Help jij inburgeren door artikel van NRC Next op te lepelen.

vrijdag 22 januari 2010 om 12:25
Blijkbaar stond er een heel interessant artikel in de NRC Next van woensdag 20 januari. Aldus een vriendin.
Het was in het Engels, en ging om gedrag van Nederlanders.
Dát was echt typisch iets voor Kman (mijn meneer, die sinds een paar maanden in Nederland mag verblijven).
Maar ja, toen begon de zoektoch naar dat artikel. Want vriendin had het bij de kapper ofzo laten liggen. En heeft de titel niet onthouden. Noch de schrijver.
Mijn nieuwsgierigheid ging er wel mee op de loop. Met die minime schat aan informatie.
Helaas heeft een zoektoch via NRCNext en google niks opgeleverd en is mijn vraag aan jullie,
in het kader van 'Inburgeren is van ons allemaal'
wie heeft er enig idee waar we het nou eigenlijk over hebben?
Het was in het Engels, en ging om gedrag van Nederlanders.
Dát was echt typisch iets voor Kman (mijn meneer, die sinds een paar maanden in Nederland mag verblijven).
Maar ja, toen begon de zoektoch naar dat artikel. Want vriendin had het bij de kapper ofzo laten liggen. En heeft de titel niet onthouden. Noch de schrijver.
Mijn nieuwsgierigheid ging er wel mee op de loop. Met die minime schat aan informatie.
Helaas heeft een zoektoch via NRCNext en google niks opgeleverd en is mijn vraag aan jullie,
in het kader van 'Inburgeren is van ons allemaal'
wie heeft er enig idee waar we het nou eigenlijk over hebben?
vrijdag 22 januari 2010 om 12:38
Ik ben er nu drie keer doorheen gegaan, maar geen Engelstalig artikel over Nederlanders. Ook geen Nederlandstalig artikel overigens. Het enige dat in de buurt komt is een artikel over Duitse studenten die in Nederland studeren, maar daar staat weinig schokkends in (opmerkingen over de massaliteit van hoorcollege's - daar ben je vast niet naar op zoek).
Misschien was het een ander blad? De Next heeft bij mijn weten nog nooit een Engelstalig artikel geplaatst, en ik lees hem toch al wel een tijdje.
Misschien was het een ander blad? De Next heeft bij mijn weten nog nooit een Engelstalig artikel geplaatst, en ik lees hem toch al wel een tijdje.
vrijdag 22 januari 2010 om 12:45
vrijdag 22 januari 2010 om 13:10
vrijdag 22 januari 2010 om 13:35