Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 22:19
dit is de 4e avond laat en ik ben blij dat ze in slaap zijn gevallen, vond ze vandaag al niet meer echt gezellig, als lieve moeder laat ik wel de dvd-recorder meelopen, mogen ze morgenochtend kijken. Gelukkig zijn de pyjama's al aan en ik ga ze nu - t is reclame - het bed in bonjouren met de mededeling dat het afgelopen is. *gemeen*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 24 december 2009 om 22:39
donderdag 24 december 2009 om 22:46
quote:stratego schreef op 24 december 2009 @ 19:56:
Roos, wie was nou die randdebiel,lees man, die altijd met Sissi mee reisde en ook altijd dan weer verliefd werd op een inlandse? Ik begreep er nooit wat van...
Goedenavond, ben aan het bijlezen. Jullie gaan echt hard.
Straat bedoel je deze?
Dit is Gendarmerie-Major Böckl, god ik heb wat gezwijmeld bij deze films. Hoewel mijn all time favorite toch echt de Angélique films zijn.
Roos, wie was nou die randdebiel,lees man, die altijd met Sissi mee reisde en ook altijd dan weer verliefd werd op een inlandse? Ik begreep er nooit wat van...
Goedenavond, ben aan het bijlezen. Jullie gaan echt hard.
Straat bedoel je deze?
Dit is Gendarmerie-Major Böckl, god ik heb wat gezwijmeld bij deze films. Hoewel mijn all time favorite toch echt de Angélique films zijn.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)