Het is alweer zaterdag!

08-11-2014 08:44 77 berichten
Goedemorgen allemaal,

Goh, wat is het heerlijk zonnig hier, het lijkt wel lente.

Gisteravond lekker vroeg gaan slapen. Eigenlijk was het de bedoeling om te lezen, maar ik was zo vertrokken, ook weleens lekker.

Vandaag ga ik naar de mart en eindelijk eens kijken bij die puntenslijper, de Markthal, want dat heb ik nog steeds niet gedaan. Ik neem aan dat het nu niet meer zo vreselijk druk is, al is het wel zaterdag natuurlijk. Nou ja, ik zie wel.

Ik ga ook nog eventjes de stad in om te kijken voor leggings, eindelijk sluit ik me aan bij de leggingdragende bevolking. Beter laat dan nooit.

Wat gaan jullie vandaag allemaal ondernemen? Voor de echte herfstliefhebbers wordt het een prachtige dag om van alles buiten te gaan doen, de zon schijnt en er staat maar een klein briesje en het wordt zo'n 13 graden in het land, dus geen weer om binnen te zitten, maar op avontuur te gaan. Kom maar op met die verhalen!
quote:lechatrose schreef op 08 november 2014 @ 09:25:

Goeiemorgen!

Veel plezier in de puntenslijper Cateau! Ben benieuwd of je er nu een beetje door kunt komen qua drukte.

Ik ga vandaag niet te veel doen. De afgelopen twee dagen waren wat vermoeiend, dus ik ga een beetje bijkomen vandaag. Maar ik ga er zeker nog uit om een stukje te fietsen met dit weer! Daarna liggen er meerdere goede boeken op me te wachten.

Verder een begin maken met een sjaal van dit garen:

[afbeelding]

Dankje.

Wat een mooie bol wol. Ga je de sjaal ook in die kleur maken?
Sandt : ik laat hem totaan de grond gewoon dicht maken en een deurtje naast de trap. Inderdaad voor bergruimte, anders is het toch maar loze ruimte daar

En natuurlijk komt er een foto als hij klaar is! Duurt alleen nog wel even, februari pas.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig in bed, bij mijn schoonouders op zolder en ik hoor de vogels hupsen op de nok. Straks komen mijn zwagers en schoonzussen uit heel Nederland hier naartoe om de verjaardagen van mijn schoonouders te vieren. Gezellig!
quote:stippensokken schreef op 08 november 2014 @ 09:28:

Cateau, veel plezier straks! Ik ben er de afgelopen weken een aantal keer geweest en zie de drukte nog niet afnemen. Moest twee weken geleden op zondagmiddag zelfs in de rij om binnen te komen, er waren teveel mensen binnen volgens de security. Ik was die dag met een Aziatische toeriste op pad om Rotterdam te laten zien, maar ze begreep niet dat het zo druk kon zijn dat je niet meer naar binnen mocht, vol verbazing stond ze te kijken naar de beveiligers in de markthal

Maar goed, vandaag: ik ga breien aan een ingewikkeld patroon in patentsteek, straks om 11.00h even naar de kleine geheime kringloopwinkel op zoek naar mooie schatten en daarna misschien een rondje fietsen door de polder. Ofzo.Hou jij dat soort winkeltjes ook geheim? Haha, zo heb ik ooit mijn lippen dichtgelast over een kringloopwinkel voor tweedehands kleding voor 50 cent per stuk en daar zaten prachtige dingen tussen en ik zweeg als het graf terwijl men maar aan me bleef vragen. Jaja, mooie tijden waren dat.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 08 november 2014 @ 09:32:

Ik lig in bed, bij mijn schoonouders op zolder en ik hoor de vogels hupsen op de nok. Straks komen mijn zwagers en schoonzussen uit heel Nederland hier naartoe om de verjaardagen van mijn schoonouders te vieren. Gezellig!Zeker gezellig zeg, geniet van je dag. Ik had een heel kleine familie en daar is niets meer van over en dat vind ik zo jammer, ik vind grote families zoooo leuk.
Grote families kunnen inderdaad heel leuk zijn. Maar ik ben ook heel hecht met de kleine familie van mijn moeders kant. Het is maar net uit welke mensen je familie bestaat. Maar mijn schoonfamilie, da's een lot uit de loterij, echt waar.
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 09:33:

[...]

Hou jij dat soort winkeltjes ook geheim? Haha, zo heb ik ooit mijn lippen dichtgelast over een kringloopwinkel voor tweedehands kleding voor 50 cent per stuk en daar zaten prachtige dingen tussen en ik zweeg als het graf terwijl men maar aan me bleef vragen. Jaja, mooie tijden waren dat. Dat soort adressen kun je het beste geheim houden, voor je het weet staat het hele Viva Forum tussen de mooie serviezen en oude boeken te neuzen Zelfs hier in de stad weten veel mensen deze winkel niet te vinden, heerlijke plek!
Goedemorgen! Hier is het ook lekker weer!

Heb straks om 10 uur een kennismaking bij een sportschool. Naast 1 keer in de week een uur paardrijden doe ik namelijk helemaal niets aan sport en het moet allemaal weer wat strakker. Maar vooral wil ik me weer wat fitter en sterker voelen.

Daarna waarschijnlijk boodschappen doen en wat schoonmaken in huis. Vanmiddag naar de manege voor het rijden van een proefje. En voor vanavond hebben we nog geen plannen.

Misschien alvast wat kokkerellen. Er komen morgen vrienden borrelen die ook een hapje mee-eten. In totaal tien volwassenen en nog wat kinderen, dus genoeg te doen!

Fijn weekend allemaal!
quote:bankje schreef op 08 november 2014 @ 09:01:

Goedemorgen!

Vandaag een dagje molens kijken in de omgeving van Culemborg

In het AD hadden ze het trouwens over de Sixtijnse Kapel aan de Maas ipv de Markthal

Ik moet nog even wennen aan het forum geloof ik, want ik wil jou bericht helemaal niet quoten

Wel veel plezier natuurlijk vandaag!
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 09:29:

[...]

Dankje.

Wat een mooie bol wol. Ga je de sjaal ook in die kleur maken?

Dankje :-)

Onder andere. Ik heb ze in meerdere kleuren meegenomen. Ik heb een roze, een zwart-witte en zwart-wit-grijze bol.
quote:stippensokken schreef op 08 november 2014 @ 09:28:

Cateau, veel plezier straks! Ik ben er de afgelopen weken een aantal keer geweest en zie de drukte nog niet afnemen. Moest twee weken geleden op zondagmiddag zelfs in de rij om binnen te komen, er waren teveel mensen binnen volgens de security. Ik was die dag met een Aziatische toeriste op pad om Rotterdam te laten zien, maar ze begreep niet dat het zo druk kon zijn dat je niet meer naar binnen mocht, vol verbazing stond ze te kijken naar de beveiligers in de markthal

Maar goed, vandaag: ik ga breien aan een ingewikkeld patroon in patentsteek, straks om 11.00h even naar de kleine geheime kringloopwinkel op zoek naar mooie schatten en daarna misschien een rondje fietsen door de polder. Ofzo.Wat moet het uiteindelijk worden? Trui, kussen, plaid?
Ik heb ook een bulky project alleen dan niet met wol.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Desperate_Housewive schreef op 08 november 2014 @ 09:04:

Wij gaan zometeen even een tripje maken naar iemand die een bed voor onze dochter gaat maken, als het goed is zoiets als dit moet het worden :

[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... 910lok.jpg[/img]

Heb via marktplaats iemand gevonden die het voor niet al te veel geld kan maken. Daar gaan we zo even langs om wat dingen af te spreken en iets op papier te zetten, voordat we straks bij de rijdende rechter eindigen ofzo en ik wil even de soort hout zien!

WAUW, gaaf!
quote:stippensokken schreef op 08 november 2014 @ 09:38:

[...]

Dat soort adressen kun je het beste geheim houden, voor je het weet staat het hele Viva Forum tussen de mooie serviezen en oude boeken te neuzen Zelfs hier in de stad weten veel mensen deze winkel niet te vinden, heerlijke plek!Je mag me natuurlijk altijd een PBtje sturen.
Waarom is hier geen 'er-komt-stoom-uit-mijn-oren'smiley?

Donderdag zwaai ik zoon uit in de mist, zijn achterlicht deed het prima! Donderdagavond toen hij wilde gaan sporten deed het licht niks meer. Hij ging snel op de reserve fiets! Nu gingen we dit probleem even oplossen. Sandtman schroeft het achterlicht los om te kijken wat er scheelt, zijn de batterijen er uit! Heeft dus op school iemand met een schroevendraaier, batterijen uit zijn aachterlicht gestolen! Het moet toch niet gekker worden! Bah ik ben boos!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 08 november 2014 @ 09:37:

Grote families kunnen inderdaad heel leuk zijn. Maar ik ben ook heel hecht met de kleine familie van mijn moeders kant. Het is maar net uit welke mensen je familie bestaat. Maar mijn schoonfamilie, da's een lot uit de loterij, echt waar.

Heerlijk.

Ik heb alleen nog maar mijn zoon en natuurlijk ben ik daar heel zuinig op.
quote:despie schreef op 08 november 2014 @ 09:39:

Goedemorgen! Hier is het ook lekker weer!

Heb straks om 10 uur een kennismaking bij een sportschool. Naast 1 keer in de week een uur paardrijden doe ik namelijk helemaal niets aan sport en het moet allemaal weer wat strakker. Maar vooral wil ik me weer wat fitter en sterker voelen.

Daarna waarschijnlijk boodschappen doen en wat schoonmaken in huis. Vanmiddag naar de manege voor het rijden van een proefje. En voor vanavond hebben we nog geen plannen.

Misschien alvast wat kokkerellen. Er komen morgen vrienden borrelen die ook een hapje mee-eten. In totaal tien volwassenen en nog wat kinderen, dus genoeg te doen!

Fijn weekend allemaal!

Het is echt decennia geleden dat ik voor het laatst paard heb gereden. Ik zie hier regelmatig posts langskomen van mensen die het doen. Lijkt me zo leuk om dat weer eens te proberen.

Dat is wel een heel grote groep om voor te koken. Sterkte.
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 09:44:

[...]

Heerlijk.

Ik heb alleen nog maar mijn zoon en natuurlijk ben ik daar heel zuinig op. Heel zuinig op zijn
quote:sandt2.0 schreef op 08 november 2014 @ 09:44:

Donderdag zwaai ik zoon uit in de mist, zijn achterlicht deed het prima! Donderdagavond toen hij wilde gaan sporten deed het licht niks meer. Hij ging snel op de reserve fiets! Nu gingen we dit probleem even oplossen. Sandtman schroeft het achterlicht los om te kijken wat er scheelt, zijn de batterijen er uit! Heeft dus op school iemand met een schroevendraaier, batterijen uit zijn aachterlicht gestolen! Het moet toch niet gekker worden! Bah ik ben boos!Tja, aan dit soort verlichting hoef je in Rotterdam helemaal niet te beginnen, want dan moet je dagelijks nieuwe batterijen inslaan. Maakt het niet minder vervelend natuurlijk. Adem in en adem uit, zo is het leven.
quote:sandt2.0 schreef op 08 november 2014 @ 09:44:

Donderdag zwaai ik zoon uit in de mist, zijn achterlicht deed het prima! Donderdagavond toen hij wilde gaan sporten deed het licht niks meer. Hij ging snel op de reserve fiets! Nu gingen we dit probleem even oplossen. Sandtman schroeft het achterlicht los om te kijken wat er scheelt, zijn de batterijen er uit! Heeft dus op school iemand met een schroevendraaier, batterijen uit zijn aachterlicht gestolen! Het moet toch niet gekker worden! Bah ik ben boos!

Hoe sneu is dat, zoveel werk om een paar batterijen te pikken

Kan me je frustratie goed voorstellen. Had laatst ook zoiets, maar dan m'n zadel. Wees dan ook zo stoer en jat gelijk m'n hele fiets denk ik dan.

Veel plezier in de puntenslijper, Cateau! En DH, wat een prachtig bed! Ontzettend leuk, wat zal dochter daar blij mee zijn. Voor alle zieken veel beterschap gewenst.

Ikzelf ga over de markt scharrelen. Man en zoons zijn met wat vrienden naar de Ardennen, dat doen ze altijd rond deze tijd. Stoere mannendingen doen. Ik ga gewoon heerlijk van het zonnetje genieten straks.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:lechatrose schreef op 08 november 2014 @ 09:41:

[...]

Wat moet het uiteindelijk worden? Trui, kussen, plaid?Een shawl, van Stephen West: http://www.ravelry.com/pa ... -2014-exploration-station
Sandt wat ontzettend flauw om dat te doen. Bah!

Deze smiley even voor jou
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:stippensokken schreef op 08 november 2014 @ 09:55:

[...]

Een shawl, van Stephen West: http://www.ravelry.com/pa ... -2014-exploration-stationGaaf!
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 09:52:

[...]

Tja, aan dit soort verlichting hoef je in Rotterdam helemaal niet te beginnen, want dan moet je dagelijks nieuwe batterijen inslaan. Maakt het niet minder vervelend natuurlijk. Adem in en adem uit, zo is het leven.

Tja, hier kon dat dus nog wel. Het moet op school gebeurd zijn en de dader heeft hierdoor risico gelopen op een vierkant rooster. Als je aan andermans fiets zit, en je wordt gesnapt zit je een week van 8.00 tot 17.00 uur op school. Lessen moet je wel volgen, maar pauzes en tussenuren breng je door in een straflokaal even als de uren voor en na de lessen.

Of het moeten derden zijn geweest die tijdens de lessen de fietsenstalling in sluipen om dit soort ongein uit te halen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven