Het is me alweer te heet hoor

25-08-2019 12:44 154 berichten
Achterlijke tempraturen ineens na het herfstachtige weer van de afgelopen weken.
Sjonge jonge. 😒
Als we maar niet weer een hittegolf krijgen straks vreselijk die bipolaire weersveranderingen elke keer.
Some bullshit!

Wat jullie?
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-08-2019 12:46

Geniet ervan, de warmte komt niet echt in huis, 's nachts koelt het wel weer af.
Ik moest nog even aan deze opmerking denken toen ik afgelopen nacht de boel verhuisde naar de woonkamer omdat de warmte die overdag in huis was gekomen maar niet het huis uit ging en het dus veel te warm was om te slapen. In de woonkamer kan ik voor de airco liggen en dan merk ik dat wat minder. Ondanks dat is het dus echt niet afgekoeld vannacht.
Kutweer. 😭
Ik doe geen klote meer vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Mn huishouden verslonst. Daar heb ik gewoon echt geen zin in. Zit nu op een koel kantoor te werken, en da's heerlijk. Straks fiets ik op mn e-bike naar huis. Ook heerlijk. Iets simpels eten en dan wellicht nog even zwemmen. En morgen weer zo'n zelfde dag.

Ik ben blij met mn kantoorbaantje, 't is goed toeven hier. En de slaapkamer was afgelopen nacht nog niet bizar heet gelukkig.
wat een geluk pimpel! Mijn slaapkamer was de hele nacht 30 graden, pas tegen 5 uur koelte het een graad af, maar moest ik er weer uit om te werken
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-08-2019 12:46
Is het een keer lekker weer, beginnen mensen weer te zeuren.
Geniet ervan, de warmte komt niet echt in huis, 's nachts koelt het wel weer af.
Het
Is
Kut
Weer

En ja, het komt zeker in huis als het vandaag 33 gr en morgen 'fijn' 34 gr wordt.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik niet de enige... rond een uurtje of 10 in de ochtend wordt het mij al te warm. Kan er gewoon echt niet tegen, hitte blijft gewoon in me lijf hangen. Bah
Afbeelding
Wat ik niet begrijp. Ik zie echt heel veel mensen buiten met sokken en dichte schoenen aan. :-$ Ik krijg het al benauwd als ik dat zie.
Misschien moeten ze naar de supermarkt, daar stond de airco echt op standje vriescel ;-D
Ik vind het heerlijk dit weer. Gisteren kwamen er vrienden voor de BBQ en we hebben nog tot 2 uur buiten gezeten. Vanavond maar weer de BBQ aan want ik heb nog veel vlees over en de sangria smaakt ook zo lekker met dit weer. Morgen gelukkig weer zo'n dag.
Alle reacties Link kopieren
Oh het is verschrikkelijk.

De kinderen in de klas werden één voor één naar. Hoofdpijn, misselijk, gewoon echt naar van de hitte.

Morgenmiddag ga ik met ze naar buiten.
watdachtjehiervan schreef:
26-08-2019 17:49
Wat ik niet begrijp. Ik zie echt heel veel mensen buiten met sokken en dichte schoenen aan. :-$ Ik krijg het al benauwd als ik dat zie.

Ja echt asociaal om er zo bij te lopen in deze hitte. Volgens mij zijn ze er gewoon op uit om te provoceren hoor.
Ik heb net een heerlijk verkwikkende douche genomen voor de tweede keer vandaag.
Daar was ik echt ff aantoe.
Heb een muggenbult op mijn bil kwam ik net achter
Ik word van alle kanten te grazen genomen hier joh.
Niet normaal meer!
Alle reacties Link kopieren
Gruwelijk warm op mijn werk (zorg) . Toen ik naar huis fietste in die pokkezon voelde ik me beroerd worden, draaierig en heel warm hoofd. Zette mijn fiets bij mijn huis en moest aanhoren hoe de niet werkende buurman lyrisch was over het weer.
Ben maar naar binnen gaan maar had hem graag met ijsblokken bekogeld

Morgen nog warmer. Duurt nu al sinds april deze zomer.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
26-08-2019 17:49
Wat ik niet begrijp. Ik zie echt heel veel mensen buiten met sokken en dichte schoenen aan. :-$ Ik krijg het al benauwd als ik dat zie.
Bij veel beroepen moet je dichte schoenen dragen
Heanig an
woesjje schreef:
26-08-2019 18:22
Gruwelijk warm op mijn werk (zorg) . Toen ik naar huis fietste in die pokkezon voelde ik me beroerd worden, draaierig en heel warm hoofd. Zette mijn fiets bij mijn huis en moest aanhoren hoe de niet werkende buurman lyrisch was over het weer.
Ben maar naar binnen gaan maar had hem graag met ijsblokken bekogeld

Morgen nog warmer. Duurt nu al sinds april deze zomer.
Wat een hufter zeg!
Ik had hem de ogen uitgekrabt.
Ik vrees dat dit pokkenweer nog een staartje krijgt vorig jaar was het toch ook stikheet in September.
woesjje schreef:
26-08-2019 18:22
Gruwelijk warm op mijn werk (zorg) . Toen ik naar huis fietste in die pokkezon voelde ik me beroerd worden, draaierig en heel warm hoofd. Zette mijn fiets bij mijn huis en moest aanhoren hoe de niet werkende buurman lyrisch was over het weer.
Ben maar naar binnen gaan maar had hem graag met ijsblokken bekogeld

Morgen nog warmer. Duurt nu al sinds april deze zomer.
Niet zo overdrijven, we hebben de eerste 3 weken van augustus herfst gehad.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
26-08-2019 18:57
Niet zo overdrijven, we hebben de eerste 3 weken van augustus herfst gehad.
Wat een onzin zeg overdrijf niet zo met je herfst! Het is iedere dag warm en dit al sinds april.
woesjje schreef:
26-08-2019 18:59
Wat een onzin zeg overdrijf niet zo met je herfst! Het is iedere dag warm en dit al sinds april.
Jij vindt het iedere dag warm. Ik vond het behoorlijk fris op de ook voor mij te hete hittegolf van 40 graden na.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-08-2019 12:46
Is het een keer lekker weer, beginnen mensen weer te zeuren.
Geniet ervan, de warmte komt niet echt in huis, 's nachts koelt het wel weer af.
De warmte komt niet echt in huis?
Koekkoek. Tis hier alweer ruim 25 graden in huis.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
nospe schreef:
25-08-2019 18:13
Zouden de zomer haters in landen willen wonen waar het eeuwig winter is?
Nou, ik zou best zo rond de Poolcirkel willen zitten. De poolnachten meemaken :heart: hoe eerder het donker is, hoe meer ik opleef en met koudere temperaturen heb ik energie voor tien. Het nadeel in die gebieden is dan weer wel dat de zon in de zomermaanden niet ondergaat, dus dan is het 24 uur per dag licht. Ik denk dat je me dan op kan vegen.

Ik ben gisteren gaan zwemmen en dat was echt heerlijk! Ik heb de hele dag in het water gelegen en genoten. Lekker in het buitenbad :heart:
En met warm weer ben ik zoveel mogelijk bij mijn ouders als het even kan. Die hebben een bescheiden en hele relaxte tuin, met veel groen en schaduw en een tuinslang om je lekker mee af te spoelen. Het is daar heel fijn. Is toch anders dan in mijn appartement met volle zon op de woonkamer, geen buitenruimte en praktisch alleen beton in de omgeving. Voor de rest woon ik hier heerlijk.

Ik zeg tegenwoordig altijd: als ik een auto zou hebben (met dikke airco) of anders een boodschappenmeisje en een eigen privé-zwembad plus cocktailbar, dan zou ik de zomer best te doen vinden ;-D

Overwinteren of emigreren naar een warm land hoor ik best vaak mensen over, maar altijd in die bloedhitte... nee dank je. Ik mis mijn mooie hooded sweaters enorm en ik kijk er nu alweer naar uit om ze te dragen :heart: dat kan in zo'n klimaat maar zelden.
Het was heerlijk maar ik ben bang dat het wel de laatste BBQ was van dit seizoen vanavond. Morgen gaat mijn zoon op vakantie naar Israel en als hij terug komt is het al september.Ik hoop nog op goeie dagen. voor mijn zoon goed want daar is het 32 graden.
Ik kan ook helemaal wegdromen bij afleveringen van droomhuis gezocht waar ze in Finland of IJsland gaan zoeken naar een huis :heart: Afleveringen in Noorwegen of Zweden vind ik ook heel mooi, maar de eerste twee landen trekken me toch het meeste aan.
Wel vrij afgelegen allemaal maar dan heb je ook een auto, neem ik aan.

IJsland lijkt me trouwens een prima land om te 'overzomeren': over het algemeen lekker frisse dagtemperaturen en overal water om in te baden :heart: en ik ben gek op water.
Timetraveler schreef:
25-08-2019 18:15
Ik kan gewoon niet goed tegen de hitte hier in Nederland, ik weet niet wat het is. Ik heb in Zuid-Afrika gewoond en had daar vrijwel nergens last van. Maar hier....vreselijk. Zo drukkend ofzo.
Ik wou dat ik dat talent had :heart:
Mij was verteld dat het in Zuid-Europa ook 'anders warm' zou zijn, maar ik had het alsnog snoeiheet en plakte ook daar gewoon vast aan alles wat ik aanraakte. Het hielp niet echt zeg maar ;-D en ik was dan ook met geen tien paarden het zwembad uit te krijgen.

Verder hoop ik dat de hete dagen deze week echt de laatste stuiptrekkingen van de zomer zijn. Het buitenbaden-seizoen is ook bijna voorbij.
anoniem_374802 wijzigde dit bericht op 26-08-2019 23:40
0.42% gewijzigd
redbulletje schreef:
26-08-2019 19:03
Jij vindt het iedere dag warm. Ik vond het behoorlijk fris op de ook voor mij te hete hittegolf van 40 graden na.
Ik heb echt al maanden geen gewone sokken en lange broeken meer aangehad, lange mouwen ook zelden, helaas.

De hittegolf met 40 graden heb ik serieus een paar dagen flink van moeten bijkomen, dat was echt niet vet.
27 graden hier nu in huis, zal boven nog wel warmer zijn ondanks gordijnen dicht en zonwering. Ook geen zuchtje wind te bekennen! Vandaag 3 x gedoucht maar zweet op neus. Zo’n hekel aan deze temperaturen!
Morgen weer aan de strijk, de laatste dingen voor zoon die half jaar op studiereis gaat waar hij strak in wit overhemd en zwarte broek les gaat volgen. Gewoonlijk strijkt hij zelf maar hij werkt hele zomer 6 dagen in de week om zoveel mogelijk deze reis zelf te bekostigen, ook tijdens laatste hittegolf. Doe het met liefde maar zal blij zijn als koffer gepakt is en ik kan uitzwaaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven