Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
*komt even stoom afblazen*

pfff wat een gekkenhuis vandaag zeg.

*racet weer door*
M'anas, heftig nieuws. Ik snap de vertrouwelijkheid!

Bizar, van oudste Bloesje, echt waar. Wat bezielt dat mens?

Ik heb een melkloze senseo, maar heb regelmatig een slappe bak omdat ik vergeet een nieuwe pad erin te doen

Lekker gewerkt, alles lijkt op rolletjes te gaan na harde werken .

Kinders willen aandacht, later!
Ha, ik ben geheel senseo-loos maar vergeet ook gewoon wel eens koffie in het apparaat te doen, als ik 'm dus wel aan zet... Maar zeg nou zelf: hoe kan je nou aan al dat soort details denken als je dus nog geen koffie op hebt?! Dat is véél gevraagd, van den mensch.

Fijn he Tila, als alles lekker loopt

Ben ook weer lekker aan het werk na Huis-op-orde dagen en (toch nog wel veel) familiebezoek van de afgelopen dagen. Beetje ritme ook wel weer fijn, hoewel zon heel hard roept dat ik weer naar buiten moet komen.

Zoon moet ik nog even over piekeren. Vanmorgen wel weer geleesmoederd in de klas: zo leuk is dat. Lieve kindjes die hard hun best doen, stoere schreeuw-jongens die eigenlijk niet goed durven maar dan toch doen en gaan stralen van complimentje. Leuk, leuk.
Lil, zegt z'n juf er iets over? MK heeft af en toe (lees: nu) zo'n fase. Op school is ze de vrolijkheid zelve, en thuis jengelt ze dan de hele tijd 'dat ze toch niks kan' en 'dat ze het nooit leert' enzo. Ik denk dat het te maken heeft met het vergelijken met andere kindjes, en naarmate diue andere kindjes ouder worden kan het best zijn dat ze af en toe eens zeggen 'ik kan dat lekker wel al, puhuh'. Kan het zijn dat Zoon dat uitlegt alsof iedereen tegen hem is? Lekker thuis afreageren?
Pffff *duikt op de bank* Wat een dag zeg,

Tila ik heb ook gen melksenseo. Ik doe altijd eerst melk in een beker warm maken in magnetron en dan onder de senseo.

M'anas kan me voorstellen dat je blij bent dat het werkgeheim er nu uit is.

Ik duik even de kelder in zag dat er een hoop gepost is.
Duikt ook op de bank. Fijn weer een lekker dagje van 10.00 tot 22.00.

Bloes, had je nou een gesprek vanavond met de mediator?
Zucht...ik meur naar koffie...vanwege iets te onhandig ondersteboven houden van apparaat op zoek naar serienummer....
IK vind de praxisreclame over de viooltjes zoooo leuk. Ja hoor weg verrassing

Zo kelder bijgewerkt. Nog even wat vuilniszaken buiten zetten en dan is het bedtijd voor suup.

Darly Je moet ook eerst het koffielekbakje legen voor je het apparaat omdraait.
quote:Darly schreef op 14 april 2009 @ 22:20:

Zucht...ik meur naar koffie...vanwege iets te onhandig ondersteboven houden van apparaat op zoek naar serienummer....
.
quote:Darly schreef op 14 april 2009 @ 22:20:

Ehhhmmm... die ken ik. Na het 8 uur journaal eens bedacht dat die van ons met z'n kuren daar ook wel eens wat mee te maken kon hebben. En ons koffielekbakje bleek overgelopen

Ik moet iets met onze senseo. Maar website wil morgen pas zeggen wat. En dan moet ik weer dat ding ondersteboven houden!

(en wat moet ik dan in de weken dat het ding foetsie is? Alleen maar esprèsso drinken?)

Heb net het meest cutiepetootey delftsblauwe giletje voor Jom gemaakt. Nu nog blauwe knoopjes zoeken (zeldzaam in ons huishouden ) en dan is ie af!
Foto foto foto

Ik kan niet slapen dus heb nu de laptop in bed. Het wordt welweer eens tijd voor iets anders in bed eigenlijk.

vangt glimp van butler op*

mmmm ja zoooo inderdaad

Of is dat over de top?
Mimsemeis! Ik las de kroeg, wat naar dat je beduveld bent!

En die Mops... MK wil nooit weg. Kreeg natte ogen toen we zeiden dat kinderen het huis ook uitgaan. Zei niks over auto's. Wel iets over een zwik van 'haar' baby's die dan best op haar kamer konden wonen
Voor die butler blijf ik nog wel even op!

Foto komt als ie af is Ik hoop morgen

Googelen op sexy butler levert ook veel plaatjes op van deze meneer die heet butler van achter. Zou ie in te huren zijn?
Maak je maar geen zorgen komt vanzelf hoor dat ze weg willen .

Wel lieve reacties van die meiden.

Hoewel Mims, mops die jouw auto wil
Huren? Hùren? Wij, als dames op stand gaan toch geen geld uitgeven aan zo'n meneer? Kost en inwoning kan ie krijgen En vertier!

Is een smakelijke meneer. Daar kan ik het wel mee, denk ik.

Huishouden dan, hè?
Alllen maar huishouden?

Mmm ik denk vadertje moedrtje spelen, met echte baby's die we eerst samen gemaakt hebben, dat zie ik wel zitten
Suup, eerst je een versuffing neuken, want dat komt er niet echt meer van als je eenmaal baby's hebt.

Hmmm. die van mij (oh wacht, ik heb geen baby's meer) is wakker. Duh!
*knoopt wijze woorden in de oren*

eh je zoon wakker of je man?
Zoon! Duh Die man kan zelf z'n slokje water wel pakken!

Jom heeft diarree. Dus zal wel buikpijn hebben. Ziellig klein Jommetje stond vanmiddag te brullen "Oh neejè! Poep! Poepie!" en toen liep het er bij zijn enkels uit.. arme knul!
Oh ik lees het antwoord al ondergronds, je kind(eren).

Tante suup gaat goede voorbeeld geven, misschien luisteren Jom en Mk.

Oh morgen geen andere werkplek, donderdag pas, wat een heerlijkheid
Oh wat zielig. voor jom
Ze hebben geluisterd! Suup, je hebt het nog steeds in je

Vakantiegevoel weer voorbbij: vandaag moeten ze allebei weer onder de pannen, dus we zijn uit de rustige en in de gehaaste mood geschoten...
Ach zolang we er geen gewoonte van maken....:)

Succes met haastmodus.

*zet koffie neer*
Je kunt best nog (veel) neuken als je kindjes hebt, alleen niet meer (zo makkelijk) wild even tussendoor overdag, maar je slaapritme gaat er totaal van naar God. Ik word tenminste tegenwoordig van het minste of geringste wakker en blijf dan wakker en heb nou echt een slaaptekort van hier tot Verweg. Ik heb er zo geen zin meer in, het verknalt mijn humeur en alles, maar ja. Vannacht werd ik wakker omdat GG terugkwam van bandje, het was nog maar half 2, maar ik viel pas weer in slaap toen het al licht werd en volgens mij ging ongeveer tien minuten later de wekker, Althans, zo voelde het. Grom.

Wel grappig: Dot vroeg gisteravond waar GG was, en ik zei : "spelen met zijn bandje", en zij klaarde helemaal op: "Spélen! Dát is leuk voor papa!". En ik kreeg visioen van die mannen de over de grond kruipen met puzzels en ballen en boekjes en lekker samen spelen .

Zoon: het is toch wel een lang verhaal, ik poog wat moed te verzamelen om het in Kelder te zetten. Er zitten zoveel kanten aan, ook mijn frustratie over nonoverleg met Ex speelt hier weer in mee, van die dingen. Het is meer dan alleen afreageren van schoolingen, dat denk ik tenminste. Hij is nu even bij de vaderfiguur, en dit weekend logeert hij 2 dagen bij mijn moeder, waar ze zich allebei heel erg op verheugen maar ik me een beetje dubbel over voel (ik ben op Cheersweekend). Maar goed, het kind logeert al amper omdat zijn ouders hem per ouder maar helft van de tijd zien natuurlijk, dus het mag ook wel eens een keer.

En nu echt aan het werk, hoef geen koffiezetapparaten om te daraien gelukkig, zou vandaag echt niet goed gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven