Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zaterdag 1 december 2012 om 10:37
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 december 2012 @ 10:30:
Ik moet eigenlijk RL-en, maar ik vind 't hier veel te gezellig.
En Deeds, hoe heb je geslapen?
ja wel goed eigenlijk, lief dat je t vraagt
t gaat nu ook wel weer, was er gisteravond even helemaal klaar mee. Dat je op een feestje met verschillende mannen staat te praten en dat de een na de ander over zn vriendin begint.
Maar nu is het zaterdagochtend en ben ik mijn lekkere zaterdagochtendontbijtje aan het maken. En dat is voor mij een van de favoriete momenten van de week. Lekker, in mn eentje
Heb jij ook een beetje geslapen Pimpel?
Ik moet eigenlijk RL-en, maar ik vind 't hier veel te gezellig.
En Deeds, hoe heb je geslapen?
ja wel goed eigenlijk, lief dat je t vraagt
t gaat nu ook wel weer, was er gisteravond even helemaal klaar mee. Dat je op een feestje met verschillende mannen staat te praten en dat de een na de ander over zn vriendin begint.
Maar nu is het zaterdagochtend en ben ik mijn lekkere zaterdagochtendontbijtje aan het maken. En dat is voor mij een van de favoriete momenten van de week. Lekker, in mn eentje
Heb jij ook een beetje geslapen Pimpel?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 1 december 2012 om 10:44
Goedemorgen allemaal! En heppie nieuw topic!
Wat hebben jullie veel afgekletst gister, tjemig...
Effe wat
pakken en dan kom ik ook wel weer meekletsen
Wat hebben jullie veel afgekletst gister, tjemig...
Effe wat
pakken en dan kom ik ook wel weer meekletsen
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 1 december 2012 om 10:52
zaterdag 1 december 2012 om 11:00
zaterdag 1 december 2012 om 11:03
zaterdag 1 december 2012 om 11:06
quote:ThunderassMan schreef op 01 december 2012 @ 11:03:
[...]
Precies, een echte man is geen kuddedier die over de gebaande paden zijn weg vindt, maar een echte doorzetter met een doel die zich een weg hakt door de jungle.
Hier zouden we zó ver op kunnen doorborduren
[...]
Precies, een echte man is geen kuddedier die over de gebaande paden zijn weg vindt, maar een echte doorzetter met een doel die zich een weg hakt door de jungle.
Hier zouden we zó ver op kunnen doorborduren
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu