Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Hij zei gisteren kom je snel weer logeren, dan 2nachtjes?. Hij mist het dat mensen vaak komen logeren daar was hij vanuit broerstad aan gewend.

Hoe is het met Bloes?
Zie Kroeg. En wat Aso-irritaties maar dat houd ik even offline.
Goeie berichten Sis, roadtrip klinkt geweldig!

Nee, het ging niet zo goed met E en G maar dat zet ik vanavond wel even op de prive-mail.

Laatste werkdag was een beetje stom. Met mijn collega's had ik op mijn een na laatste dag, 2 weken daarvoor, afgesproken om met zn allen koffie te gaan drinken als een soort afscheid. Ze hadden zelfs gevraagd of ik nog kadowensen had enzo. Maar toen ik op mijn laatste dag binnen liep, bleef iedereen achter zijn bureau zitten en ben ik uiteindelijk, zonder maar een bloemetje gekregen te hebben, naar huis gegaan. Beetje stom, heul stom was het eigenlijk.

Suupneef is echt cutie :-)

Mag de boekenlijst ook op de privemail Mims? Voor alle Kelder-dwalers?

Ik kan zondag helaas niet komen Lil, moet werken ivm protesten die nacht en de dag erna tegen sloopminister
Oh ben benieuwd D. Klinkt zorgelijk.

En oneindig stom van oudwerk.
Geen Grote Enge Zorgen hoor, maar goed ging het niet....kan hier op nieuw werk niet op mijn reguliere prive-mail dus ik pak wel even een oud emailadres...
Of een nieuw adres

Zo ik zit ook weer eens achter een bureau, das even wennen.

Brrr het wordt koud zaterdag, jammer want én een bruiloft én een 40jarigebruiloft (op het strand het laatste), daar had ik troch wel een zonnig mooi jurkje voor bedacht, maar dat wordt nu met panty.
Bloes

Was nog niet niet bij de buren gaan gluren, maar fijn he huisje boompje beestje

En over buren gesproken, hoe gaat het met het buurgrietje?
Tis nieuw werkadres geworden :-)
I know dear, daarom schreef ik ook nieuw adres, je hebt alweer antwoord.
Op werkadres? Nee hoor...
Nog steeds geen mail hoor....
Oh nu wel :-) Goed gesprek dit hee...leuk voor de meelezers ook :-)
Voor de vaste bewoners des Kasteels is het ook réuze boeiend anders...

Doe vooral grof protesteren tegen de sloopminister D, daar sta ik heel erg achter... Achter het protesteren dan, niet achter de minister.

Héél stom, zo'n laatste dag, dat lijkt me naar en katerig. Zo laat je iemand toch niet gaan? Als je er niet al weg ging, was het reden om er te vertrekken. Jammer eigenlijk dat dat maar 1x kan. Stommerds daarzo.

Wauw Sis, die roadtrip las goed
Goedemorgen!

Koffie en een Volkskrant voor iedereen, want verplicht even V6 lezen (op de achterkant van Sylvia Witteman ).
Cool Lil!

Wanneer gaan we

Overigens Witteman is ook erg het lezen waard.

En in het kader van de boeiende maildiscussie, dan heeft mijn mail er wel heel lang ver gedaan om jouw werkmail te bereiken

Het was stamktroegavond gisteren, en weer erg leuk en laat. Vandaag weer druk met werkdingen, maar eerst moet er koffie bij.

Dusseh wie wil nog?
Ik, voor de after-diner-dip. En nou niet gaan zeggen dat thee dan beter is want ik vind koffie nou eenmaal veel lekkerder na het eten.

Onmisbare Buuv moet zo meteen weer naar het ziekenhuis voor de uitslag. *slik* Ik stort me nog eens leuk op het werk dus.
*duim*

En een extra straf bakie voor Bloes.

Hoe is het met oudste?
Voor meer info over het VK-ding en beelden van mijn briljant getalenteerde geliefde familielid, zie ook FB

Al nieuws over de buuv?
Nee, en ik durf niet te gaan vragen..
GodverKUT! Slecht nieuws dus. Binnen enkele weken gaan ze haar opereren, deze week weer onderzoeken om evt uitzaaiingen op te sporen. Ze is zelf heel nuchter nu, haar man een stuk minder en hun oudste zoon ook flink over de pis. Volgende week krijgt ze de uitslagen van de onderzoeken en weet ze wanneer de operatie is.

* zet de fles aan de mond *
*godvert mee* voor jou en buuv
*hugt en vloekt mee*
Ooooh! voor Bloes en de onmisbare buuv

Godver.
**zet koffie neer**

Ik heb spierpijn, want ik heb gister gepoogd 5k te rennen maar dat deed zeer aan enkel, en ik begon te snel waardoor ik stond te hijgen als een hond in de hitte, en nu ben ik dus geheel en al stijf en pijnlijk.

voor Bloes

Lil, staat je familie in dezelfde vk als waarin Femke Halsema haar journalistieke debuut maakt! Hoe cool is dat!

Arme D, voor laatste werkdag. Dat is stom, als ze er helemaal geen aandacht aan besteden.

Het is hier spannend. Wel door de regen fietsen, of niet?

En nog spannender: Dochter mag zaterdag proefzwemmen voor haar B!
*neemt koffie en een paracetamol*

Nat geworden Marge?

Dank voor de knuffels, het is nog een beetje onwerkelijk.. Ik twijfel hevig of we wel op vakantie moeten gaan omdat ze dan w.s. net geopereerd wordt of net thuis komt.

Gisterenavond met Vriendin (en haar zus en moeder: het gezin waar ik al ruim 30 jaar bij hoor als 4-de dochter ) naar het theater gegaan. Wel gelachen om Huub Stapel maar echt genieten was het niet. Wel van die lieve vrouwen om me heen: dat kan me erg ontroeren. Hoe belangrijk vrienden voor elkaar kunnen zijn, hoe mooi het is als je samen een verleden hebt en elkaar van haver tot gort kent. Jezelf kunt zijn en dat het dan altijd goed is, vrolijk of niet.

Pff.

Er ligt nog veel werk dus daar ga ik maar eens mee aan de slag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven