Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Alles bij elkaar zijn 't best zware bestanden dus ingepakt kan ik ze wel met een aantal tegelijk versturen via send2deliver.

Nou ja, ik hoor 't wel.
Hoewel, volgens mij kan je via MSN ook grote bestanden versturen he?
Ik ga ff naar de Appie. Tot later.
Ikke!

En ik heb msn. Ook al. Volgens mij gaat dat wel, versturen.

Verder half aan het teruglezen, vriend is thuis dus we zitten soep te eten.
Ik zal 's kijken of ik ook nog msn heb op deze mac....
Eet smakelijk Marels.

Ik ga zo afzwaaien richting feestbestemming!

En oweee als ik terug kom en er is een nieuwe topic geopend omdat jullie de laatste pagina's gevuld hebben
Het gras aan de overkant is niet groen.
En jawel, wat ben ik ook hipperdepip, heb zelfs MSN.

Ga nu eerst ff naar de Appie.
Oh ja en eet ze MArels en feest ze Kampen.
Als je terug bent moet je maar roepen, dan plemp ik hier mijn msn wel even neer.

Ik denk dat ik vanavond maar eens naar de bioscoop ga.
De brommer staat in de huiskamer. Daar droomt ie nu al jaren van, geloof ik
Ik denk dat ik vanavond toch maar niet naar de bioscoop ga.
Gaat iemand mij dan vertellen hoe dat moet dat MSN

Zeg Kampen nog ff over je vriending. Echt onzin hoor! Ik bedoel stel nu dat ik eens op de sexpijlerT een topic van jou tegen zou komen met daarin dat je het zo prettig vindt om je baas in een tuigie te hijssen en hem te kleineren En ik mail je en zeg goh had ik niet achter je gezocht.. dan ga jij toch ook niet roepen dat ik je controleer? Je weet toch dat ik ook hier zit en het mogelijkerwijs een keer tegen kan komen? Ach misschien trekt ze wel bij als ze over de schrik heen is. Kan me niet voorstellen dat ze jou als vriendin zou willen missen.
Wrom niet?

Kampen doe je Yonna de groeten? Die zie je toch ook vandaag? Ik herinner jullie dat ze je een vraag moet stellen over haar vest
Heb net boodschappen gedaan en het is nogal winderig buiten (nee directeur was niet in de buurt) en nu heb ik holten koppijn. Stom zeg!
Ik vind je vriendin ook raar inderdaad, Kampie. Sorry dat ik er niet op gereageerd had. Als ze zelf dingen openbaar op een forum gaat plempen waarvan ze weet dat jij er ook leest, kan ze verwachten dat je wel eens iets per ongeluk tegen komt.

Raar mokkel.

Tikkie, msn downloaden is niet moeilijk.

Ik zal zelfs het voorwerk al voor je doen en de downloadpagina opzoeken. Je gaat dus naar deze website;

deze dus

Dan klik je op downloaden en volg je de stappen.

Dan moet je een msn-adres aanmaken. Da's gewoon een e-mailadres. Maar had jij niet al een live adres? Dan kun je dat gewoon gebruiken.

Als je alles gedownload hebt krijg je het beginscherm van msn. Daar vul je mailadres en wachtwoord in, en dan meldt ie aan.

Dan ist nog contactpersonen toevoegen (mij dus ) en dan kun je van start
Ben aan het downloaden...

Kun je dan ook met meerdere mensen tegelijkertijd beppen? Of is het altijd 1 op 1?
Ja, je kunt ook met meerdere mensen één gesprek voeren. Mits die mensen allemaal online zijn natuurlijk
Dat snap ik dan wel weer

Je bent uitgenodigd!
Niet

marelsmarels is niet mijn msnadres

Is Tikker het jouwe? Dan voeg ik je toe!
Nu heb ik jou toegevoegd. Als je me accepteert, dan kunnen we msnen
Staat je msn al aan, op online? Want ik zie je nog niet, namelijk.

Je moet echt het programma zelf openen voor je mensen kunt toevoegen en kunt chatten. Ik zeg het maar even, omdat ik wel een uitnodiging van je had op de mail.
O kut dan gaat het ergen fout vrees ik...

Ik heb gedaan: downloaden en daarna moest ik de compu opnieuw opstarten. Ben ik naar tikker@live gegaan en heb ik op messenger geklikt en je uitgenodigd. Is niet goed?

O het is gelukt!
Okee en nu?
En dat voor iemand die systemen implementeert... Voel me een absolute no no nu
Je moet het programma msn even zoeken en openen. Daarna moet je aanmelden, dus gewoon met tikker en je wachtwoord.

Dan kom je in het scherm en heb je als het goed is een uitnodiging van mij?

Je staat bij mij nog steeds op offline en ik krijg mijn berichten terug

Even in je softwaredinges windows live messenger zoeken en openen. Dan moet je misschien nog wat verder installeren en daarna kun je aanmelden. Pas als je in dat scherm bent werkt het echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven