Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
donderdag 17 december 2009 om 10:07
donderdag 17 december 2009 om 10:10
Op een dag dacht Boogje fijn
Ga ik een treintocht maken
Hoi hoi dat vind ik fijn.
Het sneeuwde en was reuze koud
de trein stopte met rijden
En boogje kreeg het koud
maar gelukkig kwam daar de conductuer
hij knipte de kaartjes en liep naar de deur.
uitstappen allemaal
en dit is het einde van dit reuze oninteressante verhaal.
Hee, ik kan ook Nijntje boeken gaan schrijven!
Boogje, dit niet persoonlijk opvatten, hoor.
Ga ik een treintocht maken
Hoi hoi dat vind ik fijn.
Het sneeuwde en was reuze koud
de trein stopte met rijden
En boogje kreeg het koud
maar gelukkig kwam daar de conductuer
hij knipte de kaartjes en liep naar de deur.
uitstappen allemaal
en dit is het einde van dit reuze oninteressante verhaal.
Hee, ik kan ook Nijntje boeken gaan schrijven!
Boogje, dit niet persoonlijk opvatten, hoor.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 17 december 2009 om 10:12
quote:gewoonpetra schreef op 17 december 2009 @ 10:07:
vind leger des heils wel spannend zeg, krijg visioenen van soepuitdelen met de kerstdagen.
Zoon deur uit, dan nogmaals steunpunt bellen om advies, hopelijk zeggen ze nu iets zinnigs, vorige keer was ik te sterk en was het pappen en nathouden
vind leger des heils wel spannend zeg, krijg visioenen van soepuitdelen met de kerstdagen.
Zoon deur uit, dan nogmaals steunpunt bellen om advies, hopelijk zeggen ze nu iets zinnigs, vorige keer was ik te sterk en was het pappen en nathouden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 17 december 2009 om 10:43
de ouders van mijn beste vriendin zijn zaterdag 12,5 jaar getrouwd en we maken een boekje waarin iedereen die er zaterdag is, iets op A4 formaat maakt. Eigenlijk had ik dit al veeeeeeeel eerder klaar moeten hebben,maar ik ga vanmiddag naar vriendin toe om haar te helpen het boekje in elkaar te zetten
kreeg net wel een leuk idee op msn om nieuwsberichten bij elkaar te zoeken op 19 juni, maar ik wil dan wel leuke berichten en die heb ik nog niet gevonden
kreeg net wel een leuk idee op msn om nieuwsberichten bij elkaar te zoeken op 19 juni, maar ik wil dan wel leuke berichten en die heb ik nog niet gevonden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best