Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
donderdag 17 december 2009 om 10:55
ok kom maar op Roos, mijn verborgen talent, nijntje dichten
de ingrediënten die niet mogen ontbreken in een Nijntje gedicht:
hoi hoi: twee keer achter elkaar
het woord "fijn" : moet standaard aanwezig zijn
vier zinnen achter elkaar, liefs met komma, maar drie mag ook
moet simpel maar dui-de-lijk zijn
en als er een kennis/familielid/ of vriendin/ Aagje heet, zit je helemaal gebakken.
de ingrediënten die niet mogen ontbreken in een Nijntje gedicht:
hoi hoi: twee keer achter elkaar
het woord "fijn" : moet standaard aanwezig zijn
vier zinnen achter elkaar, liefs met komma, maar drie mag ook
moet simpel maar dui-de-lijk zijn
en als er een kennis/familielid/ of vriendin/ Aagje heet, zit je helemaal gebakken.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 17 december 2009 om 10:57
donderdag 17 december 2009 om 11:12
quote:floor72 schreef op 17 december 2009 @ 11:02:
Stra, kun jij ook paardrijden?
Nou, een beetje.
Ik had vroeger vriendinnetjes met een paard of een pony *snob-smiley* en daar mocht ik dan ook wel eens op.
Maar na mijn ervaring met Ilona het Fjordenpaardje in de Drentse bossen, ben ik bang geworden.
Jaren geleden kwam Sinterklaas op paard op het schoolplein en ik durfde er niet meer bij in de buurt te komen. Helaas. Dochter is helemaal verzot op paarden en wil erg graag les. Ik denk dat ze er ook wel erg goed in zal zijn. *dominanter karakter*
Stra, kun jij ook paardrijden?
Nou, een beetje.
Ik had vroeger vriendinnetjes met een paard of een pony *snob-smiley* en daar mocht ik dan ook wel eens op.
Maar na mijn ervaring met Ilona het Fjordenpaardje in de Drentse bossen, ben ik bang geworden.
Jaren geleden kwam Sinterklaas op paard op het schoolplein en ik durfde er niet meer bij in de buurt te komen. Helaas. Dochter is helemaal verzot op paarden en wil erg graag les. Ik denk dat ze er ook wel erg goed in zal zijn. *dominanter karakter*
donderdag 17 december 2009 om 11:13
donderdag 17 december 2009 om 11:26
donderdag 17 december 2009 om 12:09
Wow Peet, moeilijk.
Als ik het goed begrepen heb zijn jullie niet echt "on speaking terms"
Ik kan je hierin geen advies geven, jij kent de vader van je kinderen natuurlijk beter.
Hee, bij
Agnes logeren is natuurlijk zo gek nog niet, ze lijkt me hartstikke aardig
Als ik het goed begrepen heb zijn jullie niet echt "on speaking terms"
Ik kan je hierin geen advies geven, jij kent de vader van je kinderen natuurlijk beter.
Hee, bij
Agnes logeren is natuurlijk zo gek nog niet, ze lijkt me hartstikke aardig