Halve Abraham en versiertrucs/acties
donderdag 17 juni 2010 om 11:27
Hi,
Ik begrijp dat het niet overal "traditie" is om een halve Abraham neer te zetten, maar hoop dat een aantal van jullie misschien wel tips hebben...
Mijn schoonzusje woont op kamers en wordt volgende week 25. Aangezien zij er vlug bij was toen ik 25 werd en overal in de wijk posters heeft opgehangen van mij met de mededeling dat ik 25 werd (heeeel lang geleden), is het nu mijn beurt om haar terug te pakken. Nu is het natuurlijk makkelijk om het zelfde te doen, zij woont tenslotte in een drukke winkelstraat van een grote stad. Maar hey, zo ben ik niet.
Iemand tips/orginele ideetjes hoe ik haar terug kan pakken?
Ik begrijp dat het niet overal "traditie" is om een halve Abraham neer te zetten, maar hoop dat een aantal van jullie misschien wel tips hebben...
Mijn schoonzusje woont op kamers en wordt volgende week 25. Aangezien zij er vlug bij was toen ik 25 werd en overal in de wijk posters heeft opgehangen van mij met de mededeling dat ik 25 werd (heeeel lang geleden), is het nu mijn beurt om haar terug te pakken. Nu is het natuurlijk makkelijk om het zelfde te doen, zij woont tenslotte in een drukke winkelstraat van een grote stad. Maar hey, zo ben ik niet.
donderdag 17 juni 2010 om 11:43
Ik ben trouwens ook niet van het versieren. Ik vond het werkelijk waar verschrikkelijk mijn hoofd bij het cafetaria tegen te komen op het moment dat je denkt alles opgeruimd te hebben. Daarom zal ik ook geen posters gaan plakken ofzo.
Ik dacht meer aan de plaatselijke kabelkrant ofzo (bestaat dat nog?).
Ik dacht meer aan de plaatselijke kabelkrant ofzo (bestaat dat nog?).
donderdag 17 juni 2010 om 11:56
donderdag 17 juni 2010 om 12:32
ik zeg niks want ik vind het vreselijk als mensen bij elke 'mijlpaal' het nodig vinden de buurt te vervuilen met postertjes (die nooit opgeruimd worden).
Met 50 jaar, als iemand gaat trouwen, als iemand zoveel jaar getrouwd is, als ze 25, 30 en 40 worden.
Pfff, kan de traditie aub gewoon bij 50 blijven?
Met 50 jaar, als iemand gaat trouwen, als iemand zoveel jaar getrouwd is, als ze 25, 30 en 40 worden.
Pfff, kan de traditie aub gewoon bij 50 blijven?