Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
DGS: precies

Sophiepapa;
quote:noahtb schreef op 10 april 2010 @ 13:12:

Sorry, dat was de frustratie...

Ik begrijp ook dat ze nu weekend heeft maar ze heeft wel erg veel "weekend" de laatste weken.Ik heb hier enige tijd geleden ook al een opmerking over gemaakt op het vragen aan mod topic. Dat werd weggewuifd als onzin, met steun van forummers die kwamen melden dat zij er helegaar geen last van hadden. Ondertussen staat het niet eens langer als een olifant, maar zelfs als een t-rex in de kamer, ben benieuwd hoe lang het nog ontkend wordt...
quote:noahtb schreef op 10 april 2010 @ 13:30:

Dat valt wel mee hoor 5. Gisteren heeft ze nog gereageerd op d'r vragen topic, op het bugs en banner topic sinds de 29e al niet meer. Selectief heet dat..

Heb er al een paar keer opmerkingen over gemaakt Minny. Deze bovenstaande werd ook genegeerd door 5..

Ik het vragenmodtopic heb ik gevraagd of ze (naomi) kwam reageren op het bannertopic, deze werd ook genegeerd...

Weet je weer wat je plaats is he .
Dan worden we beiden genegeerd blijkbaar... Maar ondertussen valt het eigenlijk niet meer te ontkennen, er blijven door wat voor reden dan ook, heel veel zaken liggen.
Wie kan me vertellen waarom het parfumtopic van Dalida is verwijderd? Ik was meelezerT en heb wel gemerkt dat er strubbelingen waren, maar waarom dan deze verwijderd en die andere niet?
Ik heb overigens toen ook voorgesteld dat er misschien een waarnemer bij afwezigheid van Naomi aangesteld kan worden. Maar dat was niet nodig, vond men.
Dat heb ik indaad gelezen Min.. En ook de rest van de opmerkingen.. Maarja, wie zijn wij?

Ik denk dat het feit dat het niet meer te ontkennen valt ook de reden is dat er niet gereageerd wordt. Welke slappe smoes moet nu weer aangevoerd worden?
Geen idee, maar het zal wel weer fraai wezen...
@mocy: omdat er op die andere geen strubbelingen waren. Er is overigens al eerder voorgesteld om het hier uit te praten, maar daar was geen animo voor
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Ik wacht vandaag nog even af voor reactie op bugtopic en anders mail ik naomi vanavond even want forummen is echt minder leuk zo
Berteke / Taylor: ik zie heel goed dat jullie je uiterste best doen om het niche topic ook gesloten te krijgen.

Berteke: dat Smelly op het forum vertelde dat ze een haatmail had gekregen had een reden, je beschuldigde haar van vanalles en nogwat uit naam van "velen". Als je zo beschuldigd wordt wil je toch gewoon weten wie dat doet. Mailcontact met jullie is trouwens vrij moeilijk, want zodra je denkt dat iemand niet met je mee praat gooi je 'm van Hyves af, lekker makkelijk, zo heb je vrienden, zo weer niet.
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Dus Berteke/Taylor : ik zou zeggen, start zelf weer een nieuw topic, dat heb ik ook gedaan, en ga je eens zitten schamen voor je haatcampagne
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 10:23:

Berteke / Taylor: ik zie heel goed dat jullie je uiterste best doen om het niche topic ook gesloten te krijgen.

Berteke: dat Smelly op het forum vertelde dat ze een haatmail had gekregen had een reden, je beschuldigde haar van vanalles en nogwat uit naam van "velen". Als je zo beschuldigd wordt wil je toch gewoon weten wie dat doet. Mailcontact met jullie is trouwens vrij moeilijk, want zodra je denkt dat iemand niet met je mee praat gooi je 'm van Hyves af, lekker makkelijk, zo heb je vrienden, zo weer niet.

is dat ge-ouwehoer nog steeds bezig Marnie..? sjonge jonge..

hulde aan jo op het proberen op te lossen..
present.

Napraten over de gang van zaken op het parfumtopic.

Ik zat in de piepzak dat Livre naar Amsterdam zou komen om stennis te schoppen, ik vraag nog met welke bedoeling ze komt, geen antwoord.

Na het uitje lees ik dat ze het bestudeerd heeft en dat er veel geluid vanaf kwam.

Ik heb daar mijn mening over gegeven, het uitdelen van paranoten op die manier vind ik te kinderachtig voor woorden.

En nu, omdat het IEDEREEN op het topic niet is gelukt om het in de lucht te houden, moet het niche topic ook sneuvelen. Oostindisch rechtvaardigheids gevoel noem ik dat.
uitpraten via hyves, per mail, bellen, dan is er niet thuis, gaat het topic dicht dan komt er ineens wel reaktie.

Zo is het toch geen doen om tot een dialoog/oplossing te komen?!
hoe ontzettend makkelijk om te roddelen en dat voor zoete koek te slikken, DAT heeft mij geshockeerd, nix hoor en wederhoor, sommige mensen kunnen blijknaar geen kwaad doen en sommige mensen kunnen door het slijk gehaald worden zonder eens na te gaan hoe betrouwbaar de bron eigenlijk is, dat is toch te gek voor woorden?!

Die en die heeft dit en dat over jou gezegd, Waarom wordt dat niet even geckeckt bij de persoon in kwestie?!

Je eigen schrijfsel mailen en dan doen alsof het originele tekst is is zo gebeurd, waarom wordt er voetstoots vanuit gegaan dat dat De Waarheid is? En dan wordt ik beschuldigd van niet zelfstandig kritisch te kunnen nadenken maar dat ik achter iemand aanloop?!
Wat een ellelange story maken jullie ervan. Ga lekker ieder je eigen kant op. Als er niet te praten valt houdt het op. Zei ik de vorige keer ook al, er zijn 2 partijen nodig om iets uit te praten. En 1 partij wil gewoon niet.

Begin opnieuw met forummers waar het wel mee klikt en gelijkgestemden. Maak er iets leuks van. Dit lijkt me een eindeloos verhaal en energie vreten om niets.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
en waar blijven de mensen die op het topic gal te spugen hebben?!

Dit is De uitgelezen kans om je verhaal te doen, doe dat dan ook!

Zit ik hier in mn eentje na te praten, schiet niet op zo.
ow ik ben net al even geweest
MV er was een scheuring op topic 1, dat is nu uit de lucht, nu opeens wordt geschreven op topic 2 waar het pais en vree was want gelijkgestemden. Doel: wij geen topic, jullie ook niet. Daar ageer ik tegen.
Wat de banners betreft: ik zat afgelopen dagen op iemand anders' computer en had er totaal geen last van.

Nu - thuis - weer wel. Kennelijk is het mogelijk om ze te onderdrukken als je de goede software daarvoor hebt.

(Neemt niet weg dat ze gewoon irritant zijn natuurlijk)
Tijger, het gaat er ook niet om om hier hun gal te spugen. Het gaat erom dat er lekker stiekeme beschuldigingen en "zij deed dit, en nu gaat ze liegen" mails kunnen worden gestuurd, en dat er dan op het forum heel "beschaafd" kan worden gedaan alsof er niets aan de hand is.
Haha, wat laten ze zich nu kennen zeg! Alleen nog maar haatberichten, echt top
Nou om dat maar een beetje ontopic te blijven. Ik vind het wel apart dat jullie zoveel te schrijven hebben over geurtjes en er zoveel hebben. Ik heb 1 nepgeurtje van de Zwarte Markt en die draag ik elke dag. Maar anders had ik graag gezellig meegekletst op jullie topic. Ik heb nu dus alleen niets te vertellen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
nou zeg maar dag tegen je topic.

Wat een bizarre toestand.

Wat moet je dan als je mail krijgt met 'ik en heel veel mensen met mij', das gewoon wegpesten, en dan niet reageren op mail want je wil met rust gelaten worden, en dan vervolgens beschuldigen dat het op het forum wordt gezet?!

Ja zo kan ik het ook.

klomp blijft maar krak zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven