Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 22 december 2009 om 18:09
@Friezinnetje, één vrijgezelle buurman is een Jehova, die zal me eerder afkeuren
en die andere is volgens mij meer van mannen gecharmeerd.
Het blijft een raadsel.....stempel geprobeerd te bestuderen, maar die is onduidelijk.
Komt wel uit Nederland en mijn naam is verkeerd geschreven....
Hoe zal ik erachter kunnen komen?
en die andere is volgens mij meer van mannen gecharmeerd.
Het blijft een raadsel.....stempel geprobeerd te bestuderen, maar die is onduidelijk.
Komt wel uit Nederland en mijn naam is verkeerd geschreven....
Hoe zal ik erachter kunnen komen?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 22 december 2009 om 18:21

dinsdag 22 december 2009 om 18:46
Stoofpeertjes:
Ik neem altijd kleine peertjes, meer werk, maar ziet er beter uit op bord.
Peertjes schillen, dan in pan en pan vullen met 1/2 goeiekooste gluhwijn en 1/2 water, per kg peerjes 2 eetlepels suiker ... als ze bijna klaar zijn flinke shot port erbij.
Als de peertjes gaar zijn, uit de pan halen en het kookvocht laten inkoken tot het een beetje gebonden is, desnoods met een beetje maizena of korreltjes blanke roux...
Ik neem altijd kleine peertjes, meer werk, maar ziet er beter uit op bord.
Peertjes schillen, dan in pan en pan vullen met 1/2 goeiekooste gluhwijn en 1/2 water, per kg peerjes 2 eetlepels suiker ... als ze bijna klaar zijn flinke shot port erbij.
Als de peertjes gaar zijn, uit de pan halen en het kookvocht laten inkoken tot het een beetje gebonden is, desnoods met een beetje maizena of korreltjes blanke roux...