Happy Valentines day!
vrijdag 14 februari 2014 om 08:15
Zijn er al dames die iets hebben ontvangen voor Valentijnsdag?
Vanmorgen toen ik de woonkamer binnenkwam lagen er twee rozen, een rode en een witte en een mega grote kaart. In de kaart staat "Jij bent de enige voor mij, met jou wil ik een toekomst. Ik wil een kind met jou. Een zoon die net zo slim wordt als jij bent of een dochter die net zo mooi wordt als haar moeder. Ik hou van jou!
Ik vind Valentijn rete commercieel, maar dit vind ik toch wel heel leuk
Vanmorgen toen ik de woonkamer binnenkwam lagen er twee rozen, een rode en een witte en een mega grote kaart. In de kaart staat "Jij bent de enige voor mij, met jou wil ik een toekomst. Ik wil een kind met jou. Een zoon die net zo slim wordt als jij bent of een dochter die net zo mooi wordt als haar moeder. Ik hou van jou!
Ik vind Valentijn rete commercieel, maar dit vind ik toch wel heel leuk
vrijdag 14 februari 2014 om 08:30
Lief zeg!
En yup, op onze eettafel stond een klein doosje bonbons voor onze dochter en een grote voor mij. En voor zoonlief een zak mini Snickers met een lint eromheen. Daar is ie aan verslaafd haha.
En een kaart erbij. "Dat het Valentijnsdag is zullen jullie niet vergeten. Je loopt namelijk heel de dag te vreten. Ik hou van jullie. Papa."
Zo romantisch op zijn eigen nuchtere manier
En yup, op onze eettafel stond een klein doosje bonbons voor onze dochter en een grote voor mij. En voor zoonlief een zak mini Snickers met een lint eromheen. Daar is ie aan verslaafd haha.
En een kaart erbij. "Dat het Valentijnsdag is zullen jullie niet vergeten. Je loopt namelijk heel de dag te vreten. Ik hou van jullie. Papa."
vrijdag 14 februari 2014 om 08:34
Vanochtend een kus en een 'Fijne Valentijnsdag'
We hebben gezegd dat we niks eraan zouden doen, maar vanmiddag wordt er een mooie jurk bezorgd, maak in z'n lievelingseten (lasagne) en krijgt hij een boek.
Vanavond voor de tv met een film of boek lekkere toastjes erbij. Gewoon, simpel, maar laten weten dat ik hem waardeer en erg van hem hou. Ben de afgelopen maanden nogal kwakkelig geweest met m'n gezondheid en her gaat nu de betere kant op!
We hebben gezegd dat we niks eraan zouden doen, maar vanmiddag wordt er een mooie jurk bezorgd, maak in z'n lievelingseten (lasagne) en krijgt hij een boek.
Vanavond voor de tv met een film of boek lekkere toastjes erbij. Gewoon, simpel, maar laten weten dat ik hem waardeer en erg van hem hou. Ben de afgelopen maanden nogal kwakkelig geweest met m'n gezondheid en her gaat nu de betere kant op!
vrijdag 14 februari 2014 om 08:43
Waarom Rastan? Omdat jij Valentijnsdag geen leuk ding vindt mogen anderen niet even van de daken schreeuwen wat voor romantische dingen hun partner heeft geregeld?
Het mag een commercieel gebeuren zijn, ik vind het schattig wat ik hier lees. En ik vind het fijn dat de mensen die hier hebben geschreven er zo blij mee zijn.
Het mag een commercieel gebeuren zijn, ik vind het schattig wat ik hier lees. En ik vind het fijn dat de mensen die hier hebben geschreven er zo blij mee zijn.
vrijdag 14 februari 2014 om 09:12
Aaaah Boerderijgeit! Wat ontzettend lief. Willen jullie voor een kindje gaan of was dit een soort van onverwachts?
Vannacht heeft hij me een fijne Valentijnsdag gewenst, en heb ik een heerlijke uitgebreide massage gekregen met een happy end
Vanochtend toen hij de deur uit ging zei hij dat ik thuis moest blijven vandaag, (hij komt laat thuis vandaag) want er komt een pakketje.... Ben benieuwd
Vannacht heeft hij me een fijne Valentijnsdag gewenst, en heb ik een heerlijke uitgebreide massage gekregen met een happy end
Vanochtend toen hij de deur uit ging zei hij dat ik thuis moest blijven vandaag, (hij komt laat thuis vandaag) want er komt een pakketje.... Ben benieuwd
vrijdag 14 februari 2014 om 09:18
quote:topdropje schreef op 14 februari 2014 @ 08:30:
Lief zeg!
Wat ontzettend grappig!
Leuk om te lezen van iedereen, laat je maar lekker verwennen vandaag!
Lief zeg!
Wat ontzettend grappig!
Leuk om te lezen van iedereen, laat je maar lekker verwennen vandaag!
vrijdag 14 februari 2014 om 09:21
Nee. Niets hier .. Ik heb nog nooit wat gekregen met. Valentijnsdag .. En mijn vindt her sowieso onzin dus doet er niet aan ..aan de ene kant boeit het mij niet zo, immers getrouwd , houdt van me , maar aan de andere kant.. Kleine blijk van waardering zou leuk zijn .. Maar hij is niet zo .. Zal hij ook wel nooit worden ..
vrijdag 14 februari 2014 om 09:25
quote:chocoladerijstwafel schreef op 14 februari 2014 @ 09:12:
Aaaah Boerderijgeit! Wat ontzettend lief. Willen jullie voor een kindje gaan of was dit een soort van onverwachts?
We willen al een tijdje ons gezin uitbreiden.
Oh leuk, jij mag nog in spanning afwachten. Leuk!
We willen al een tijdje ons gezin uitbreiden.
Oh leuk, jij mag nog in spanning afwachten. Leuk!
vrijdag 14 februari 2014 om 09:26
Mijn vriend en ik kregen gisteravond ruzie en ik was zo boos dat ik het niet wilde uitpraten. Hij was het vanmorgen alweer vergeten maar ik krijg dat niet voor elkaar dus ik deed nog kortaf. Hij is nu aan het werk, als hij thuiskomt moet ik direct naar mijn werk. Vanavond zouden we samen uit eten...
Geen leuk begin van de dag. We hebben nooit echt ruzie, soms een meningsverschil. Gekke Valentijn dus
Geen leuk begin van de dag. We hebben nooit echt ruzie, soms een meningsverschil. Gekke Valentijn dus
vrijdag 14 februari 2014 om 09:37
vrijdag 14 februari 2014 om 09:49
Er lag een briefje dus ik dacht ...oh?! Staat erop:
Lieve schat,
Ik hou ongelovelijk veel van je.
Ondanks dat dochter vandaag niet zo heel gezellig zal zijn waarschijnlijk, hoop ik dat je een lekker dagje hebt vandaag.
Xxx tot strakkies
Niks romantisch dus haha
Lieve schat,
Ik hou ongelovelijk veel van je.
Ondanks dat dochter vandaag niet zo heel gezellig zal zijn waarschijnlijk, hoop ik dat je een lekker dagje hebt vandaag.
Xxx tot strakkies
Niks romantisch dus haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft