Het/de/een groepje..

04-08-2012 15:25 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er forummers zijn met meer dan 10.000 posts maar nog steeds niet in het/de/een groepje zitten, hier je kans.

Iedereen kiest iemand om in het groepje plaats te nemen maaaaar diegene moet wel meer dan 10.000 posts hebben.

Ik trap af: Dolfje

Oja degene die je kiest moet ook in de laatste paar dagen op het forum zijn geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar blijf je Tia??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik kom tekort maar ben wel dasty fan. Telt toch wel voor 5000 punten?
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 16:22:

Waar blijf je Tia??Ja zeg! Kies ik Tia en dan blijft ze weg!
kun je ergens je aantal posts zien dan?

nooit geweten

(en weet nog niet waar)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Op het grijze balkje (waar je nickname in staat) klikken en dan komt het onder je naam in het rood te staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Boehoe Ik heb mijn nick veranderd, waardoor ik veel minder poststukken heb dan ik eigenlijk heb. Dit is de zwartste dag van mijn leven
En mijn rottelefoon maakt ook nog eens poststukken van posts en ik kan het niet veranderen. Nog meer boehoe...
quote:Enn schreef op 04 augustus 2012 @ 16:38:

Op het grijze balkje (waar je nickname in staat) klikken en dan komt het onder je naam in het rood te staan.

Dank je

*sluipt stilletjes weer weg * is nog lang niet aan de 10000
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:aaquamarine schreef op 04 augustus 2012 @ 16:41:

En mijn rottelefoon maakt ook nog eens poststukken van posts en ik kan het niet veranderen. Nog meer boehoe...Ik vond het juist zo leuk gevonden, poststukken
quote:dolfje schreef op 04 augustus 2012 @ 16:32:

[...]

Ja zeg! Kies ik Tia en dan blijft ze weg!Ja raar hè??
Tia zit al in mijn groepje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 16:45:

[...]

Ja raar hè??Schiet zo niet op met dat groepje!
Oh god. Ik hoor er bij!! Moet ik nou iemand nomineren?
ik voldoe ruimschoots aan de criteria
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maar wil ik in dit groepje of in het groepje van Mazzz.....?

hmmm
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 04 augustus 2012 @ 16:49:

maar wil ik in dit groepje of in het groepje van Mazzz.....?

hmmm Hier hier hier hier Roos écht veel leuker!!!!!!
quote:Dickens schreef op 04 augustus 2012 @ 16:31:

Ik kom tekort maar ben wel dasty fan. Telt toch wel voor 5000 punten?Voor een doosje Dasty ben ik bereid in therapie te gaan voor mijn bindingsangst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Oriane schreef op 04 augustus 2012 @ 16:47:

Oh god. Ik hoor er bij!! Moet ik nou iemand nomineren?Nee iemand moet jou kiezen
Ja maar ik ben dus gekozen door Sophiax!! En nu? Moet ik nu naar bijeenkomsten? Of gaan we ergens protesteren tegen?
quote:Oriane schreef op 04 augustus 2012 @ 16:52:

Ja maar ik ben dus gekozen door Sophiax!! En nu? Moet ik nu naar bijeenkomsten? Of gaan we ergens protesteren tegen?Verzin maar iets!

Ja maar ik ben dus gekozen door Sophiax!! En nu? Moet ik nu naar bijeenkomsten? Of gaan we ergens protesteren tegen?Nee je snapt het niet. Je bent genomineerd maar Tia moet kiezen dus afwachten of je gekozen wordt

Ja maar ik ben dus gekozen door Sophiax!! En nu? Moet ik nu naar bijeenkomsten? Of gaan we ergens protesteren tegen?

Maaruh allemaal leuk en aardig die nominatie maar bij nader inzien, het gaat hem niet worden!

De teller staat op 8387.
Pfffoeh, ingewikkelde spelregels en ballotage hier hoor. Mazzelens groepje is een stuk eenvoudiger.
Het moet ook niet te makkelijk zijn anders zit iedereen in het groepje en dat kan natuurlijk niet
quote:dolfje schreef op 04 augustus 2012 @ 16:59:

Het moet ook niet te makkelijk zijn anders zit iedereen in het groepje en dat kan natuurlijk niet Daar zit wat in. Is er ook een ontgroening hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven