Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
allemaal!!
Haiii pimpel!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Heey Pimpel!!

Haaai allemaal!
Hai grob!!
quote:datdus schreef op 08 december 2012 @ 11:24:

Ik zou em niet van me afduwen.Dacht ik al
Stil hier. Iedereen lekker buiten zeker. Het is wel mooi hè?

Gisteren een eind door die sneeuwbui gereden. Bij een bepaald stuk in de bossen was het zó prachig. Kon toch niet hard rijden dus dat was echt genieten. Wel lachen hoor, mijn autootje heeft een paar keer gekwispelt en een keer wilde ie al eerder de bocht om dan ik. Soms een klein beetje driftend een rotonde over.....best leuk eigenlijk. Ben wel blij dat ik ooit zo'n anti-slip-cursus heb gedaan. Vond ik toen al heul gaaf.
pimp
quote:Grobbekuiken schreef op 08 december 2012 @ 13:07:

Wel lachen hoor, mijn autootje heeft een paar keer gekwispelt en een keer wilde ie al eerder de bocht om dan ik. Soms een klein beetje driftend een rotonde over.....best leuk eigenlijk. Ben wel blij dat ik ooit zo'n anti-slip-cursus heb gedaan. Vond ik toen al heul gaaf.Kijk, een wijf met ballen
quote:Amand schreef op 08 december 2012 @ 13:08:

[...]

Kijk, een wijf met ballen

Yep, die ballen liggen standaard in de auto.

Leuk hoor, ik hou wel van een beetje pittig rijden.

Dijk rijden is ook zo leuk, lekker de bochten aansnijden....yesss!
quote:Amand schreef op 08 december 2012 @ 13:07:

pimp Amand!!!
quote:Grobbekuiken schreef op 08 december 2012 @ 13:14:

[...]

Dijk rijden is ook zo leuk, lekker de bochten aansnijden....yesss!Ai. Ik woon langs een dijk en heb het niet zo op dat soort rijders...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 december 2012 @ 13:19:

[...]

Ai. Ik woon langs een dijk en heb het niet zo op dat soort rijders...Ghèhèhè, ik woon hier ook tussen de dijken maar vind het juist wel leuk. Niet knoerthard, moet wel op de weg blijven, maar een beetje pittig is wel leuk. Iig niet van dat mutserige, bij elke bocht in de ankers enzo...
Mn bed opgemaakt met mn nieuwe dekbedovertrek en het staat zo mooi!! Helemaal blij!!

En nu zit ik te denken om de kerstboom uit de berging te gaan halen en op te gaan zetten. Maar kan zomaar zijn dat het bij denken blijft, hahahaha.

Zetten jullie een kerstboom?
Ik doe alles op de fiets en vervloek pittige rijders.
God, ja....de kerstboom. Zal hier wel morgen worden denk ik. Ben benieuwd hoe vaak we onze jongste kat (4 maanden) eruit moeten plukken....
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 december 2012 @ 13:41:

Ik doe alles op de fiets en vervloek pittige rijders.

Oeps...

Ik ben vervloehoehoekt!
quote:datdus schreef op 08 december 2012 @ 13:36:

Mn bed opgemaakt met mn nieuwe dekbedovertrek en het staat zo mooi!! Helemaal blij!!

En nu zit ik te denken om de kerstboom uit de berging te gaan halen en op te gaan zetten. Maar kan zomaar zijn dat het bij denken blijft, hahahaha.

Zetten jullie een kerstboom?* burp * Jeah!
quote:Grobbekuiken schreef op 08 december 2012 @ 13:42:

[...]

Oeps...

Ik ben vervloehoehoekt!

Ik vind je een schatje en dat weet je.

Maar dit is mijn zwakke punt. Zeker omdat er kinderen over dijken fietsen.
quote:Amand schreef op 08 december 2012 @ 13:43:

[...]

* burp * Jeah!Huh? Jij was toch Sinterklaas aan het vieren? Waar burp je dan van? In je alcohol-vrije week?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 december 2012 @ 13:45:

[...]

Huh? Jij was toch Sinterklaas aan het vieren? Waar burp je dan van? In je alcohol-vrije week?

Ik wilde even tegenwicht geven aan het wijven-geklep. Dit is wel het echte mannen-topic hè.

Jongste ligt op bed, oudste gaan we zo halen.
Nou zeg, wijvengeklep....ik heb het hier over stevig autorijden!
ik doe dit jaar geen kerstboom. Ik ben van de echte bomen, neppets komen er bij mij niet in Had er vorig jaar eentje. moest dat kloteding in mn eentje 2 trappen opzeulen en in de standaard wurmen waardoor mijn toch al ienieminie woonkamer nog kleiner werd. en m dan na kerst weer via dezelfde weg terug. Heb dit jaar toch geen zin in kerst, dus die boom komt er niet in.

kater zakt, hoera zo maar ff douchen en paracetamol halen. Oh en nieuwe shizzle voor de visite vanavond... pfff
quote:Amand schreef op 08 december 2012 @ 13:49:

[...]

Ik wilde even tegenwicht geven aan het wijven-geklep. Dit is wel het echte mannen-topic hè.

Jongste ligt op bed, oudste gaan we zo halen.Gut zeg dat dan. Je lijkt wel een wijf, met je signalen...
Dit beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven