tussendoor, dan maar een zeikerd maar wil het wel weten. Of ook wel een smoesje verzonnen dat ze even van te voren op mijn mobiel moesten bellen van te voren. Maar 1 a 2 uur voor de zes uur had ik toch gebeld hoor. Dan hoor je iig of ze hoe dan ook nog komen en bellen ze vaak de bezorgers of alles goed is. Nee ik had niet tot 6 uur gewacht en pas morgen bellen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zal ik de volgende keer doen, maar voor nu heb ik er niks meer aan.

ga ik ook lekker een zeikerd worden.......
Krijg je geen voicemail bij het bedrijf, zou dat even inspreken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Geen track and trace? Bij TNT kan je met een nummer van je pakket op internet opzoeken waar het is.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nou ja, dat is gewoon ook héél irritant.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hier kan de leverancier niks aan doen, dit ligt bij TNT...

Ik zou het lekker op het postkantoor laten afleveren, pik je het daar gewoon op op een tijdstip dat jou uitkomt.

Op de post kun je vaak niet rekenen...
quote:Spijker schreef op 02 december 2009 @ 18:42:

Geen track and trace? Bij TNT kan je met een nummer van je pakket op internet opzoeken waar het is.Je was me net voor
Dat is de reden dat ik tegenwoordig de pakketjes op mijn werk laat bezorgen. Dan hoef ik er iig niet de hele dag voor thuis blijven.

Overigens helpt het bellen van je leverancier vaak ook niet echt. Deze moet dan weer contact zoeken bij het vervoersbedrijf en deze moet dan weer de chauffeur contacteren. Mijn ervaring is dat je dan meestal nog niks weet omdat die chauffeurs er gewoon niks zinnigs over kunnen zeggen. Die zien ook niet van te voren of er ongelukken gaan gebeuren, of ze opgehouden worden of dat ze je straat niet kunnen vinden....
Ik zou er niet voor thuis blijven, ben jij mal. Als ze een bestelling niet afgeleverd krijgen overdag, is het bij TNT procedure dat ze het `s avonds nog eens aanbieden. En anders de volgende dag. Ben je dan weer niet thuis, kun je het op het postkantoor ophalen. Dus ervoor thuisblijven is echt zonde.
Dat is echt super vervelend! Ik laat mijn pakketjes net als Boarn inderdaad op mijn werk bezorgen. Kost het je in ieder geval geen vrije dag!
ja maar om nu pakketjes op postkantoor of werk te laten bezorgen als het om een PC, Home-cinemaset en koffiezet-apparaat gaat? dan mag je zelf wel een vrachtwagen gaan bestellen om het weer thuis te krijgen!

Belachlijk dat je de hele dag moet thuis blijven en dat ze dan niet komen!
Mogen ze tegenwoordig geen pakketjes meer bij de buren afleveren?
quote:Nammma schreef op 02 december 2009 @ 18:34:

Heb ik ook eens gehad...bleek dat men toen autopech had en mij had geprobeerd te bellen. Maar ja, nummer onbekend neem ik niet op....

Weet je hoe vaak het excuus van autopech in dit soort situaties wordt gebruikt?? Ik geloof die smoes dus echt niet meer.

Een tijdje terug had mijn man voor mij een heel leuk verrassingsontbijtje geregeld voor mijn verjaardag. Hij had het expres vroeg gepland omdat we een klein kind hebben die vroeg wakker is. Het viel me al op dat hij om de tien minuten voor het raam ging staan. Toen ik na een tijdje toch echt echt echt wilde opstaan om te gaan ontbijten moest hij de verrassing toch echt vertellen. Ze waren inmiddels als een uur te laat en namen de telefoon niet op. Toen we 2 uur later eindelijk telefonisch contact hadden (natuurlijk maar alvast een pak crackers open gemaakt...) gingen ze eerst uitzoeken wat er fout was gegaan en we zouden later teruggebeld worden. Een kwartier later kregen we te horen dat de chauffeur een aanrijding had gehad. Jaja... Alsof die dan niet meteen zijn werkgever belt die vervolgens de klanten inlicht. Als zoiets gebeurt had de persoon aan de foon ook direct geweten wat er was misgegaan en hadden ze nooit eerst een intern onderzoek hoeven doen. Geloof er dus niks van!!

Ze hebben het wel goed gemaakt door het ontbijt de dag erna te bezorgen met een flesje bubbels erbij.
Jétje Tinus lekker l*llig dan!! Denkt je lief ook wat leuks voor je georganiseerd te hebben!!
quote:luna2006 schreef op 02 december 2009 @ 18:52:

Mogen ze tegenwoordig geen pakketjes meer bij de buren afleveren?Als het een PC is en een thuisbioscoop dan zal de TNT het niet bij de buren afgeven lijkt me. Vroeger mochten postbodes alleen een pakket bij de buren afgeven, als het bedrijf dat het verzond had aangegeven dat dit was toegestaan. Dat was zo'n tien jaar geleden, geen idee hoe het nu is.
quote:luna2006 schreef op 02 december 2009 @ 18:58:

Jétje Tinus lekker l*llig dan!! Denkt je lief ook wat leuks voor je georganiseerd te hebben!!

Nou ik vond het ook zooo sneu voor hem! Het is niet echt een attent type dus zo'n verrassing is dan extra speciaal!

Maar het is echt heel irritant als je net als TO van 8 tot 18 thuis zit. Heb daar ook echt een bloedhekel aan. Van te voren weet je eigenlijk al dat ALS ze komen dat ze dan om 17.55 komen...
Wij hadden vanmorgen een koerier die dus 5min had staan bellen bij de beneden buren ipv ons. (foutje van de beste man)

Weg koerier! maar weer een nieuwe afspraak moeten maken..

Dat kan dus ook nog!
Nou ja zeg, zit ik net een hele ractie te typen.........

de bel met het pakket..........

Is wegens december tot 20:30 verlengt........

tja wist ik niet en vind het ook wel belacheleijk at je dan zo lang moet thuis blijven.

Maar goed ik is blij en ga de boel uitpakken!!!
quote:benmamma schreef op 02 december 2009 @ 19:11:

Nou ja zeg, zit ik net een hele ractie te typen.........

de bel met het pakket..........

Is wegens december tot 20:30 verlengt........

tja wist ik niet en vind het ook wel belacheleijk at je dan zo lang moet thuis blijven.

Maar goed ik is blij en ga de boel uitpakken!!!Haha nou fijn!! Veel plezier met je nieuwe spulletjes!!
ehm van 8 tot half 9 thuisblijven? pfffffffff wat lang!!
Veel plezier met je nieuwe spullen!
Gelukkig is het er nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven