Het Hol - the roadtrip
maandag 14 januari 2008 om 03:30
Navond meisjes,
*slaat kruisje voor Lon dr buuf*
We zijn een weekendje weggeweest met mijn ouders, naar een vulkaan hier 3 uur rijden vandaan. Hij hong (zo moet het leerde ik laatst op een topic ) de halve tijd in de wolken, maar toch zeer de moeite waard. Verder was er bij het hotel een enorm tropisch zwemparadijs met natuurlijke bronnen, echt geweldig. Dus we hebben uren en uren liggen badderen in heet en koud water. We zijn allemaal zo zacht als een babykontje!
Ik ga nog even de was aanzetten. Trusten dames!
oja Demo, fotos! Bijna vergeten. Komt eraan!
*slaat kruisje voor Lon dr buuf*
We zijn een weekendje weggeweest met mijn ouders, naar een vulkaan hier 3 uur rijden vandaan. Hij hong (zo moet het leerde ik laatst op een topic ) de halve tijd in de wolken, maar toch zeer de moeite waard. Verder was er bij het hotel een enorm tropisch zwemparadijs met natuurlijke bronnen, echt geweldig. Dus we hebben uren en uren liggen badderen in heet en koud water. We zijn allemaal zo zacht als een babykontje!
Ik ga nog even de was aanzetten. Trusten dames!
oja Demo, fotos! Bijna vergeten. Komt eraan!
dinsdag 15 januari 2008 om 22:30
Waaaaat Q?!!! Nou ja zeg, wat frappant! Hahaha. Ik mail je de precieze data wel even... zou wel een stunt zijn als we daar gelijktijdig zitten zeg!
Mooi dat ontsteking over is, verder nog maar even lekker naast je Qrummeltje blijven liggen, het is het weer ervoor... maar ik hoop dat je snel weer meer energie hebt!
Coole foto's Nijn, ziet er idd stoer uit, zo lekker op je fiets in the big apple. En zo lekker Nederlands ook ;-p. Ik las ook al dat je georganiseerde fietstrips kunt doen, maar een beetje op jezelf rondrijden lijkt me leuker. Met al die rechte straten daar kun je toch nooit verdwalen.... Heb je "Het vreugdevuur der ijdelheden" gelezen, van Tom Wolfe? De hoofdpersoon komt per ongeluk in een verkeerde wijk van NY terecht (ben even vergeten welke, maar mss wel handig om even op te zoeken voordat we gaan, haha) en werkt zich dan behoorlijk in de nesten. Goed boek!
Mooi dat ontsteking over is, verder nog maar even lekker naast je Qrummeltje blijven liggen, het is het weer ervoor... maar ik hoop dat je snel weer meer energie hebt!
Coole foto's Nijn, ziet er idd stoer uit, zo lekker op je fiets in the big apple. En zo lekker Nederlands ook ;-p. Ik las ook al dat je georganiseerde fietstrips kunt doen, maar een beetje op jezelf rondrijden lijkt me leuker. Met al die rechte straten daar kun je toch nooit verdwalen.... Heb je "Het vreugdevuur der ijdelheden" gelezen, van Tom Wolfe? De hoofdpersoon komt per ongeluk in een verkeerde wijk van NY terecht (ben even vergeten welke, maar mss wel handig om even op te zoeken voordat we gaan, haha) en werkt zich dan behoorlijk in de nesten. Goed boek!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 15 januari 2008 om 22:48
dinsdag 15 januari 2008 om 22:58
dinsdag 15 januari 2008 om 23:00
Grappig Q en Demo, Ex en ik heb dat ook weleens gehad maar dan in San Francisco, een meeting met collega/vrienden. Zij waren daar toevallig ook tegelijkertijd. Erg grappig, zo ver van Nederland. Wij hadden afgesproken in een boekenwinkel, haha, hoi.. jullie ook hier? Daarna nog samen uit eten geweest enzo..
dinsdag 15 januari 2008 om 23:12
Hee Lon, ik zag je nog niet staan. Sjee, wat een drama, 41. Zet je wel weer even met beide benen op de grond.
Wat grappig dat jullie ook een x iemand aan de andere kant van de wereld ontmoet hebben. Ik kan er niet over uit zeg. Bizar.
Wat grappig dat jullie ook een x iemand aan de andere kant van de wereld ontmoet hebben. Ik kan er niet over uit zeg. Bizar.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 16 januari 2008 om 00:09
http://www.newyorkdailyph...ges/HomelessArtScene2.jpg
Godsammekrake, hoe krijg ik nou het daadwerkelijke plaatje geplaatst... wel of niet die http die er al staat weghalen, en wel of niet die [ing] ervoor en erachter weghalen?!
Nou ja, in ieder geval erg fideel van je Q, heel gastvrij
Godsammekrake, hoe krijg ik nou het daadwerkelijke plaatje geplaatst... wel of niet die http die er al staat weghalen, en wel of niet die [ing] ervoor en erachter weghalen?!
Nou ja, in ieder geval erg fideel van je Q, heel gastvrij
woensdag 16 januari 2008 om 01:08
Ja die http iig geval weghalen, tenminste, dat is mijn ervaring.
Als ik dan oudste bezig zie op msn, en typen alsof ze al een typdiploma heeft, ongelooflijk.
Ik dacht dat ik haar dat allemaal moest leren maar nee hoor, dat kan ze gewoon, gewoon zomaar ineens...
Echt raar hoe dat bij kinderen gaat.
Had ik ook bij de playstation van middelste, ik het hele boekje gelezen en aanwijzingen geven. Hun: helemaal niets gelezen maar zij wisten het beter dan ik...een ráádsel.
Ach máham, nee zo móet dat niet.
En dat klopte helaas.
Mij dochter heeft mijn moeder afgelopen weekend door de aanmelding bij msn heen geloodst, per telefoon. Had ik ook al geprobeerd hoor, maar dat lukte niet.
Ik kwam met termen als 'ja dat spreekt vanzelf ' en "ja gewoon klikken' enzo.. maar nee dat hielp niet.
En nu msn-en mijn dochter en mijn moeder samen..en ze doen spelletjes
Toch wel schattig..
Als ik dan oudste bezig zie op msn, en typen alsof ze al een typdiploma heeft, ongelooflijk.
Ik dacht dat ik haar dat allemaal moest leren maar nee hoor, dat kan ze gewoon, gewoon zomaar ineens...
Echt raar hoe dat bij kinderen gaat.
Had ik ook bij de playstation van middelste, ik het hele boekje gelezen en aanwijzingen geven. Hun: helemaal niets gelezen maar zij wisten het beter dan ik...een ráádsel.
Ach máham, nee zo móet dat niet.
En dat klopte helaas.
Mij dochter heeft mijn moeder afgelopen weekend door de aanmelding bij msn heen geloodst, per telefoon. Had ik ook al geprobeerd hoor, maar dat lukte niet.
Ik kwam met termen als 'ja dat spreekt vanzelf ' en "ja gewoon klikken' enzo.. maar nee dat hielp niet.
En nu msn-en mijn dochter en mijn moeder samen..en ze doen spelletjes
Toch wel schattig..
donderdag 17 januari 2008 om 01:49
Ongelooflijk he, hoe rap die kinderen zijn tegenwoordig. Ik weet nog wel toen ik typeles op school kreeg, ik dacht, dit leer ik nooooit! Wat hip dat je moeder ook msn't. Ik weet er helemaal niks van...
Ik ga nog eens even een plaatje proberen te plakken, heb nog geen zin om te gaan slapen.
Ik zie je bij Wie Hier, Loomii! Hoi! (ik vind dat echt rete irritant, ik heb die optie op "uit" staan, maar vlgs mij maakt dat niet veel uit. Big Brother is watching you!)
Ff plaatje zoeken
Ik ga nog eens even een plaatje proberen te plakken, heb nog geen zin om te gaan slapen.
Ik zie je bij Wie Hier, Loomii! Hoi! (ik vind dat echt rete irritant, ik heb die optie op "uit" staan, maar vlgs mij maakt dat niet veel uit. Big Brother is watching you!)
Ff plaatje zoeken
donderdag 17 januari 2008 om 01:52
Ha, gelukt! Je moet die http van het te plakken plaatje weghalen, en niet die http die al in het balkje staat. Maarrrr, ik moet ook telkens toestaan dat het venstertje van het plakken opent, hoe kan ik dat permanent maken (die optie staat er niet bij)
donderdag 17 januari 2008 om 01:55
Fit opstaan.... lijkt mij heerlijk. Elke ochtend denk ik weer, vanavond ga ik op tijd naar bed, als ik gammel onder de douche sta. En hoe verder de dag vordert, hoe fitter ik me weer ga voelen. En nu ben ik dus nog niet moe. Hoewel ik echt wel meteen in slaap val (gelukkig) als ik ga liggen. Maar het is altijd zo lastig om daadwerkelijk naar bed te gaan...