Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je gevoel, ongemakkelijk. Ik zou graag met je willen meedenken.
Heb je al je huissleutels nog? reserve ed? Ik begrijp dat hij alleen in je huis is geweest.
:-)
anoniem_93880 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:44
Reden: dus
% gewijzigd
ooooooh long...ik ga even zoeken...niet aan gedacht.
quote:Jady83 schreef op 13 maart 2010 @ 22:37:

Ja, aan de ene kant probeer ik ook wel te relativeren, van "het zal toch niet.." maargoed. Tis mij allemaal te bizar. Dus deur zit 3 dubbel op slot (al heeft ie mn sleutel niet) en mn buuv ingelicht. Die belt meteen de politie als ze wat vaags hoort of ziet.Ok dat is goed, zoveel mogelijk mensen op de hoogte brengen. Misschien loos alarm, maar beter van wel, geeft jezelf ook een beter gevoel.
:-)
anoniem_93880 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:44
Reden: ..
% gewijzigd
ja dat is ook zo, heb ook even een vriend ingelicht. Je weet immers maar nooit he. Dr zijn toch zat hele foute mensen op de wereld.
weg
anoniem_60765 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:58
Reden: weg =weg
% gewijzigd
Wat ik niet zo goed begrijp Jady (geen aanval hoor): Je wilt zelf je topic verwijderd zien omdat je het eng vindt dat hij/zij alles kan lezen maar in dit topic doe je uitgebreid verslag van je voorzorgsmaatregelen. Dat is toch niet verstandig?
nee, mn pc is dusdanig ingesteld dat alles niks wordt opgeslagen. En t is ook al een week of 3 geleden dat hij erop zat.
nee daarom wil ik me net gaan excuseren omdat ik mn post zelf een beetje ga opruimen noah
*knip*
weg = weg
anoniem_60765 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:58
% gewijzigd
weg.
anoniem_60765 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:59
% gewijzigd
ja, misschien verstandig om er maar even over op te houden.

Ik laat wel even wat horen als ik nieuws heb, dank voor the support!
Moeten we allemaal onze posts even wissen, Jady?
weg
anoniem_60765 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:59
% gewijzigd
graag q!
oh long, ik zit je weer heel naief toe te voegen op msn op mn gewone email: no offense maar dat was dus niet zo slim. Ik mail even vanaf mn alter ego email
Longlasting, wis jij ook je laatste posts even?
dank q!!
Hou je haaks! :hug:[/quote]
weg = weg
Sorry voor mijn insinuaties Jady. Ik zat fout, het spijt me.
"Two badder ze! (ik ben er net uit )

Jady en Tara zijn geen dubbelnicks! Tara heeft zich inderdaad vanavond aangemeld, en heeft geen andere nicks op het IP.

En verder weet ik niet zo goed wat ik met het topic moet, maar ik las al een verzoek van TO om het te verwijderen, ik ga het dan ook offline halen."

Ik zag het berichtje, fijn dat dat nu duidelijk is. Snap het ook wel, natuurlijk een vaag verhaal ineens. Dank Noa, waardeer ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven