Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Cateautje schreef op 04 december 2012 @ 17:45:

[...]

Ja joh, 2 dagen aan huis gekluisterd en dan forummen wijst daar wel op. Doe niet zo tragisch.

Dames toch.

quote:Peacy schreef op 04 december 2012 @ 17:17:

Pimpel.. Ga je mee naar de sauna?zou ik zooooo graag willen. Maar mag niet van de dokter. Vandaar mijn groene monster... gewoon jaloers.
quote:ThunderassMan schreef op 04 december 2012 @ 17:56:

[...]

Dames toch.

[afbeelding]Ja dahag, ik maak een grapje en wordt even lekker beschuldigd ja. Wat moet ik met dat rare geblaat. Jullie mannen hadden me ook kunnen beschuldigen van penisnijd, met een beetje kwade wil kan je er alle kanten mee op. Zo, nu doe ik het eens.
Penisnijd snap ik heel goed, hoor. Ik heb er zelf een en ben er erg blij mee. Dus ik snap best dat anderen er ook eentje zouden willen hebben. Zelf heb ik wel last van borsten- en vaginanijd.
quote:ThunderassMan schreef op 04 december 2012 @ 18:09:

Penisnijd snap ik heel goed, hoor. Ik heb er zelf een en ben er erg blij mee. Dus ik snap best dat anderen er ook eentje zouden willen hebben. Zelf heb ik wel last van borsten- en vaginanijd. Snap het helemaal, zou mijn 3 meisjes nooit in willen ruilen voor zo'n raar slangetje.
quote:Cateautje schreef op 04 december 2012 @ 18:15:

[...]

Snap het helemaal, zou mijn 3 meisjes nooit in willen ruilen voor zo'n raar slangetje.

Raar slangetje? (<-------- daar istie weer). Bij mij thuis noemen we dat op z'n minst 'de brenger van veel vrouwelijk genot' of 'huwelijksfakkel'.

Laten we het er op houden dat het een niet zonder het ander kan. (Homo-erotische relaties uitgesloten).
quote:DeeDee86 schreef op 04 december 2012 @ 17:36:

sauna? wie zei er sauna? Ik wil ook sauna! Lekker warm!Ik ga zo. Eerst nog ff iets eten.
quote:ThunderassMan schreef op 04 december 2012 @ 18:37:

[...]

Raar slangetje? (<-------- daar istie weer). Bij mij thuis noemen we dat op z'n minst 'de brenger van veel vrouwelijk genot' of 'huwelijksfakkel'.

Laten we het er op houden dat het een niet zonder het ander kan. (Homo-erotische relaties uitgesloten).

Een regelmatig bezoek is leuk, maar om te hebben is weer een ander verhaal. Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik zo blij ben dat ik een vrouw ben, maarrrrrrrrrrrr, ik vind het ook heel erg leuk dat er mannen bestaan, anders zou het maar een saaie bedoening zijn.

Heeft die van jou een naam? (velen doen dat)
Een penis een raar slangetje noemen, gaat me toch echt te ver!!
quote:Cateautje schreef op 04 december 2012 @ 18:54:

[...]

Een regelmatig bezoek is leuk, maar om te hebben is weer een ander verhaal. Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik zo blij ben dat ik een vrouw ben, maarrrrrrrrrrrr, ik vind het ook heel erg leuk dat er mannen bestaan, anders zou het maar een saaie bedoening zijn.

Heeft die van jou een naam? (velen doen dat)

Natuurlijk heeft 'ie een naam. Duh. Meerdere zelfs, afhankelijk van de situatie:

Bv: na een hele lange koude motorrit noem ik 'm wel eens een noordzeegarnaaltje. In tegenstelling tot een reuzegamba, zeg maar.
De mijne heet euromast
quote:pimpelmeesje67 schreef op 04 december 2012 @ 18:58:

Een penis een raar slangetje noemen, gaat me toch echt te ver!!Inderdaad... bij m'n vriend herken ik geen slangetje hoor, eerder een totempaal.
Doorgaans prefereer ik 'Wodan', 'Zeus', of 'Hercules'.
quote:ThunderassMan schreef op 04 december 2012 @ 19:00:

[...]

Natuurlijk heeft 'ie een naam. Duh. Meerdere zelfs, afhankelijk van de situatie:

Bv: na een hele lange koude motorrit noem ik 'm wel eens een noordzeegarnaaltje. In tegenstelling tot een reuzegamba, zeg maar.Er bestaan reuzengamba's van 40 centimeter.
quote:ThunderassMan schreef op 04 december 2012 @ 19:07:

Doorgaans prefereer ik 'Wodan', 'Zeus', of 'Hercules'.

Ik zou droogvallen, echt.
quote:Cateautje schreef op 04 december 2012 @ 19:08:

[...]

Er bestaan reuzengamba's van 40 centimeter.

Precies!

Echter, gemiddeld genomen zijn ze maar een cm of 19.
Prachtige namen, zonder meer. Vooral die van TAM zijn goddelijk te noemen.

De Euromast, dat suggereert een uitkijkpost en aldus een luie minnaar. Moet je wat aan doen hoor.

Een kopje koffie drinken daar zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:ThunderassMan schreef op 04 december 2012 @ 19:13:

[...]

Precies!

Echter, gemiddeld genomen zijn ze maar een cm of 19.Jaja. Ligt toch echt aan de soort, maar 15 is zo het gemiddelde.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 04 december 2012 @ 19:08:

[...]

Ik zou droogvallen, echt.

Is 'pinokkio' beter dan?

Dan gaat mijn vrouw op me zitten en zegt dat ik moet liegen!
Als de euromast in de maastunnel past

Dan weet je t al dan is het carnaval
quote:pimpelmeesje67 schreef op 04 december 2012 @ 19:08:

[...]

Ik zou droogvallen, echt. enorm geil juist, die mythen en sagen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:ThunderassMan schreef op 04 december 2012 @ 17:41:

Huh?! Wordt Peacy nu gesandwiched in de sauna? Ik dacht dat het DeeDee's verjaardag was.

DeeDee gaat ook mee, en Pimpel wellicht ook. Maarre ...

je gaat me toch niet vertellen dat je nu opeens wèl mee wilt naar de sauna ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik ga straks weer passie in de polder kijken. Ik lig nu al in een deuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven