heerlijke dingen

06-06-2010 10:41 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben gek op:



-een schoon bed

-de ochtendnevel op een warme dag

-de geur van een bungalowtent of voortent van een caravan

-kruipende baby's met luierbipsjes

-onweer

-slapende katten

-heuveltje af met de fiets (op mijn leeftijd ziet het er niet meer uit, maar ik kan het niet laten om mijn voeten dan van de pedalen te laten en ze tegen de wind in te laten bungelen)

-zwemmende pulletjes





Wat vinden jullie heerlijk?
Alle reacties Link kopieren
- op zondagmorgen een grof volkoren brood (vers) met roomboter en rosbief

- sporten (Zumba, word ik erg vrolijk van)

- wakker worden en zien dat de zon schijnt

- daarna tuindeur open en genieten van alles wat bloeit in de tuin

- voorbereidingen voor vanmiddag: Ik ga Tapas maken voor vrienden

- zonsondergang

- de eerste kop koffie met sigaret 's morgens

- mijn dochter (38) horen zeggen: mam, ik hou van je

-leuk kado uitzoeken voor die vriendin of vriendin die jarig is

- dat ik een leuke baan heb
Alle reacties Link kopieren
- douchen

- slapen

- eten en drinken

- fietsen

- zwemmen

- een goede film

- sex

- dieren

- parfum

- het vivaforum
Ik heb geen motto.
Kleine jongetjes* die net wakker zijn en je dan met een beetje dromerige glimlach begroeten en vervolgens de slaap uit hun oogjes wrijven.



En een heleboel dat al genoemd is .



* Van mijn zus.
- de schaterlach van mijn zoontje

- kijken naar mijn slapende zoontje

- de kat die komt knuffelen

- hoe trots en blij James is met onze zoon

- de geur van de stad na een regenbui als het lang droog is geweest

- met mijn voeten in het gras

- de zee

- zwemmen op een warme dag

- een krakend fris bed
Alle reacties Link kopieren
-de geur van brood

-ochtenddauw

-zongebruinde huid na ingesmeerd te zijn met zonnebrand of aftersun

- windje mee op de fiets

- mooie mensen kijken

- de geur van lavendel en het geluid van de krekels in de provence

- kroelen

- warme chocolademelk met slagroom

- nieuwe dingen ondekken en doen

- mijn kleding buiten laten drogen en daarna de geur ervan opsnuiven

- zonder bh lopen

- meezingen met oude liedjes

- met vrienden lekker eten

- ..
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
*De eerste dag dat je weer zonder vestje naar buiten kunt..

*De geur van een baby

*Wakker geknuffeld worden door iemand die van je houd

*Een kind dat spontaan zegt van je te houden
Alle reacties Link kopieren
quote:blop schreef op 06 juni 2010 @ 10:41:

ik ben gek op:

-zwemmende pulletjesIk ben met name gek op dit soort zwemmende pulletjes

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 06 juni 2010 @ 13:19:

[...]



Ik ben met name gek op dit soort zwemmende pulletjes

[afbeelding]Vooral met dit weer................. En het is al weer half twee, dus het kan!
Alle reacties Link kopieren
quote:daffyduck schreef op 06 juni 2010 @ 11:19:



-de boot naar Texel







Die vaart ongeveer vanuit mijn achtertuin

Texel is prachtig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven