Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 13:01
quote:rosanna08 schreef op 21 december 2009 @ 12:56:
joehoe, ben weer thuihuis
Floor, je kunt de reddingsactie weer afblazen
Straatje en hoezo ben jij normaal? http://www.depers.nl/beel ... sneeuw.helikopter.178.jpg
Nah lekker dan! Weet je hoeveel werk ik er al in had zitten?
joehoe, ben weer thuihuis
Floor, je kunt de reddingsactie weer afblazen
Straatje en hoezo ben jij normaal? http://www.depers.nl/beel ... sneeuw.helikopter.178.jpg
Nah lekker dan! Weet je hoeveel werk ik er al in had zitten?
maandag 21 december 2009 om 13:03
maandag 21 december 2009 om 13:22
quote:zjena35 schreef op 21 december 2009 @ 13:18:
Ben wel blij dat ik door het weer niet naar UWV hoef, maar zou daarna met trein naar vriendin gaan van daaruit.....mis ik dat weer.
Verveel me de pokke vandaag, zeg
Och arm, sneeuw kan veel verpesten he? Vind ik nou ook.....
Maar ik moet zo toch wel stoppen want ik moet nog vuilniszakken naar beneden sjouwen, huis opruimen, afwassen en boek lezen.
Ben wel blij dat ik door het weer niet naar UWV hoef, maar zou daarna met trein naar vriendin gaan van daaruit.....mis ik dat weer.
Och arm, sneeuw kan veel verpesten he? Vind ik nou ook.....
Maar ik moet zo toch wel stoppen want ik moet nog vuilniszakken naar beneden sjouwen, huis opruimen, afwassen en boek lezen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 21 december 2009 om 13:25
quote:zjena35 schreef op 21 december 2009 @ 13:18:
Ruilen? Ik had me wel willen vervelen vandaag, maar moet me bezig houden met een aanstaande meeting in Ljubljana (in januari, da's pas veel sneeuw en koud!) en contributies voor 2010. Ik wil de hele dag forummen en lopen in de sneeuw, en zappen met een bakkie koffie en dan nog even winkelen, en dat is alles wat ik wil en als ze kwaad zijn, zeg ik BIL!
(sorry, moest even Annie Schmidt quoten)
Ruilen? Ik had me wel willen vervelen vandaag, maar moet me bezig houden met een aanstaande meeting in Ljubljana (in januari, da's pas veel sneeuw en koud!) en contributies voor 2010. Ik wil de hele dag forummen en lopen in de sneeuw, en zappen met een bakkie koffie en dan nog even winkelen, en dat is alles wat ik wil en als ze kwaad zijn, zeg ik BIL!
(sorry, moest even Annie Schmidt quoten)
maandag 21 december 2009 om 13:26
maandag 21 december 2009 om 13:33
Ik heb trouwens vandaag DE brief gekopieerd en persoonlijk afgegeven.
Zo'n deadline geeft wel stress, en nu die brief weg is heb ik het gevoel dat mijn hoofd vol met watten zit....
Als er nu niet snel een relletje komt op het forum ga ik maar echt iets hier in huis aanpakken.
Ah, zielig, nu vertelde een vriendinnetje van dochter dat er een poesje is doodgereden. Mijn dochter wil het zien, ik keur het af en waarschuw blabla, maar ze wil toch.
Ik was vroeger al down als ik een dooie kat langs de weg zag...
Zo'n deadline geeft wel stress, en nu die brief weg is heb ik het gevoel dat mijn hoofd vol met watten zit....
Als er nu niet snel een relletje komt op het forum ga ik maar echt iets hier in huis aanpakken.
Ah, zielig, nu vertelde een vriendinnetje van dochter dat er een poesje is doodgereden. Mijn dochter wil het zien, ik keur het af en waarschuw blabla, maar ze wil toch.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 21 december 2009 om 13:38
quote:stratego schreef op 21 december 2009 @ 13:33:
Ga ik ook nieuwsgierig zijn: welke DE brief?
en je dochter snap ik wel hoor, het is niet goed, maar wel heul spannend! En zo meteen komt de teleurstelling en het verdriet om het poesjes, wedden?
Ga ik ook nieuwsgierig zijn: welke DE brief?
en je dochter snap ik wel hoor, het is niet goed, maar wel heul spannend! En zo meteen komt de teleurstelling en het verdriet om het poesjes, wedden?
maandag 21 december 2009 om 13:47
maandag 21 december 2009 om 13:52
maandag 21 december 2009 om 13:54