Het is je vergeven

20-07-2012 01:33 213 berichten
dus biecht het maar op
@ schreeuwlelijk;Helemaal mee eens; gesproken taal is de duidelijkste, eenvoudigste, eerlijkste manier van communicatie. Ik ben 'r voor!

Non-verbale communicatie (weet niet precies) schijnt 60 % van de totale communicatie te zijn. Dus; als iemand zegt, uitspreekt; "ik ben vandaag zo vrolijk' en kijkt ondertussen sip naar zijn tenen, komt dat niet als 'zo vrolijk' over.

Sommige vrouwen en sommige mannen, letten per ongeluk. méér op die non-verbale communicatie. Niks aan te doen. Sommige vrouwen en sommige mannen letten per ongeluk méér op de verbale communicatie. Niks aan te doen.

Tis.

Niks mis mee trouwens ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:44:

[...]

Ik heb dan ook een mannenbrein (recentelijk getest en 1 op de 7 vrouwen schijnt dat te hebben), maar toch ben ik emotioneel als de pest en kan ik énorm zeuren .

Maar nu ga ik echt slapen, want ik blijf weer veel te lang plakken .Gelukkig voor je mannenbrein, ik begon al aan mezelf te twijfelen Ik ben ook weg, slaap lekker.
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:46:

Helemaal mee eens; gesproken taal is de duidelijkste, eenvoudigste, eerlijkste manier van communicatie. Ik ben 'r voor!

Non-verbale communicatie (weet niet precies) schijnt 60 % van de totale communicatie te zijn. Dus; als iemand zegt, uitspreekt; "ik ben vandaag zo vrolijk' en kijkt ondertussen sip naar zijn tenen, komt dat niet als 'zo vrolijk' over.

Sommige vrouwen en sommige mannen, letten per ongeluk. méér op die non-verbale communicatie. Niks aan te doen. Sommige vrouwen en sommige mannen letten per ongeluk méér op de verbale communicatie. Niks aan te doen.

Tis.

Niks mis mee trouwens ;)Niets mis mee nee! Maar veel vrouwen maken de vreselijke vergissing te denken dat mannen de non-verbale signalen net zo goed oppakken als vrouwen. Dat is wat mij betreft het grootste verschil tussen man en vrouw. Jullie snappen dat, wij niet. Uitzonderingen daargelaten, maar dat maakt absoluut niet de regel. Jij snapt je pa niet. No shit, je pa is simpeler dan jij. AR-TI-CU-LE-REN meid.
...mietje... ;)
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:53:

...mietje... ;)That's just low
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:53:

...mietje... ;)Maar vergis je niet Ik pik dat gedrag niet. Ik heb al aardig wat vrouwtjes laten kruipen gnegnegne kennis en zelfkennis enzo en ik heb de laatste dagen wat aan mijn arsenaal toegevoegd Thank you!
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:53:

[...]

Niets mis mee nee! Maar veel vrouwen maken de vreselijke vergissing te denken dat mannen de non-verbale signalen net zo goed oppakken als vrouwen. Dat is wat mij betreft het grootste verschil tussen man en vrouw. Jullie snappen dat, wij niet. Uitzonderingen daargelaten, maar dat maakt absoluut niet de regel. Jij snapt je pa niet. No shit, je pa is simpeler dan jij. AR-TI-CU-LE-REN meid.

Dacht dat je ging slapen...(Ik neem dingen letterlijk hè..;)

Maar ok; mee eens dat vrouwen denken -verwáchten- dat mannen altijd/vaak snappen wat ze bedoelen. Lijkt me dan een taak voor de niet-direct-snappende partij om dat aan te geven: "ik snap het niet; wat bedoel je? "

Al Die Vrouwen gaan dat écht niet vanzelf bedenken -blijkbaar-

Mijn pa is idd simpeler dan ik. En ik hou van hem.

Maar dat ar-ti-cu-le-ren-, nee. Snap ik niet.
kijk ff naar de tijdlijn, dan snap je mijn mietje misschien wél...
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 04:02:

[...]

Dacht dat je ging slapen...(Ik neem dingen letterlijk hè..;)

Maar ok; mee eens dat vrouwen denken -verwáchten- dat mannen altijd/vaak snappen wat ze bedoelen. Lijkt me dan een taak voor de niet-direct-snappende partij om dat aan te geven: "ik snap het niet; wat bedoel je? "

Al Die Vrouwen gaan dat écht niet vanzelf bedenken -blijkbaar-

Mijn pa is idd simpeler dan ik. En daarom hou ik ook van hem.

Maar dat ar-ti-cu-le-ren-, nee. Snap ik niet.

Oh, briljant dat laatste. Jij bent zo intelligent maar blijkbaar toch teveel (bij wijze van) vrouw. Praten, uitspreken, woordelijk duidelijk maken, lucht laten trillen via je mond op duidelijk verstaanbare frequenties voor mannelijk gehoor.

En NEE! Wij denken het te snappen. Zo zijn wij. Jullie zijn de vrouwtjes tenslotte. "Ik snap het niet" is een zin die je niet vaak zult horen. Zelfs al snappen we het niet, snappen we het. Je draait de zaken om hier. Het is aan de partij die iets duidelijk wil maken. Als wij iets duidelijk willen maken, is dat geen probleem. Piece of pie. Jullie snappen het wel. Andersom tsja. En voor de duidelijkheid; ik ben GEEN mietje. Facts of life, that's all.
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 04:04:

kijk ff naar de tijdlijn, dan snap je mijn mietje misschien wél...heb ik de puf niet meer voor. Tijd voor de klamme lappen. Ik bedoelde het eigenlijk ook letterlijk.
Slaap lekker allen! OUT Dank jullie wel.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:57:

[...]

That's just low

Nope, da's humor .

Jij had het immers over je wijvenbrein, ze was aan het AR-TI-CU-LE-REN dus

O ja, goede morgen enzo!
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 04:00:

[...]

Maar vergis je niet Ik pik dat gedrag niet. Ik heb al aardig wat vrouwtjes laten kruipen gnegnegne kennis en zelfkennis enzo en ik heb de laatste dagen wat aan mijn arsenaal toegevoegd Thank you!Lieve schat, als je op regelmatige basis wilt neuken, zal je toch wat meer moeten pikken van de vrouwtjes .
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 02:01:

[...]

(net bamie op, burp)
quote:bammetjebamie schreef op 20 juli 2012 @ 08:09:

[...]

Eet jij nooit bamie om 2 uur 's-nachts?

Als ADHD-er zijnde heb ik altijd honger, dus tja dan eet ik dus wat er in huis is .
Oeps ik snap úm: BammetjeBAMIE. Het was lekker hoor .
Iedereen zonder ava is het ook vergeven.
Alles is iedereen vergeven behalve het gedrag van de huidige politieke klasse.
it's a big club and you ain't in it
Natuurlijk voorafgegaan door een proces, hou me ten goede.
it's a big club and you ain't in it
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 01:50:

Kun je jouw geweten hier op enigerlei manier verlichten, pimpelmeesje?Ik mag niet meer reageren he, met m'n andere nick...
quote:rionyriony schreef op 20 juli 2012 @ 10:50:

Alles is iedereen vergeven behalve het gedrag van de huidige politieke klasse. Ik eis een plein en een valbijl.Het is je vergeven hoor!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 juli 2012 @ 11:16:

[...]

Ik mag niet meer reageren he, met m'n andere nick... Uh... ik snap 'em niet, maar het is je vergeven.
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 11:59:

[...]

Uh... ik snap 'em niet, maar het is je vergeven.Toch niet blond?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 juli 2012 @ 12:14:

[...]

Toch niet blond?

Uh onder m'n kale coupe wel ja (dat grijze spreken we uiteraard niet over)

Ik ga het topic nog eens aandachtig doorlezen. Ik snap echt niet wat je bedoelt
Bespaar je de moeite, in dit topic lees je niks.

Deze nick is braaf . Bekentenissen doe ik met m'n andere nick, maar in dit topic mag dat niet, want dan ben ik aan het dubbelnicken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven