Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 27 februari 2013 om 11:21
[quote]kikkerprinses schreef op 27 februari 2013 @ 08:40:
[...]
Volgens mij zag ik die pas nog bij het kruidvat staan. Zal ik meebrengen als ze hem hebben? In een envelop passen vast heel veel zakjes als je ze uit het doosje haalt....
Oh, dat zou top zijn! Heb hier vanochtend al bij Kruidvat gekeken, maar niks...... Laat maar weten of het lukt, er kunnen heel veel in een envelop weet ik inmiddels uit ervaring
[...]
Volgens mij zag ik die pas nog bij het kruidvat staan. Zal ik meebrengen als ze hem hebben? In een envelop passen vast heel veel zakjes als je ze uit het doosje haalt....
Oh, dat zou top zijn! Heb hier vanochtend al bij Kruidvat gekeken, maar niks...... Laat maar weten of het lukt, er kunnen heel veel in een envelop weet ik inmiddels uit ervaring
woensdag 27 februari 2013 om 11:23
quote:Marels schreef op 27 februari 2013 @ 07:56:
Ik zal hier ook voor jouw thee kijken Ayla
Is er al enig zicht op wanneer de theepot en rest eindelijk jouw kant op gaan kijken?
Had er vanalles bij gedaan voor je en het zou zo jammer zijn als je geen tijd meer hebt om er mee te knutselen
Oh, toppie!
Ik zal zien dat ik volgende week actie kan ondernemen op de theepot, komt echt goed lieve Marels, ik heb nog wel even om te knutselen!! Vind het nog steeds zo onwijs lief hoe jullie meedenken en doen!!!
Komende vrijdag de eerste massale freubelavond, zo mooi om te zien dat er zoveel mensen komen!!
Nu snel nog even wat doen en dan de jeugd weer uit school halen......
Ik zal hier ook voor jouw thee kijken Ayla
Is er al enig zicht op wanneer de theepot en rest eindelijk jouw kant op gaan kijken?
Had er vanalles bij gedaan voor je en het zou zo jammer zijn als je geen tijd meer hebt om er mee te knutselen
Oh, toppie!
Ik zal zien dat ik volgende week actie kan ondernemen op de theepot, komt echt goed lieve Marels, ik heb nog wel even om te knutselen!! Vind het nog steeds zo onwijs lief hoe jullie meedenken en doen!!!
Komende vrijdag de eerste massale freubelavond, zo mooi om te zien dat er zoveel mensen komen!!
Nu snel nog even wat doen en dan de jeugd weer uit school halen......
woensdag 27 februari 2013 om 12:07
*Kruipt ook even onder de meelees-steen vandaan....
Speculaasthee! OEH! Dat klinkt heerlijk!
Binnenkort ga ik naar het DE-museum, daar krijg je bij vertrek altijd een doosje thee mee naar huis. Ze hebben héél veel smaakjes staan, dus ik zal eens lief kijken of ik speculaas en/of bloedsinaasappel/kiwi mee kan krijgen.
En Ayla: is vlakbij jou, wellicht een idee om daar eens in het winkeltje te kijken? Dichter bij de bron kun je niet komen.
Ik hou mijn ogen open voor jullie.
In de weggeef heb ik momenteel helaas helemaal niks. Een jaar lang nauwelijks dingen kopen heeft gezorgd voor heel lege kasten. Daar ben ik gek op (rare tic: de een houdt van opgeruimde kasten, ik dus van lege kasten/planken...), dus dat hou ik lekker zo.
Wel in de aanbieding: een roze kwast, roze verf en héél veel zin om nog veel meer roze te schilderen. Maar hier in huis is niets meer te vinden dat ik kan/mag schilderen en om er nu speciaal iets voor te kopen gaat me weer net te ver. Iemand in de buurt die nog iets zuurstokroze geverfd wil hebben?
Speculaasthee! OEH! Dat klinkt heerlijk!
Binnenkort ga ik naar het DE-museum, daar krijg je bij vertrek altijd een doosje thee mee naar huis. Ze hebben héél veel smaakjes staan, dus ik zal eens lief kijken of ik speculaas en/of bloedsinaasappel/kiwi mee kan krijgen.
En Ayla: is vlakbij jou, wellicht een idee om daar eens in het winkeltje te kijken? Dichter bij de bron kun je niet komen.
Ik hou mijn ogen open voor jullie.
In de weggeef heb ik momenteel helaas helemaal niks. Een jaar lang nauwelijks dingen kopen heeft gezorgd voor heel lege kasten. Daar ben ik gek op (rare tic: de een houdt van opgeruimde kasten, ik dus van lege kasten/planken...), dus dat hou ik lekker zo.
Wel in de aanbieding: een roze kwast, roze verf en héél veel zin om nog veel meer roze te schilderen. Maar hier in huis is niets meer te vinden dat ik kan/mag schilderen en om er nu speciaal iets voor te kopen gaat me weer net te ver. Iemand in de buurt die nog iets zuurstokroze geverfd wil hebben?
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
woensdag 27 februari 2013 om 15:22
Nog maar een keertje, dit is wat ik nog heb
-Emte boerderij-actie knuffel varkentje
-klein spiraalspelletje
-klein prinsessen fotoalbumpje
-Nijntje memory, helaas zonder doos
-Bambino bruine fleece wikkeldeken
- 1 ongebruikte kruikenzak
-blauw winnie the pooh boxkleed
-2 lakentjes & klein fleecedekentje voor de kinderwagen
-Proefpakketje L'or Espresso
BOEKEN:
-Char-Innerlijke kracht
-Anke de Vries-Blauwe Plekken
-Daniella Carmi-Op zoek naar een zigeunervader
-Emily Barr-Plan B
-Andrew Morton-Posh&Becks
-Maggie Gee-Een gewoon gezin
-Emte boerderij-actie knuffel varkentje
-klein spiraalspelletje
-klein prinsessen fotoalbumpje
-Nijntje memory, helaas zonder doos
-Bambino bruine fleece wikkeldeken
- 1 ongebruikte kruikenzak
-blauw winnie the pooh boxkleed
-2 lakentjes & klein fleecedekentje voor de kinderwagen
-Proefpakketje L'or Espresso
BOEKEN:
-Char-Innerlijke kracht
-Anke de Vries-Blauwe Plekken
-Daniella Carmi-Op zoek naar een zigeunervader
-Emily Barr-Plan B
-Andrew Morton-Posh&Becks
-Maggie Gee-Een gewoon gezin
woensdag 27 februari 2013 om 16:18
quote:Fabienne13 schreef op 27 februari 2013 @ 11:27:
Soley, wat een prachtige rokjes! Mocht Mali een van de rokjes toch niet willen, dan heb ik er wel belangstelling voor. Mijn dochter zit qua rokjes nu in 80.
80? Ik dacht dat jouw dochter nog wel wat ouder was dan de mijne? Of heb ik iemand anders voor me?
De rokjes zijn weg inmiddels, ik probeer je niet te vergeten als ik weer wat heb, maar ik denk dat dat nog wel even duurt. Afwachten straks, of het zomerspul nog past
Soley, wat een prachtige rokjes! Mocht Mali een van de rokjes toch niet willen, dan heb ik er wel belangstelling voor. Mijn dochter zit qua rokjes nu in 80.
80? Ik dacht dat jouw dochter nog wel wat ouder was dan de mijne? Of heb ik iemand anders voor me?
De rokjes zijn weg inmiddels, ik probeer je niet te vergeten als ik weer wat heb, maar ik denk dat dat nog wel even duurt. Afwachten straks, of het zomerspul nog past
woensdag 27 februari 2013 om 17:13
quote:Marels schreef op 26 februari 2013 @ 21:54:
Dames, ik zoek iets...
Ik ben sinds dit weekend verslingerd aan de speculaasthee van Pickwick. Maar volgens mij is ie alweer uit de handel.
Iemand die nog zakjes heeft liggen en de thee toevallig heel vies vindt?
Of die weet welke supermarkt hem nog verkoopt?
Marels, hier nog schappen vol speculaasthee bij AH. Hij was in de bonus, dus ik heb het erop gewaagd en twee pakjes gekocht voor je. Als je ze wil (of nog meer), mail dan even op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
De sinaasappelkiwi-thee nog niet gevonden, maar morgen kom ik weer bij andere winkels, dus dan zal ik ook weer kijken!
Dames, ik zoek iets...
Ik ben sinds dit weekend verslingerd aan de speculaasthee van Pickwick. Maar volgens mij is ie alweer uit de handel.
Iemand die nog zakjes heeft liggen en de thee toevallig heel vies vindt?
Of die weet welke supermarkt hem nog verkoopt?
Marels, hier nog schappen vol speculaasthee bij AH. Hij was in de bonus, dus ik heb het erop gewaagd en twee pakjes gekocht voor je. Als je ze wil (of nog meer), mail dan even op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
De sinaasappelkiwi-thee nog niet gevonden, maar morgen kom ik weer bij andere winkels, dus dan zal ik ook weer kijken!
woensdag 27 februari 2013 om 19:49
woensdag 27 februari 2013 om 21:40
woensdag 27 februari 2013 om 21:48
quote:Essie78 schreef op 27 februari 2013 @ 12:07:
Woehahaha, hoeft niet perse zuurstokrose, maar ik heb wèl een cosleeper aan mijn bed in een afgrijselijk kleurtje net-niet-wit-net-niet-zachtblauw, en dat vloekt vre-se-lijk bij mn slaapkamer.
(ik dacht een witte van marktplaats gesleept te hebben *snik*)
Te lui om zelf aan te pakken, maar zie er wel tegenop om me er nog 1,5 jaar aan te irriteren....
Dus mocht je heel veel verflust hebben, dan heb ik nog heeeeeeel veel spijltjes voor je die geschilderd mogen!
(wat heb je trouwens zo mooi rose geschilderd? me zuurstokrose!)
Woehahaha, hoeft niet perse zuurstokrose, maar ik heb wèl een cosleeper aan mijn bed in een afgrijselijk kleurtje net-niet-wit-net-niet-zachtblauw, en dat vloekt vre-se-lijk bij mn slaapkamer.
(ik dacht een witte van marktplaats gesleept te hebben *snik*)
Te lui om zelf aan te pakken, maar zie er wel tegenop om me er nog 1,5 jaar aan te irriteren....
Dus mocht je heel veel verflust hebben, dan heb ik nog heeeeeeel veel spijltjes voor je die geschilderd mogen!
woensdag 27 februari 2013 om 22:48
donderdag 28 februari 2013 om 00:33
quote:Zaza_zebra schreef op 27 februari 2013 @ 21:48:
[...]
Waar woon je? Kijk maar uit, voor je het weet heb je een dag een vervelende muts in huis die met veel kabaal gaat lopen schuren en verflucht door je huis verspreid.
Enne, de prinsessenkamer van bonusdochter is nu zo prachtig. Denk dat ik er zelf ook maar een keer ga slapen. Bed, bureau, nachtkastje zijn geverfd en daarna nog 2 oude houten stoelen, gewoon voor de leuk en omdat ik niets anders meer voor handen had. Die dingen hebben alle kleuren van de regenboog al gezien. Ik denk dat ik er nog een mooie zitting op ga maken (is nu wel heel hard); heeft het kleine mevrouwtje ook nog een koninklijke zit bij haar bureau
[...]
Waar woon je? Kijk maar uit, voor je het weet heb je een dag een vervelende muts in huis die met veel kabaal gaat lopen schuren en verflucht door je huis verspreid.
Enne, de prinsessenkamer van bonusdochter is nu zo prachtig. Denk dat ik er zelf ook maar een keer ga slapen. Bed, bureau, nachtkastje zijn geverfd en daarna nog 2 oude houten stoelen, gewoon voor de leuk en omdat ik niets anders meer voor handen had. Die dingen hebben alle kleuren van de regenboog al gezien. Ik denk dat ik er nog een mooie zitting op ga maken (is nu wel heel hard); heeft het kleine mevrouwtje ook nog een koninklijke zit bij haar bureau
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je