Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Moonlight, de dames die met elkaar verder willen hebben elkaar inderdaad op Hyves.
Ik vind het echt in en in fucking triest dat je geen topic meer kunt openen omdat er een stel aardappeleters zijn die menen de zooi te moeten verzieken, dat is toch belachelijk?

Dat er een ongemodereerd parfumtopic moet komen omdat er mensen zijn die anderen niet met rust kunnen of willen laten? Die moeten dus gewoon lekker gaan schrijven op de Tina ofzo, dat noemen ze onvolwassen kutgedrag.

En ik heb er ook wel eens een handje van hoor, om lekker te stangen maar er zijn grenzen en het verbijsterd me te zien dat er nu geen parfumtopic ( en parfum boeit me echt bijzonder weinig, dit terzijde ) geopend kan worden doordat er met opzet geklierd word.....Hoe oud zijn we dan zeg ( dit tegen diegenen die zitten te zieken in de topics)
Ben het met je eens Suus.

Open jij maar een parfumtopic. Ik wil wedden dat je ze zo allemaal in het gareel hebt.
Ghehehehe nee want dan krijg ik een ban Evi...of wil je me weg hebben.

Heb jij katten trouwens?
Wat eventueel wel een oplossing zou kunnen zijn ( heel ver gezocht hoor) is een ignore-knop op het forum. Ik forum ook op een aantal andere plekken ( niet meer zo veel hoor, geen tijd voor, zit meestal hier) en daar bestaat de optie om een ignore lijst aan te maken. Je zet daar dus de nicknamen op van hen die je wenst te negeren en ziet zodoende de postings van diegene niet meer

Ik heb wel eens gebruik gemaakt van die ignore lijst maar ben tot de conclusie gekomen dat ik veel te nieuwsgierig ben en toch wil weten wat de stommelingen die ik op ignore heb staan te melden hebben maar wellicht is het een optie.
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 12:04:

Ghehehehe nee want dan krijg ik een ban Evi...of wil je me weg hebben.

Heb jij katten trouwens?

Jij een ban? Welnee, jij lost alles met humor op. En een ban is zo niet humoristisch.

Nee, ik heb geen katten meer. Ik kan nog niet voor een plant zorgen. Wat overigens niet de reden is dat de voormalige katten niet meer onder ons zijn. Volstrekt natuurlijke dood.
Nou goed idee Suus, maar ik denk dat Viva eerst nog wel wat meer op hun "to do" list hebben staan.

Ben ik de enige die amper het forum op komt, zo traag is het en verder loopt de site steeds vast. Scrollen kan al bijna niet meer, en mijn pijltje kan ik nergens plaatsen of er klikt een reclame open die ik helemaal niet wil zien. Dat is lekker verdienen voor die Lipton, als je met je laptop 1 mm verkeerd klikt dan zit je weer op hun site. Rechts, boven, rechtsboven in het midden, overal staan ze.

Ja traagheid en vastlopen al gemeld bij het bugtopic. Hopelijk leest de technische dienst daar ook.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 12:06:

Wat eventueel wel een oplossing zou kunnen zijn ( heel ver gezocht hoor) is een ignore-knop op het forum. Ik forum ook op een aantal andere plekken ( niet meer zo veel hoor, geen tijd voor, zit meestal hier) en daar bestaat de optie om een ignore lijst aan te maken. Je zet daar dus de nicknamen op van hen die je wenst te negeren en ziet zodoende de postings van diegene niet meer

Ik heb wel eens gebruik gemaakt van die ignore lijst maar ben tot de conclusie gekomen dat ik veel te nieuwsgierig ben en toch wil weten wat de stommelingen die ik op ignore heb staan te melden hebben maar wellicht is het een optie.

Maar dat werkt toch uberhaupt niet? Want je ziet natuurlijk wel wat anderen op diegene zeggen. Dan snap je de boodschap al gauw.

Wat echt het meest effectief werkt is consequent negeren. Alsof je diegene dus gewoon niet ziet staan. En wat voor gekke sprongen zo iemand ook maakt, alleen maar leuk op alle berichten reageren die er voor en er na staan ( zodat diegene zeker weet dat het wél gelezen is, maar gewoon niet boeiend genoeg om op te reageren).
quote:mylenevalerie schreef op 13 april 2010 @ 12:18:

Nou goed idee Suus, maar ik denk dat Viva eerst nog wel wat meer op hun "to do" list hebben staan.

Ben ik de enige die amper het forum op komt, zo traag is het en verder loopt de site steeds vast. Scrollen kan al bijna niet meer, en mijn pijltje kan ik nergens plaatsen of er klikt een reclame open die ik helemaal niet wil zien. Dat is lekker verdienen voor die Lipton, als je met je laptop 1 mm verkeerd klikt dan zit je weer op hun site. Rechts, boven, rechtsboven in het midden, overal staan ze.

Ja traagheid en vastlopen al gemeld bij het bugtopic. Hopelijk leest de technische dienst daar ook.Ik heb er geen last van MV.
Voor mij werkt het zowieso niet Evi omdat ik persee wil weten wat een ander zegt. Consequent negeren is idd de beste optie maar ik weet zelf hoe moeilijk ik het vind om mezelf niet uit de tent te laten lokken.

Buiten dat heb ik dit keer geen ene moer te maken met de onrust dus waar bemoei ik me uberhaupt mee
Waarom zou jij een ban krijgen als jij een topic opent over Parfums, jij valt toch buiten al dat gezever aldaro.
quote:LadyPhoxy schreef op 13 april 2010 @ 10:02:

Dat gebeurt ook wel hoor Moonlight, veel schrijvers hebben elkaar op hyves staan of emailadressen van elkaar.

Maar het leuke van een openbaar forum is gewoon dat er regelmatig nieuwe gezichten bij komen, die eenmalig meeschrijven of vaste schrijver worden.

Maar ik hoop echt dat over een poosje alles weer rustig is en hier op Viva weer een topic over parfum geopend kan worden.

Misschien kan dat over een paar maanden weer.

Ik heb ook een vriendengroepje op hyves (niet van het forum) en vind forum ook gewoon prettiger qua layout enzo, als je wilt schrijven. (zolang die banners er niet zijn)

Met forum kan je ook ff forummen zonder dat je ergens berichten hoeft te checken. Met hyves zie ik meteen wie er jarig is en wie er gemaild heeft enzo en dat geeft ook geen rust.

Ik denk dat over twee maanden de lol van het stoken er wel af is en dan kun je t gewoon hier weer proberen.

(Je kunt een gesloten groep maken op hyves he... maar dat hebben jullie misschien al lang)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 12:01:

Ik vind het echt in en in fucking triest dat je geen topic meer kunt openen omdat er een stel aardappeleters zijn die menen de zooi te moeten verzieken, dat is toch belachelijk?

Dat er een ongemodereerd parfumtopic moet komen omdat er mensen zijn die anderen niet met rust kunnen of willen laten? Die moeten dus gewoon lekker gaan schrijven op de Tina ofzo, dat noemen ze onvolwassen kutgedrag.

En ik heb er ook wel eens een handje van hoor, om lekker te stangen maar er zijn grenzen en het verbijsterd me te zien dat er nu geen parfumtopic ( en parfum boeit me echt bijzonder weinig, dit terzijde ) geopend kan worden doordat er met opzet geklierd word.....Hoe oud zijn we dan zeg ( dit tegen diegenen die zitten te zieken in de topics)

Is onwijs lullig maar vergelijkbaar met dat er geen normale discussie mogelijk is over marokkanen zonder dat er mensen komen zieken.

Viva kan niet overal wat aan doen (het angelteam bedoel ik)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Een ander zou wel het topic kunnen openen (als dat al mag) maar wat schiet je ermee op als het hele gezeik dan weer verder gaat? Er zijn nieuwe topics geopend en niemand dacht "laat ik nou de verstandigste zijn", niemand dacht eraan dat ze ook zichzelf ermee hadden, en alle meelezers die gedupeerd worden.

Ja dan is er ook geen andere sanctie op dit gedrag om een topic te sluiten. Zonder iemand aan te wijzen trouwens. Ik ben geen meelezer en ben er nog steeds niet achter wie nou bij welk kamp hoort, en dat wil ik ook maar zo laten. Collectief is het kapot gemaakt.

* volgens mij is alles nu wel gezegd he? En nog tig keer herkauwd*

Ik ga even zoeken op internet naar de zelfreinigende kattenbak die een groot succes is volgens Poez.
quote:floor72 schreef op 13 april 2010 @ 09:42:

Ik zou het ook niet lollig vinden als 3000 uit de lucht gehaald wordt door enkele onwelwillende raddraaiers die het in het algemeen belang niet kunnen opbrengen om persoonlijke dingen buiten het forum te houden.Ik zal me inhouden oké?
Moon, ik ben het met je eens tot in dusverre dat Viva niet verantwoordelijk is voor het gedrag van een aantal "elementen" die het keer op keer verzieken. Ik vind dat je een deel verantwoordelijkheid en volwassenheid van de forummers mag verwachten.

Wat die kattenbak betreft, waar kan ik die scoren? Met drie katten moet ik om de dag het ding schoonmaken en ik heb er een pesthekel aan
Ja Bam, element....gedraag je.
Maar is natuurlijk onzinnig dat er geen Parfum topic meer mag ; als een van die forummers bedenkt dat ze ook massaal kunnen keten op een topic over linkersokken ..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mamalief schreef op 13 april 2010 @ 13:25:

[...]

Ik zal me inhouden oké?

Tssss..... als je het in je hoofd haalt, stuur ik gewoon een ingewikkeld en destructief virus via de mail!

Ik ben werken. Ik verwacht daar ook enkele rellen. Op de één of andere manier zijn ze live altijd een stuk minder lollig.

Fijne dag allemaal.
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 13:26:

Wat die kattenbak betreft, waar kan ik die scoren? Met drie katten moet ik om de dag het ding schoonmaken en ik heb er een pesthekel aan Ik zal even bij de Tetterettes vragen, Poez en Babsjuh hebben er een en het schijnt een succes te zijn.
Ow MV het is dat rolding! Die zag ik net al maar ik gebruik geen klontvormende grit omdat dit in de poten en staart van mijn maine coon blijft hangen, hij maakt er een sport van om er mee te kleien ofzo.....

* tot zover deze wederom storende katten-onderbreking, ik lijk wel een kattenvrouwtje*

BGB ik heb wel wat te zeggen over linkersokken. Waar zijn de rechtersokken. En waarom komt er altijd maar 1 sok uit de was terwijl ik er 2 in deed. En waar blijven die rechtersokken? Geen idee! Ze komen steenvast tevoorschijn als ik alle linkersokken na een jaar wachten weggegooid heb. Dan ineens zijn ze er. De klootzakken. Het is een complot om de dappere huisvrouw gek te maken.
Ik kan ook wel zes blogs volschrijven over linkersokken, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 13:45:

Ow MV het is dat rolding! Die zag ik net al maar ik gebruik geen klontvormende grit omdat dit in de poten en staart van mijn maine coon blijft hangen, hij maakt er een sport van om er mee te kleien ofzo.....

* tot zover deze wederom storende katten-onderbreking, ik lijk wel een kattenvrouwtje*

BGB ik heb wel wat te zeggen over linkersokken. Waar zijn de rechtersokken. En waarom komt er altijd maar 1 sok uit de was terwijl ik er 2 in deed. En waar blijven die rechtersokken? Geen idee! Ze komen steenvast tevoorschijn als ik alle linkersokken na een jaar wachten weggegooid heb. Dan ineens zijn ze er. De klootzakken. Het is een complot om de dappere huisvrouw gek te maken.Er bestaat een topic over van Yasmijn. Ik mis er ook altijd eentje.
Met alle verbazing alom omtrent de gang van zaken, wil ik ook graag ff wat verbijstering delen:

Hoe kreeg men het uberhaupt voor elkaar om jarenlang topic na topic vol te lullen over parfum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven