Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
maandag 17 december 2012 om 00:39
quote:Donkeyshot schreef op 16 december 2012 @ 23:12:
[...]
[afbeelding]
Ik neem aan dat je de BMW R 1200 RT bedoelt ?
Niet mijn favoriet. De boxermotor maakt de motor te breed naar mijn zin. Ook het geluid is me te braaf.
Ik rijd zelf hierop:
(Triumph Daytona T595, Britse driecylinder)
[afbeelding]Hé DS, de regionale dealer had vandaag een feestje, ben je daar nog heen geweest?
[...]
[afbeelding]
Ik neem aan dat je de BMW R 1200 RT bedoelt ?
Niet mijn favoriet. De boxermotor maakt de motor te breed naar mijn zin. Ook het geluid is me te braaf.
Ik rijd zelf hierop:
(Triumph Daytona T595, Britse driecylinder)
[afbeelding]Hé DS, de regionale dealer had vandaag een feestje, ben je daar nog heen geweest?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 17 december 2012 om 08:56
quote:lavendelbleu schreef op 17 december 2012 @ 08:54:
Oooh lekker koffie, dat kan ik gebruiken na al dat leeswerk hier.
Dacht gisteren een simpele vraag te stellen maar zie dat het tot veel openheid kwam
Iedereen al aan het werk of nog in bed ?
haha ja je kunt hier niet zomaar een vraag stellen...
Ik ben al weer op mn werk, en ga zo ook echt aan het werk! Goede voornemens voor deze week, dus ben zo weg!
Oooh lekker koffie, dat kan ik gebruiken na al dat leeswerk hier.
Dacht gisteren een simpele vraag te stellen maar zie dat het tot veel openheid kwam
Iedereen al aan het werk of nog in bed ?
haha ja je kunt hier niet zomaar een vraag stellen...
Ik ben al weer op mn werk, en ga zo ook echt aan het werk! Goede voornemens voor deze week, dus ben zo weg!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 17 december 2012 om 09:06
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2012 @ 00:39:
[...]
Hé DS, de regionale dealer had vandaag een feestje, ben je daar nog heen geweest?
Neuh, ik was aan het werk (bijbaantje). Lekker rondrossen met een stoer voertuig van 14 meter lang en bijna 3 meter breed. Welke dealer was dat en welke regio ?
En waarom heb je me niet gewaarschuwd ?
[...]
Hé DS, de regionale dealer had vandaag een feestje, ben je daar nog heen geweest?
Neuh, ik was aan het werk (bijbaantje). Lekker rondrossen met een stoer voertuig van 14 meter lang en bijna 3 meter breed. Welke dealer was dat en welke regio ?
En waarom heb je me niet gewaarschuwd ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 17 december 2012 om 09:07
quote:lavendelbleu schreef op 17 december 2012 @ 09:01:
Dan houd ik in het vervolg de vragen maar voor me
Hier alle tijd van de wereld, heb vakantie......heerlijkNee hoor, dit is een mannentopic dus je hoeft je niet in te houden. Doen wij ook niet. En je loopt zomaar kans dat je antwoord krijgt
Dan houd ik in het vervolg de vragen maar voor me
Hier alle tijd van de wereld, heb vakantie......heerlijkNee hoor, dit is een mannentopic dus je hoeft je niet in te houden. Doen wij ook niet. En je loopt zomaar kans dat je antwoord krijgt
Polygamie = intensieve vrouwhouderij