Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Oh, je had 'm al gewijzigd. Ik dacht al, wat had je schoonmoeder er dan mee te maken haha
The time is now
Borstvoeding heeft in huize LeukerT maar even geduurd. Ex vond het teveel gedoe geloof ik...
Oma worden (over een jaar of 10) lijkt me dan wel weer heeeel leuk!
Ik zal nooit oma worden... snif...
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 21:07:

[...]

Heeeel herkenbaar. Mijn ex zei altijd: Maak me dan wakker als jij er niet uit wilt. Ja...lekker nut heeft dat.. dan ben ik toch wakker en dan kon ik precies horen wat hij niet goed deed (want ik deed natuurlijk alles wel goed )Haha, ja ik vind ook altijd dat ik alles beter doe. Dochter krijgt nog de tiet, dus het heeft jammergenoeg ook niet zoveel zin om man eruit te sturen.
The time is now
quote:LeukerT schreef op 19 december 2009 @ 21:07:

@Banba... zijn er niet genoeg smakelijke hapjes voorbij gekomen?Nou, als ik zou moeten kiezen....
The time is now
Ow deed ik wel hoor... verschonen, naar bed brengen voor tiet... Later er weer uit voor bijvoeding (ik mocht fingerfeeden... erg gaaf...)
@Banda: Loempia?
quote:LeukerT schreef op 19 december 2009 @ 21:10:

Ik zal nooit oma worden... snif...Ah joh... een paar hormonenkuren en een kleine ingreep... mogelijkheden te over hoor
Wat is fingerfeeden???
quote:LeukerT schreef op 19 december 2009 @ 21:12:

@Banda: Loempia?
The time is now
Bijvoeren met je pink in het mondje en dan met een spuitje wat speciale melk erbij... Ze kreeg te weinig binnen...
Hier een stoer verhaal":

Ik heb alles zelf gedaan in mijn uppie toen mijn dochter geboren was, geen vent en geen kraamhulp.

Zo en nu ga ik weer eventjes naar mijn hondzorgtopic.

Niet te snel gaan he?

Ik wil deze O&N niet missen!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:LeukerT schreef op 19 december 2009 @ 21:12:

Ow deed ik wel hoor... verschonen, naar bed brengen voor tiet... Later er weer uit voor bijvoeding (ik mocht fingerfeeden... erg gaaf...)Ja, dat vind ik dan ook al zowat. Ik moet er toch uit denk ik dan. Man staat wel meestal 's ochtends op voor onze vroege-vogel-peuter. Dan kan ik nog een paar uurtjes inhalen.
The time is now
quote:stratego schreef op 19 december 2009 @ 21:07:

Komt door de borstvoeding LeukerT, daar krijgen de babietjes spuitluiers door.

*rent nu weg voor de borstvoedingmaffia*Komt inderdaad door de borstvoeding.. <-- heb zelf 2x 5 maanden gegeven.. dus mag erover meepraten
quote:stratego schreef op 19 december 2009 @ 21:15:

Hier een stoer verhaal":

Ik heb alles zelf gedaan in mijn uppie toen mijn dochter geboren was, geen vent en geen kraamhulp.

!Nou, dat vind ik zeker erg stoer. Ik was gillend gek geworden zonder vent en kraamhulp.
The time is now

Ik zal nooit oma worden... snif...Tsss nee... ik word ook nooit geen opa!
Ik vond het gewoon leuk om te zien en ergerder me groen en geel aan ex die 5 luuiers en een kwartier nodig had om een baby te verschonen... En als ze klaar was rook ze zelf meer naar stront dan de baby... Ze was niet zo handig....
Maar... het is de beste ex die een vader zich kan wensen... 50/50 co-ouderschap en in 5 jaar nog geen onvertogen woord gevallen... Geen advokaat oid gezien...
LeukerT... niet iedere moeder heeft het dus in dr vingers... blijkt.
Nee... En maakt ook niet uit... Als een van de twee het maar heeft...
Mijn ex is ook beste hoor! Samen bij de advocaat geweest en daarna weleens discussie gehad maar eigenlijk liep (en loopt) alles heeeel soepeltjes. Gelukkig!
Behalve als het net uit is met mn ex en een vriendin.. dan is het ineens weer allemaal mijn schuld
Ik geloof niet dat we oud en nieuw gaan halen zo

Ik zal nooit oma worden... snif...Ik wsl wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven