Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 07 april 2010 @ 08:46:

Eens met Suus, met die laatste disclamer erbij (over schelden e.d.) enzo, kan het niet-modereren verder van kracht blijven.

Precies. Daarom zei ik ook al; ik wil eerst met Naomi overleggen of we er ook waarschuwingen aan hangen (maar ik denk van niet, juist vanwege het niet modden). Blijft overeind dat ik wel gewoon bewerk.

Heb mezelf nu voldoende uitgelegd, dus ben er weer vandoor
Nou, ik vind het gezeur.

"Ik vind je een zeikerige tiepmiep" kan toch ook gewoon?

Digitalis moet niet zulke belachelijk lange tenen hebben om iets waar ze nota bene zelf al jaren mee koketteert.
Am Yisrael Chai!
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 08:50:

Vijf, waarom voel je je aangevallen? Ik probeer alleen maar mee te denken aan een oplossing hiervoor. Heb volgens mij al zeker vier keer gezegd dat ik het beneden alle peil vind om te gaan schelden.Zo vatte ik het ook op en wat mij betreft gaat die disclamer in de OP, gewoon voor de duidelijkheid.
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 08:50:

Vijf, waarom voel je je aangevallen? Ik probeer alleen maar mee te denken aan een oplossing hiervoor. Heb volgens mij al zeker vier keer gezegd dat ik het beneden alle peil vind om te gaan schelden.Oh dat voel ik me niet, zou niet weten waarom!
quote:iris1969 schreef op 07 april 2010 @ 08:49:

Haha FV, je was me niet voor, want ik wilde net al schrijven dat het technisch gezien geen schelden is in het geval van Digi, want dat is nu eenmaal haar beroep, maar het woordje ervoor was niet zo vriendelijk van Vlinder.

Is Digitalis een prostituee IRL? Zo ja, moet je dat dan hier neerzetten? Het maakt mij niet uit hoor, het is het oudste beroep ter wereld, maar is het wel nodig/netjes het hier te melden?

Verder vindt ik iemand uitschelden an sich kansloos. Vaak gebrek aan woorden, argumentatie.

En niet modereren hier, uitgezonderd duidelijk asociaal gedrag en reclame.
Gooien jullie er nog wat input in en dan zullen wij eens goed nadenken over de openingspost.

Deal?

Vergeet niet, het is voor ons ook redelijk nieuw. Een andere optie is om het af te schaffen maar of dat nou de bedoeling is???
Ow, zie nu dat Digi het zelf al een tijd aangeeft. Dan is er dus niks mis mee.
@Prul: Ze roept het zelf te pas en te onpas en is er trots op dusseh....

Mosterd.
Ja Prulleke, ze werkt als prostitue. Niks mis mee an sich.

Vijf, je kwam ernstig geprikkeld over, zal wel een misvatting van mijn kant zijn dan.
Nou, dat heeft Digi toch écht zelf regelmatig ter sprake gebracht op het forum hoor. Ik heb het in ieder geval niet van iemand anders, maar van haarzelf vernomen. (en ik zie het ook regelmatig weer terugkeren).

Dus in die zin schrijft Iris niks onbehoorlijks.

Ook mosterd....
Angel 2,

Als ik me er ook even tegenaan mag bemoeien:

Ik zie geen enkele reden om na te gaan denken over dit topic, of om er weer beleid of brainstorms of wat voor gedoe dan ook tegenaan te gaan gooien. Het gaat al 2 delen prima, en ook in deze discussie is niks gebeurd behalve dat Digitalis weer eens uit haar panty schiet om iets onnozels.

Gewoon lekker laten zoals het is, niks aan het handje.
Am Yisrael Chai!
Edit
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 07-04-2010 09:12
Reden: zat wat in om het weg te halen
% gewijzigd
Ik vond het ook niet leuk om te horen dat ik een graftak ben Iris..

That's life,,
Opvallend. Toen ik het topic opende bedacht ik me net hoe goed het hier eigenlijk loopt als je bedenkt dat er hier niet gemodereerd word.

Als je bedenkt hoeveel postings er inmiddels al geweest zijn in dit topic en het vorige uitpraattopic en nu "pas" de vraag is of ingrijpen toch niet wenselijk is vindt ik het echt klasse!

Waarschuwingen zou ik wel vreemd vinden dan zou de OP eerst aangepast moeten worden wat mij betreft. (maar ja wie ben ik eigenlijk?)
quote:Viva Angel2 schreef op 07 april 2010 @ 08:55:

Gooien jullie er nog wat input in en dan zullen wij eens goed nadenken over de openingspost.

Deal?

Vergeet niet, het is voor ons ook redelijk nieuw. Een andere optie is om het af te schaffen maar of dat nou de bedoeling is???My 2 cents: gooi een kleine disclamer in de OP, laat de waarschuwingen verder voor wat ze zijn en carry on.....
Ow mosterd inmiddels. Sorry mensen heb het bericht al 3 maal geprobeerd te plaatsen maar het lukte telkens niet. Grrr.
quote:iris1969 schreef op 07 april 2010 @ 09:02:

[...]

My 2 cents: gooi een kleine disclamer in de OP, laat de waarschuwingen verder voor wat ze zijn en carry on.....Helemaal mee eens.
Jullie moeten je niet zo laten meeslepen in de waan van de dag, Angeltjes. Gelijk weer na gaan denken of er iets veranderd moet worden, er met zijn allen over gaan stemmen, en wat is er nu eigenlijk gebeurd? Niks toch?

Gewoon wat vaker net doen alsof jullie gek zijn, zou mijn strategie zijn.
Am Yisrael Chai!
FV, ik ben het in zoverre met je eens dat het al twee delen goed gaat. Maar het is aan de andere kant niet de bedoeling dat er misbruik van gemaakt gaat worden.
Haha, FV als verlicht despoot (zou ik ook zijn ).
Er hoeft niets veranderd te worden als er niet gemodereerd word. Als dit wel gebeurt, dan moet je dit wel weer in de OP aanpassen want er zijn altijd mensen die gaan schermen met de regeltjes. Dat gebeurt hier nu ook weer ( HPL word weer van de plank getrokken, iets met gelijke monniken , gelijke kappen, NS werd er bij gehaald want die toen en toen en toen)

Al die regeltjes, ik word er moe van.
quote:fashionvictim schreef op 07 april 2010 @ 09:03:

Gewoon wat vaker net doen alsof jullie gek zijn, zou mijn strategie zijn.

Daar heb je wel een punt

*gaat weer braaf op handen zitten*
Twee, er zal altijd misbruik gemaakt worden. Bied een mogelijkheid, en de mogelijkheid zal ten volste misbruikt worden. Je zou de scheldpartijen indien wenselijk kunnen weghalen, en het daar bij laten.
Fijn motto heb je trouwens
quoten is best moeilijk.. zie mijn volgende post

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven