Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 22 december 2009 om 21:08
Leuk is het hier he friezinnetje (wat is je afkorting? lang om te schrijven zo en aangezien iedereen hier een afkorting heeft..)
Ik ben Choco, zit nu 4 maanden in een depressie, gaat steeds beter! Ben gestopt met school en werk en ga begin volgend jaar in dagbehandeling. En ik ga 10 juni trouwen!
Dat was het zo ongeveer wel..
Ik ben Choco, zit nu 4 maanden in een depressie, gaat steeds beter! Ben gestopt met school en werk en ga begin volgend jaar in dagbehandeling. En ik ga 10 juni trouwen!
Dat was het zo ongeveer wel..
dinsdag 22 december 2009 om 21:13
Even vertellen:
Bi de sauna doet het prima had hem op 55 graden gezet en al mijn poriën zijn open.. flink gezwoten.. zit nu ff in badjas hier en ga nu ff lauw afspoelen.. zaaaaaaaaaalig.. had een lekker cdtje met romantische duetten opstaan.. misschien muziek waar jullie niet warm van worden.. maar ik vond het heerlijk
Heb half uurtje erin gezeten.. voor herhaling vatbaar (gelukkig hahaha) tot zo weer.
Bi de sauna doet het prima had hem op 55 graden gezet en al mijn poriën zijn open.. flink gezwoten.. zit nu ff in badjas hier en ga nu ff lauw afspoelen.. zaaaaaaaaaalig.. had een lekker cdtje met romantische duetten opstaan.. misschien muziek waar jullie niet warm van worden.. maar ik vond het heerlijk
Heb half uurtje erin gezeten.. voor herhaling vatbaar (gelukkig hahaha) tot zo weer.