Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
quote:Peacy schreef op 11 december 2012 @ 15:28:

Hooiii ben ik weer.. Ik duik de bar in.. Wie gaat er mee?Ik! Hou m'n kruk maar warm en zet een Baileys voor me neer!
En dan, gewoon omdat het kan, 4 op een rij!!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 december 2012 @ 15:40:

[...]

Oh... dat geheugen van me ook. Maar ja, ik heb je gewoon alvast succes gewenst!haha geeft niet je hebt me nu in ieder geval al ruim van te voren succes gewenst. Het is vanmiddag namelijk (alweer) verplaatst naar 2013... hmmmz
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Zo, heftig dagje achter de rug.

Als jullie me zoeken zit ik in het bubbelbad met een glas rode wijn in de hand.
Your luck's about to change, cher.
Das balen DD. Bij mij ook een afspraak afgezegd. Een date. Dit was poging nr 3 voor een eerste date maar hij had zich in de tijd vergist en ik ga geen 2u zitten wachten. Nieuwe afspraak gemaakt dus maar weer. Zucht
Ik stap water uit en ga ook maar es naar de bar. Toe aan wodka. Maar Datdus...3 x date verzet ? Ben jij zo geduldig ?
Nou, de tweede keer heb ik hem zelf verzet. En nee, zo geduldig ben ik niet. Wel te lang droog gestaan.
Roosviceetje voor datdus. Meid.
Maar dan ga je toch juist niet wachten. Sex is zo te regelen hoor !
quote:DeeDee86 schreef op 11 december 2012 @ 17:03:

[...]

haha geeft niet je hebt me nu in ieder geval al ruim van te voren succes gewenst. Het is vanmiddag namelijk (alweer) verplaatst naar 2013... hmmmzOk... echt haast hebben ze dus niet... vaag dit!
Datdus Wat is t voor bijzonder exemplaar dat hij n 4e poging waard is?

Ik laat t bubbelbad maar doe mij maar n plekje bij de haard op n schapenvachtje met gluhwijn.

Goedeavond btw sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Deze is niet alleen voor de seks hoop ik. Alleen voor seks is het zeker niet waard om 4 pogingen te ondernemen om af te spreken. Deze wil ik die kans geven.
Gelijk heb je apatura, dit is ook een plek om binnen te vallen op het schapenvel.

Ik ga graag onder de lamswollen dekens met een kruik, heb griep.

Spannend dames, dating perikelen! Houden jullie ons op de hoogte?
Ik heb ook wel eens zoiets gehad, dat het maar niet lukte om af te spreken. Achteraf gezien was het een teken; het wás me toch een doos.

Dit gaat vast beter, datdus

Is er ook wat tegen keelpijn in de bar?
Echt griep, wdr? That sucks. Beterschap :manhug:
Ik mis onze Donkey al een tijdje, klopt dat?
Beker warme choco wdr? Of verse jus of n mandareintje? *zoekt verpleegstersoutfit*
Beterschap, wdr!
Your luck's about to change, cher.
quote:missy_Acy schreef op 11 december 2012 @ 17:40:

Is er ook wat tegen keelpijn in de bar?In principe alles waar alcohol in zit als je maar ruim genoeg doseert
quote:Amand, 63 seconden geleden

Ik heb ook wel eens zoiets gehad, dat het maar niet lukte om af te spreken. Achteraf gezien was het een teken; het wás me toch een doos.Ghehe, ik verzette de eerste of tweede date altijd.
Honingsnaps!
Ruim? Dat gaat wel lukken.
Dank mensen das lief. Ik ga meestal werken als ik ziek ben en nog op mijn benen kan staan maar mijn vriendin heeft de sleutel weggegooid en nu heb ik groot deel van de dag in bed gelegen. Ik kijk wel vanuit het hemelbed toe hoe jullie je vermaken in het bubbelbad.

Date een paar keer afgezegd is meestal geen goed teken, maar kan ook overmacht zijn hé
quote:Date een paar keer afgezegd is meestal geen goed teken, maar kan ook overmacht zijn héNeuh, ik kon gewoon niet goed plannen. Ik date vaak met meerdere tegelijk, en had ook m'n vaste scharrels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven