Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Zoon kwam er vorig jaar op het strand, waar wat opzichtig demonstratiemaerial rondliep, achter dat 'tattoo' meer betekent dan een plakplaatje wat er na anderhalve dag water-weigeren toch wel afgaat, maar dat het ook echt Permanent kan betekenen. Hij was zo verbaasd
Ja vanaf het station langs het plein en dan aan de zijkant. Als ik veel eerder ben dan sms ik je wel even want dan hoef je niet buiten te wachten., maar kan je gewoon naar binnen.
Handig toch, dat jij in die stad woont waar ik vandaag kom

Zie je later; heb er heel veel zin in!

Tila, gaan we eindelijk 'jouw' toneelstuk zien, leuk!
Heel, heel veel plezier!
Oh wat leuk! Jullie zitten nu een hapje te eten en gaan straks naar het thejaaahaater! Veel plezier!
Ja leuheuk! Ben zo benieuwd hoe jullie de voorstelling vinden, ook al moest ik zelf *schaamschaam* verstek laten gaan!

Vandaag ben ik met collega naar de zakelijk directeur geweest. Niet omdat er iets nieuws dringends aan de hand was maar omdat we hadden beloofd om nog verslag uit te brengen van het desastreuse gesprek met Chefin laatst. Het was een goed en rustig gesprek. Hij waardeert het dat wij nu proberen om met haar te ' leven' en ons werk te doen en hij was ook blij dat Chefin nu een beetje was bijgedraaid. Maar hij maakte zich wel zorgen en zei (terecht): de situatie voelt nog steeds voor jullie ' onveilig' en het is een kwestie van tijd voordat het weer mis gaat. Ook raadde hij ons om de hele kwestie tijdens onze functioneringsgesprekken met Chefin aan de orde te brengen aangezien deze worden genotuleerd en ook door de directie worden gelezen. En dan heeft hij een reden om het aan te kaarten bij Chefin want dat wil hij wel graag. We hebben afgesproken nog even geen directe actie te ondernemen maar zodra er weer stront aan de knikker is, gaat hij zich er direct mee bemoeien.

Klinkt allemaal wel alsof ie aan onze kant staat, toch? Maar ach...ik ben altijd heel wantrouwend en geloof dingen pas als het puntje bij het paaltje komt....
Ja we hebben je gemist Darly!!!

Maar het was erg leuk. Al vond ik het einde wel redlijk abrubt. Maar erg gelachen. De volgende keer dat ik neuk moet ik echt wel aan het ave maria denken .

Lil vond stamkroeg ook hel leuk en heeft ook nog kennisgemaakt met één van de grotere flirts, die ik omdat Lil trein moest halen nog wel erg van mij af heb moeten slaan. Zo wanhpig ben ik nou ook weer niet .

Net 15 vuilniszakken buiten gezet, mijn tuin is nu opgeruimd,

Truste meiden.
*serveert koffie vanuit de trein*

Kon niet echt mijn bed uitkomen dus heb mar halfuur later de trein gepakt.
Kon jij je bed niet uitkomen? Echt?

Zeg Tila, mag er wel een vermelding dat no hamsters were hurt in the making of this play? Want anders heb je zó de dierenbescherming op je dak, ik zweer het je! Verder heb ik echt heel erg geschaterd, was helemaal leuk. Ik was al ernstig fan van die blonde, en ben het nu alleen maar meer

Ook erg leuk om nou eindelijk eens de vermaarde stamkroeg van binnen te zien (kende 'm al van reputatie), en heb met bewondering gekeken naar hoe Suup werkelijk ie-de-reen kent daar. Ook leuk om hier en daar een gezicht bij een flirt te weten nu . En braaf de trein terug gehaald en om half 2 in mijn bedje.

Nu maar weer eens een rondje rapportage schrijven! Koffie, anyone?
Vergeet ik nog helemaal mijn dochter:

Dot, op beschuldigende toon: "Jij was wég!"

Ik: "Ja, ik was naar een toneelstuk, weet je nog?"

Dot (die geen idee heeft wat dat is): "O. Met wíe dan?"

Ik: "Met Supra, weet je nog?"

Dot, met tevreden blik want die weet ze wél: "Ja. Die heeft mij béértje gegegeven".

En dat is ook zo
quote:lilian02 schreef op 08 april 2009 @ 09:19:

Zeg Tila, mag er wel een vermelding dat no hamsters were hurt in the making of this play? Want anders heb je zó de dierenbescherming op je dak, ik zweer het je! Ech wel
No hamsters were hurt, I promise

Leuke dag op werk. Zal wel later in de kelder zetten wat en hoe. Erg grappig
Hectiek alom hier. vanwege de grap die misschien geen grap is en wat andere dingetjes. Wel lekker, maar verkoudheid is inmiddels wel aan het doorzetten. het is dat het regent anders had ik het op pollen kunnen gooien, maar mijn niesfrequentie schoeft zichzelf aardig op en inmiddels komt er ook een snotfront op.

Blegh.
**geeft tissues aan Suup ter bestrijding van het oprukkende snotfront**
*neemt dankbaar aan*
Darly, wat een mooi idee voor een tattoo....

I LOVE tattoo's, althans: tattoo's die ook iets betekenen. Vind die van Mimsey heel erg mooi. En de mijne ook. Suup: dat kan ik hier niet vertellen want te herkenbaar, maar ik heb het woord dat voor mij om meerdere redenen veel betekent, op de bovenkant van mijn pols staan in sierletters. Niet altijd handig want ik heb een baan waarbij ik er erg zakelijk uitzie (denk mantelpakken, jurken en pumps) en ik dus altijd goed na moet denken dat mijn tattoo niet onder de mouw van mijn colbert uitpiept (en soms gebeurt dat wel en dan reageren mensen vrijwel altijd heel leuk), maar ik ben er nog steeds vreselijk blij mee. Ik heb 'm een jaar geleden heel bewust op die plek laten zetten omdat ik er altijd zelf naar wil kunnen kijken en heb nog geen moment spijt gehad (en met mijn karakter weet ik dat ik er ook nooit spijt van krijg..). Love it!

Ik zag van de week dat Kat Von D. een prachtig boek gemaakt heeft, dat wakkert alle hebberigheid in mij weer aan. Ook ik overweeg een nieuwe tattoo, ontwerp zit al in mijn hoofd, de kleurstelling ook, maar mijn favoriete tattoo-artist heeft pas in de zomer tijd en juist in de zomer wil ik geen tattoo laten zetten omdat ik dan in de zon wil enzo. Sjonge, wat een dilemma's allemaal.

Vandaag een fijne thuiswerkdag. Nou ja, fijn, ik zit alleen maar aan de telefoon. Geen zin meer!
.
Borrel dan maar marie? Ik heb geloof ik niet goed opgelet op bloes haar feestje. Maar klinkt wel goed.

Tila wat een verhaal zeg, grinnik.

Ik inmiddels al weer bijna in suupstad. Met flink snothoofd, vroeg onder de wol vanavond, das zeker.

Lil je bent wel veel te weten gekomen he? En dot is en blijft dottig.
Ik had klierekinders vandaag! Poeh! Blij dat ze in bed liggen!

**geeft nog meer tissues aan Suup**

**en zet decaf neer voor de liefhebbers**
Hopelijk blijven de klierkinders nu lekker slapen tot morgenochtend.

Decafje lekker.
*komt af op de geur van verse koffie en neemt een gretige slok. GATVER, decaf!!!!*

Hier ook klierkinders vandaag. Hoewel, nee, dasnie helemaal waar, moeders zat te werken en kreeg iedere 5 minuten telefoon en vaders was uithuizig en dus vond moeders het vervelend dat de kinders af en toe geluid durfden maken. Ik vrees dat ik vandaag niet mijn Goede Moeder Brevet verdiend heb. Oh, well.....

*speurt naar echte koffie*
.
*geeft M'anas echte koffie*
Ik heb ook geen goedmoedergebeuren gewonnen vandaag hoor, al was het Goede Gesprek (met een kleuter en een dreumes, jaja, een Serieus Gesprek) wel fijn.

Ik proef helemaal geen verschil tussen senseo gewoon en senseo decaf, wist je dat?
Ik proef het verschil ook niet echt, iets wateriger af en toe.

Maar als ik wil slapen 'snachts dan is het wel noodzakelijk, decaf
Ik proef wel degelijk Heul Veul verschil, maar ik ben dan ook een cafeine-addict pur sang!
.
*pakt koffie van Suup aan en zakt eindelijk even lekker onderuit, na deze dag from hell*
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven