Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 15 januari 2011 om 15:25
Gaat iemand mij dan vertellen hoe dat moet dat MSN
Zeg Kampen nog ff over je vriending. Echt onzin hoor! Ik bedoel stel nu dat ik eens op de sexpijlerT een topic van jou tegen zou komen met daarin dat je het zo prettig vindt om je baas in een tuigie te hijssen en hem te kleineren En ik mail je en zeg goh had ik niet achter je gezocht.. dan ga jij toch ook niet roepen dat ik je controleer? Je weet toch dat ik ook hier zit en het mogelijkerwijs een keer tegen kan komen? Ach misschien trekt ze wel bij als ze over de schrik heen is. Kan me niet voorstellen dat ze jou als vriendin zou willen missen.
Zeg Kampen nog ff over je vriending. Echt onzin hoor! Ik bedoel stel nu dat ik eens op de sexpijlerT een topic van jou tegen zou komen met daarin dat je het zo prettig vindt om je baas in een tuigie te hijssen en hem te kleineren En ik mail je en zeg goh had ik niet achter je gezocht.. dan ga jij toch ook niet roepen dat ik je controleer? Je weet toch dat ik ook hier zit en het mogelijkerwijs een keer tegen kan komen? Ach misschien trekt ze wel bij als ze over de schrik heen is. Kan me niet voorstellen dat ze jou als vriendin zou willen missen.
zaterdag 15 januari 2011 om 15:36
Ik vind je vriendin ook raar inderdaad, Kampie. Sorry dat ik er niet op gereageerd had. Als ze zelf dingen openbaar op een forum gaat plempen waarvan ze weet dat jij er ook leest, kan ze verwachten dat je wel eens iets per ongeluk tegen komt.
Raar mokkel.
Tikkie, msn downloaden is niet moeilijk.
Ik zal zelfs het voorwerk al voor je doen en de downloadpagina opzoeken. Je gaat dus naar deze website;
deze dus
Dan klik je op downloaden en volg je de stappen.
Dan moet je een msn-adres aanmaken. Da's gewoon een e-mailadres. Maar had jij niet al een live adres? Dan kun je dat gewoon gebruiken.
Als je alles gedownload hebt krijg je het beginscherm van msn. Daar vul je mailadres en wachtwoord in, en dan meldt ie aan.
Dan ist nog contactpersonen toevoegen (mij dus ) en dan kun je van start
Raar mokkel.
Tikkie, msn downloaden is niet moeilijk.
Ik zal zelfs het voorwerk al voor je doen en de downloadpagina opzoeken. Je gaat dus naar deze website;
deze dus
Dan klik je op downloaden en volg je de stappen.
Dan moet je een msn-adres aanmaken. Da's gewoon een e-mailadres. Maar had jij niet al een live adres? Dan kun je dat gewoon gebruiken.
Als je alles gedownload hebt krijg je het beginscherm van msn. Daar vul je mailadres en wachtwoord in, en dan meldt ie aan.
Dan ist nog contactpersonen toevoegen (mij dus ) en dan kun je van start
zaterdag 15 januari 2011 om 16:14
zaterdag 15 januari 2011 om 16:19
Je moet het programma msn even zoeken en openen. Daarna moet je aanmelden, dus gewoon met tikker en je wachtwoord.
Dan kom je in het scherm en heb je als het goed is een uitnodiging van mij?
Je staat bij mij nog steeds op offline en ik krijg mijn berichten terug
Even in je softwaredinges windows live messenger zoeken en openen. Dan moet je misschien nog wat verder installeren en daarna kun je aanmelden. Pas als je in dat scherm bent werkt het echt.
Dan kom je in het scherm en heb je als het goed is een uitnodiging van mij?
Je staat bij mij nog steeds op offline en ik krijg mijn berichten terug
Even in je softwaredinges windows live messenger zoeken en openen. Dan moet je misschien nog wat verder installeren en daarna kun je aanmelden. Pas als je in dat scherm bent werkt het echt.