Halve Abraham en versiertrucs/acties

17-06-2010 11:27 12 berichten
Hi,

Ik begrijp dat het niet overal "traditie" is om een halve Abraham neer te zetten, maar hoop dat een aantal van jullie misschien wel tips hebben...

Mijn schoonzusje woont op kamers en wordt volgende week 25. Aangezien zij er vlug bij was toen ik 25 werd en overal in de wijk posters heeft opgehangen van mij met de mededeling dat ik 25 werd (heeeel lang geleden), is het nu mijn beurt om haar terug te pakken. Nu is het natuurlijk makkelijk om het zelfde te doen, zij woont tenslotte in een drukke winkelstraat van een grote stad. Maar hey, zo ben ik niet. :-) Iemand tips/orginele ideetjes hoe ik haar terug kan pakken?
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord een halve Abraham. Thank God.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Schoonzusje...ik hoop op een halve Sarah in dit geval?

Sorry, flauw. Ik hou er ook niet zo van.
Moet het niet een halve Sarah zijn? (Ghehe, mosterd)

Ken 't helemaal niet, om een 25e verjaardag zo te noemen/vieren. Maar ben zelf ook niet zo van de poppen en spandoeken etc. Dus sorry, heb ook geen grootse tips..

Succes ermee
Eh ja, een halve Sarah natuurlijk... :-)
Ik ben trouwens ook niet van het versieren. Ik vond het werkelijk waar verschrikkelijk mijn hoofd bij het cafetaria tegen te komen op het moment dat je denkt alles opgeruimd te hebben. Daarom zal ik ook geen posters gaan plakken ofzo.

Ik dacht meer aan de plaatselijke kabelkrant ofzo (bestaat dat nog?).
Vast wel, maar als jij al niet weet of die nog bestaat, wat is dan het nut van een bericht daar plaatsen?

Als je een halve Sarah neemt, neem je dan de bovenste of onderste helft? Kun je haar huis niet versieren (aan de buitenkant) met verkeersborden en slingers met '25'er op?
ik zeg niks want ik vind het vreselijk als mensen bij elke 'mijlpaal' het nodig vinden de buurt te vervuilen met postertjes (die nooit opgeruimd worden).

Met 50 jaar, als iemand gaat trouwen, als iemand zoveel jaar getrouwd is, als ze 25, 30 en 40 worden.

Pfff, kan de traditie aub gewoon bij 50 blijven?
Waarom zoek je iets wat iedereen moet zien? Misschien gewoon wat gein kopen en op haar verjaardag geven. Bij Jamin verkopen ze dat soort onzin.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bierkar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij een vriend van ons hebben we een groot spandoek met spreuk opgehangen. (of had je dat idee al?)
quote:Maja82 schreef op 17 juni 2010 @ 14:03:

Bij een vriend van ons hebben we een groot spandoek met spreuk opgehangen. (of had je dat idee al?)Soms met 3 maal toeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven