Haal hier je 200 berichten

24-05-2017 10:01 3445 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is bedoeld voor diegenen die graag plaatjes willen plakken, maar nog niet de benodigde 200 berichten hebben en - net als ik - geen andere topics willen 'vervuilen'. Het leek me handig om daar een soort van 'plemp-topic' voor te openen, met als enige doel het opkrikken van je aantal berichten. Alles is geoorloofd en daarmee bedoel ik oneliners, smilies, whatever .. als het maar aantikt. Op elkaar reageren hoeft niet, mág wel ;-)
Poeh, het gaat wel langzaam :-)
Ik weet niet of ik gewoon achter elkaar door kan spammen of dat het forum dan alarm slaat ofzo
Maar ik wil toch echt snel bij die 200 berichten komen
Niemand zegt dat je volzinnen hoeft te tikken hoor.
Zoals je in de pagina's hiervoor kunt zien kun je ook emoji's plaatsen, of letters, of wat je maar kunt bedenken.
Dit topic vindt alles best, dacht ik :D

Dus hup!

Afbeelding
nounou
Blijven posten dus maar
Bericht voor bericht
Oh, zo saai dit!
Kan ik ook gewoon intypen hoeveel berichten ik nog moet in plaats van hele zinnen?
:hello:
Heee Zazaa!!!
Dat schiet al op. Wat wil je plaatsen dat het dit belang heeft? Of is dit een gevolg van te lang opgesloten zitten?
Dorpstuin, waarom niet met je gewone forumnaam eigenlijk? Dat je herkenbaar wordt met je tuinfoto's?
De meesten op het tuintopic plaatsen vooral ingezoomde foto's, zodat het niet te herkenbaar wordt.
dorpstuin schreef:
14-05-2020 22:53
Kan ik ook gewoon intypen hoeveel berichten ik nog moet in plaats van hele zinnen?

Ja, nog 186, toch?

Afbeelding
nounou
aaaanne schreef:
14-05-2020 22:56
:hello:
Heee Zazaa!!!

Haaiaaaanne! (ik vergeet altijd hoeveel aaaaa's het waren :proud: )
nounou
Zazamaenade schreef:
14-05-2020 23:00
Haaiaaaanne! (ik vergeet altijd hoeveel aaaaa's het waren :proud: )
:lol: Dat maakt ook niet uit. Ik begon met Anne, maar die forumnaam was al in gebruik. Toen maar zo gedaan :proud:
Nummer 20!
aaaanne schreef:
14-05-2020 22:58
Dorpstuin, waarom niet met je gewone forumnaam eigenlijk? Dat je herkenbaar wordt met je tuinfoto's?
De meesten op het tuintopic plaatsen vooral ingezoomde foto's, zodat het niet te herkenbaar wordt.
Inderdaad i.v.m. herkenbaarheid.
Het lijkt me zo leuk om ook wat overzichtplaatjes te delen.
En dan wordt het echt te herkenbaar.
Zeker in combinatie met andere informatie die ik op het andere account heb gedeeld, daarmee was ik al vrij herkenbaar.
dorpstuin schreef:
14-05-2020 23:05
Het lijkt me zo leuk om ook wat overzichtplaatjes te delen.
Ja, die zijn wel leuk.
Ik deel plaatjes via https://postimages.org/
Daar kan je ook aanvinken na hoeveel tijd ze weer moeten verdijnen. Dan is zo'n plaatje dus weg na bijv. een week.
Bedankt voor de tip!
dorpstuin schreef:
14-05-2020 23:06
Zeker in combinatie met andere informatie die ik op het andere account heb gedeeld, daarmee was ik al vrij herkenbaar.
Ohja, dat maakt uit. Ik post niet veel herkenbaars. Soms pas ik expres een detail aan ;-).
Ik heb hem meteen als favoriet opgeslagen.
dorpstuin schreef:
14-05-2020 23:06

Als ik foto's van mijn huis of tuin zou willen plaatsen zou ik ook een ander account nemen. Zal je net zien dat iemand verderop uit je straat ook op dit forum zit, en roddelt met de hele buurt ofzo :mrgreen:
nounou
Handig ook dat het na verloop van tijd verdwijnt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven