Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 3 december 2012 om 18:46
maandag 3 december 2012 om 18:46
Val ik ff op het goede moment binnen
Zijn we aan het opbiechten dat we Chantal Janzen allemaal stom vinden? Ik namelijk ook....
Het is echt het oogappeltje en protegeetje van Joop van den Ende. Zonder hem zou ze het niet zo ver geschopt hebben. Verder vind ik haar ook leeg en gemaakt en ze trekt altijd hetzelfde rare hoofd.
.....sorry Amand
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 3 december 2012 om 18:48
maandag 3 december 2012 om 18:49
maandag 3 december 2012 om 18:51
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 december 2012 @ 18:46:
Zijn we aan het opbiechten dat we Chantal Janzen allemaal stom vinden? Ik namelijk ook....
Nee, jullie zijn aan het opbiechten dat vrouwen (Peacy gelukkig uitgezonderd) Chantal Janzen stom vinden.
Mannen (en èchte mannen in het bijzonder) denken daar heel anders over.
En aangezien dit een mannen topic is ...
quote:
Het is echt het oogappeltje en protegeetje van Joop van den Ende. Zonder hem zou ze het niet zo ver geschopt hebben. Verder vind ik haar ook leeg en gemaakt en ze trekt altijd hetzelfde rare hoofd.
.....sorry Amand
En sorrry Donkey
En sorry alle echte mannen
En sorry Peacy
En sorry Chantal
Nee, jullie zijn aan het opbiechten dat vrouwen (Peacy gelukkig uitgezonderd) Chantal Janzen stom vinden.
Mannen (en èchte mannen in het bijzonder) denken daar heel anders over.
En aangezien dit een mannen topic is ...
quote:
.....sorry Amand
En sorrry Donkey
En sorry alle echte mannen
En sorry Peacy
En sorry Chantal
Polygamie = intensieve vrouwhouderij