Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:secondhandsuus schreef op 06 december 2012 @ 23:25:

Vriendverzoek ontvangen van donkey...ik niet
Ik heb wel eens iets gehoord dat het voor een groep forummers wel zou werken en voor een andere groep niet. Maar dan wordt het hoog tijd dat Viva dat eens recht gaat trekken.
Ik kan geen hug zien, en geen bericht sturen...

Vreemd...
Pimpel kan ik wel huggen..

Zou het nog verwerkt moeten worden?
Je vriendschap met SecondhandSuus is bevestigd. Je kunt SecondhandSuus's profiel bekijken, berichten en

hugs versturen, etc.

Have fun!

Dat krijg ik te zien als ik je vriendschapsverzoek accepteer. Maar hoe ik die berichten kan versturen ? Geen idee !
Bij mensen die al langer vrienden zijn, krijg ik onder de foto "doen"

Bij donkey nog niet, dus ik neem aan dat het systeem dit nog moet verwerken...
quote:secondhandsuus schreef op 06 december 2012 @ 23:20:

Waarom Suus met hoofdletter mijn bittere Amand?

Okee, ik heb de hoofdletter S met opzet gebruikt, maar ik hou toch wel van je.quote:Als ik jou toesta om in mij klaar te komen, en je zou nog vruchtbaar zijn, geloof jij mij dan op mijn mooie bruine ogen, als ik zeg dat ik de pil slik en geen soa heb? Of ben je zo geil bij het zien van mijn goddelijke lichaam dat het je allemaal geen biet meer boeit?

Tjee ik ben aan het raaskallen.

Ik geloofde mensen op hun woord, omdat ik zo in het leven wil staan. Dat is een keuze.

Sinds ongeveer een jaar lees ik mee op het Viva-forum, en ben erachter gekomen dat je vrouwen met een kinderwens niet kunt vertrouwen wanneer het om maatregelen van anti-conceptie van hun kant gaat

Dat lijkt op zich een klein ding, maar wanneer je je bedenkt dat die éénzijdige beslissing van die vrouw het verloop van minstens 3 levens gaat bepalen, kun je je afvragen hoe het komt dat onderhoud van het mogelijke kind uitsluitend door kunstmatige regels kan worden afgedwongen.
dubbel is onnodig
quote:secondhandsuus schreef op 06 december 2012 @ 23:39:

Bij mensen die al langer vrienden zijn, krijg ik onder de foto "doen"

Bij donkey nog niet, dus ik neem aan dat het systeem dit nog moet verwerken...

Nou Suus, als ik de kans krijg zou ik jou ook "doen" hoor !!

Maar het mag niet van de Viva, sorry

Bij niet één van mijn vrienden staat dat woordje "doen" bij de foto.
Hahahaha, Donkey!

en jawel wéér een fantasie erbij!
quote:Amand schreef op 06 december 2012 @ 23:40:

[...]

Dat lijkt op zich een klein ding, maar wanneer je je bedenkt dat die éénzijdige beslissing van die vrouw het verloop van minstens 3 levens gaat bepalen, kun je je afvragen hoe het komt dat onderhoud van het mogelijke kind uitsluitend door kunstmatige regels kan worden afgedwongen.Anticonceptie is ook kunstmatig. Maar het klinkt nu alsof je de pest in hebt dat je alimentatie moet betalen voor je eigen kind, omdat je dat kind niet wilde. Klopt dat ?
flikker toch op, ezel.
DS, je weet hopelijk heel goed dat Amand het niet zo bedoelt.
quote:Amand schreef op 06 december 2012 @ 23:40:

[...]

Okee, ik heb de hoofdletter S met opzet gebruikt, maar ik hou toch wel van je.

Dat is lief, jij zit ook al een tijd in mijn erotische fantasieën

net nog, maar dat is waarschijnlijk to much information

[...]

Ik geloofde mensen op hun woord, omdat ik zo in het leven wil staan. Dat is een keuze.

Dat is het nadeel van een verrotte jeugd, je vertrouwt niemand op zijn woord

Sinds ongeveer een jaar lees ik mee op het Viva-forum, en ben erachter gekomen dat je vrouwen met een kinderwens niet kunt vertrouwen wanneer het om maatregelen van anti-conceptie van hun kant gaat

ik snap wel wat je bedoelt. Had dit zelf ook even. Een fractie van een seconde, dat ik dacht, ik laat hem niet aan het condoom denken, maar dat was echt een fractie van een seconde.

Dat lijkt op zich een klein ding, maar wanneer je je bedenkt dat die éénzijdige beslissing van die vrouw het verloop van minstens 3 levens gaat bepalen, kun je je afvragen hoe het komt dat onderhoud van het mogelijke kind uitsluitend door kunstmatige regels kan worden afgedwongen.

En om wat je hierboven schrijft, was het een fractie van een seconde.

En omdat ik samen ben met een man die kinderen heeft uit een vorig huwelijk, en zie welke letterlijke en figuurlijke lasten hij met zich meedraagt.

Tja, wat wil ik nu zeggen...

Je kan op voorhand niet zeggen hoe het leven gaat lopen.

Stel ik raak nu toch zwanger, ik kan niet beloven dat ik altijd en eeuwig bij mijn partner blijf. Of andersom.

Dat je dan samen verantwoordelijk blijft voor het kind dat geboren is, lijkt me logisch

Maar ik snap wat je bedoelt als je zegt dat er vrouwen zijn die hun ex uitmelken. Dat ken ik van kortbij. En uitmelken is ook letterlijk en figuurlijk.

Qua geld en qua inspelen op emoties/schuldgevoel/falen....

Als we alles wisten gingen we liggen vóór we vielen...

Ik begrijp je wel, denk ik...

Lekkere zuurpruim van me!
En nu lees ik je post nog eens en nu denk ik toch dat ik je niet snap...
Degene die kinderen ingeschreven heeft staan op haar woonadres, is degene die via afpersing via financiering via gesubsidieerde rechtsbijstand voor haar zelfstandig bepaalde wensen kan verkrijgen in dit land.

Maar ik vind je gewoon geil en in ben steriel. Hoe laat en waar?
Nu, hier en hard!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 december 2012 @ 23:55:

DS, je weet hopelijk heel goed dat Amand het niet zo bedoelt.

Niet ? Ik heb het nog eens nagelezen; zoals hij het formuleert lijkt het er toch verdomd veel op. Misschien moet hij die kruidenbitter eens laten staan, dan kan hij wat helderder vertellen wat hij bedoelt. Ik ben een man hè ? Ik ga af op de informatie die me gegeven wordt. Ik ga er niet allerlei verhalen omheen verzinnen over hoe hij het misschien dan wel bedoeld zou kunnen hebben.

Welkom in het mannenhoekje.
OK DS, dat snap ik. Maar ik lees Amand al langer en weet dat ie 't niet zo bedoelt.

by the way, heb je mn mail al?
Aangezien het aller-laatste redmiddel (dat procederen zou moeten zijn) gecorrumpeerd is door gesubsidieerde rechtbijstand (verdiep je er maar eens in), zijn alimantatie-regelingen die via deze weg afgedwongen worden, het resultaat van éénzijdige gedachtenkronkels van mensen die zich in het absolute afval-putje van de samenleving bevinden.

Je mag deze definitie naar eigen inzicht toepassen, uiteraard.
Jaahhh ... voor het eerst sinds ruim vier jaar dat ik een berichtje krijg van een andere forummer via Viva. En jij hebt de primeur !!

Inhoud:

testerdetest

Maar ik kan je geen berichtje terug sturen ...
Ik ben neuken met Amand!

Tot morgen!
quote:Donkeyshot schreef op 06 december 2012 @ 23:25:

[...]

Nee Suus, je raaskalt niet. We weten allebei het antwoord, en Amand weet het ook.

In zijn Oneindige Wijsheid heeft onze Almachtige Schepper de man uitgerust met hersens, en een penis.

En helaas met te weinig bloed om die twee organen gelijktijdig te laten werken. Ziedaar de grote zwakte van De Man. En het is Niet de schuld van de vrouwen. Het is de schuld van God. Dus ga daar maar klagen zou ik tegen Amand willlen zeggen.De Oneindige Wijsheid heeft onze Almachtige Schepper de man uitgerust met hersenen.
quote:secondhandsuus schreef op 07 december 2012 @ 00:11:

Ik ben neuken met Amand!

Tot morgen!Slikken, kreng!
quote:secondhandsuus schreef op 07 december 2012 @ 00:11:

Ik ben neuken met Amand!

Tot morgen!Is goed. Maar alleen als ik 'm morgen weer mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven