Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ok, dan is het goed Darly.

Veel plezier dan

En lekker poffertjes

Hier worden het boterhammen met hema luxe zalmsalade
Hier kookte Oudste Dochter (zo handig, kokende kinderen :-)) en het was werkelijk heerlijk: gemarineerde kip met gegrilde groenten en zelfgemaakte frietjes, en koffieparfait toe.

Suup en Darly: thanks for the vielzietaties! We krijgen over 2 weken de sleutel al (!!!!!!!!!), gebruiken de maand mei om te schilderen etc., en gaan per 1 juni over. Jihaaaaaaaa!

Ik ben zo blij, jullie hebben geen idee. En de kinderen ook, want in het nieuwe huis hebben ze straks allemaal hun eigen kamer (wederom: !!!!!!!!) die ze van ons geheel naar eigen inzicht mogen schilderen en aankleden. Zodra we over zijn etc., nodig ik jullie uit voor een Kasteeldate in M'nastown, is dat wat? Had ik al gezegd dat ik zo blij ben?

Darly: ik ben benieuwd hoe het vanavond loopt met de appeltaartdate. Ik sluit me geheel bij Suup aan: pas op met je hart met de appeltaart in de buurt, je hebt er immers maar één. Een hart, that is, appeltaarten heb je in velerlei smaken, vormen en gedaanten.

Tila: gefeliciteerd met Lief's promotie met terugwerkende kracht! Extra geld is fijn maar waardering is helemaal fijn. Goed van hem en fijn voor jullie!
.
Wat fijn allemaal M'anas. Kinkt goed. Moeten we strand/kasteeldate gaan omgooien in klusdate?

Ik laptop uit bed. Met collegaatje flink wat wijn naar binnen gewerkt. En oh hell, ode wekker staat op kwart voor 7. Onmenselijk voor een zondag.Maar ja wel lekker een dag in de buitenlucht in een pretpark in de buurt van suupstad.

Zonnenbrand: check .
Ben terug van date. Het was wel gezellig maar ik vind m geloof ik een stuk minder leuk als in het begin. Het gedoe tussendoor heeft daar flink aan meegeholpen denk ik. Hij probeerde me wel te zoenen maar dat heb ik subtiel afgehouden (ik was ook niet zo dronken als op de vorige date) maar ik was de trein nog niet uitgestapt of hij hing alweer aan de telefoon. Nou ja, het was wel gezellig in ieder geval. Hoewel de bandjes

zoveel herrie maakten dat ik oordopjes ben gaan kopen: ik word oud
Een huis! Wow! M'anas wat hebben jullie dat snel gedaan! Gefeliciteerd!

(Foto's in de kelder? AAh? Plz?)

Hmmmm... zo'n appeltaart, wat moet je daar nou mee? Lijkt me erg lastig, Darly.

Suup, serieus om kwart voor zeven op? Bloodhy hell, chapeau!

Gister laatste voorstelling en het was erg gezellig. Het stuk is duidelijk beter geworden tijdens de tour en de acteurs hadden zich voor de laatste voorstelling wat vrijheden veroorloofd en dat was erg grappig

En vanavond etentje. Raar dat deze groep acteurs dan weer de hort op gaat en dat er dan weer anderen komen.

Iemand koffie?
Ik zou heel graag foto's in de Kelder willen zetten maar ik héb helegaar geen foto's! Het huis stond niet op Funda o.i.d., we hebben geen brochure en zelf ook geen foto's gemaakt. Lekker slim. Ik zal in de Kelder wel een beschrijving zetten :-).

Darly: mag ik bot zijn? Het lijkt me helemaal niet lastig, die appeltaart. Hij is gewoon niet zo aardig en jij vond hem gisteren ook al niet meer zo leuk. Ik zou zeggen: exit appeltaart.

Tila: laatste voorstelling? O bummer, ik had me net voorgenomen om met een collega naar dat stuk te gaan....

Suup: veel plezier in het pretpark vandaag!
.
M'anas, er zaten eergister leden van twee verschillende jury's in de zaal dus wie weet... mochten we iets winnen, dan gaan we vast nog een paar voorstellingen doen

Geen foto's van het huis? Foei! Pak je camera en rij erheen!

Ik ga eens even douchen!
*pakt koffie*

Bot is goed, M'anas. En je hebt gelijk. Ik merkte gisteren dat ik geen ' verliefdheidsgevoelens' bij hem heb. Dus sja dan heeft het sowieso geen zin. Dus door naar de volgende!

Doe maar snel foto's maken van je nieuwe casa want ik ben echt super benieuwd :-)

Tila, veel plezier bij je ' laatste' !

Suup al verbrande schoudertjes?

Ik ga vanmiddag even langs mijn ouders, vaste prik op zondag, en daarna door naar een verjaardag in de kroeg.

Eerst straks linzensoep maken jummerdejum!
Bij niet-verliefd eigenlijk gewoon meteen dumpen. Tenzij je een neukertje wil, natuurlijk.

(Of is dat te grof in de mond het toetsenbord? )
Grinnik...nee niet te grof hoor...maar neukertjes zijn niet zo mijn stijl
Is meer de stijl van Suup

Zo ik ben weer thuis van dagje buitenlucht. Errug druk, maar ook errug gezellig. Wel stuk nu. En inderdaad echt om kwart voor 7 op. Was best zwaar

Tijd voor een roseetje dus

Zijn er al weer slempers in de buurt? Verslag verslag!!!

Raar tila dat het stuk nu voorbij is. Maar mag best in de reprise hoor

Darly goede instelling, op naar de volgende, zijn lost niet de jouwe.

M'anas ben benieuwd hoor. Zat je nu in huur, of moet dit nu ook in de verkoop?

Drukke week voor de boeg, mijn papa heeft zijn sfaheids/vervroegd pensioenreceptie woensdag. Gek hoor.
~komt gebruind, doorwijnd en vol termen (die écht leuker waren als je erbij was) thuis in het kasteel, ploft op de sofa en kijkt de butler lief aan~

Geen tijd voor uitgebreid verslag dus maar even zo;

Het was heerlijk! Twee erg leuke huisjes, met de ganze dag en nacht de schuifpui open, lachsalvo's, grote tuinen met daarin allemaal kanjers van vrouwen, sauna, buikpijn van het lachen, whirlpool, zonnebank, échte zon, af en toe een arm om iemand die het nodig heeft heen, veul wijn (22 flessen, 8 blikken Grolsch, 8 blikken rosébier, lekker eten, slappe lach, Dries en gruwelllllll, middernachtelijke sms-jes, afbakbroodjes waar je een kop mee kon inslaan (sorry! ), veul vieze woorden, een Mims die volgens Mops (straks aan de foon) SHIT heeft gezegd terwijl ze anders nooit vloekt, hinniklach, geen buren, wel veul Polen, uitslapers, luidclaxonerende vrachtwagens die in ee stoet voorbijreden, Kjong die bijna bij de buren binnenliep met Alex (lijkt állemaal op elkaar...) en een stoere Pimpel die naar de Slemp is gefietst.

Truste lieverds, morgen ga ik bijlezen!
Ghegheghe! Dat klinkt als een goeie slemp!

Leuk etentje gehad. Grappig om met Bekende Nederlanders aan tafel te zitten: mensen gaan dan omkijken enzo En ik had weer sjans Gister van bekende acteur die bij de laatste voorstelling was, vanavnd in het restaurant Kennelijk zie ik er niet zo vermoeid uit. Of doen de benen met de schattige premiereschoentjes toch wonderen

Iemand een wijntje?
Nou liever koffie Tila

Mogguh meiden.

Boes wat klinkt het fijn. Dus dit jaar geen klachten van de buren gehad?

Tila doe es ff naam droppen in kelder. Klinkt als leuk weekend.

Ik was stuk gisteravond en ben rond half 11 mijn bed in gestort. Moet iets voor 10 uur bij de dokter zijn dus kan nu thuis even rustig dag opstarten. Errug fijn na lange dag gisteren. En ik heb me toch een spierpijn van het staan de hele dag.

Fijne dag meiden
**geeft koffie aan Suup**

Was ook een leuk weekend. Had alleen gister geen gewone koffie na het eten moeten nemen: was om 2.00 nog hasske wakker.

Mk gaat vandaag niet naar school. Eerst zwemmen, vanmiddag naar de tandarts en de ortoptist, dat vond ik wel genoeg activiteit. Helemaal omdat er een vriendin komt lunchen met haar kindjes, dan ziet ze die ook nog, en da's wel leuk.
*loopt naar binnen en pakt een kussen van de Kasteel-bank om eens hard in te bijten*

Chefin doet het weer! Ik had nog niet eens mijn jas uit vannochtend of ik kreeg al een gigantische kutopmerking naar mijn hoofd en toen het eenmaal lunchtijd was had ik er nog 3 te pakken. GROM!

*legt kussen weer netjes terug en doet wat zen-oefeningen*
Darly, zou het pms kunnen zijn? Van de cheffin, bedoel ik? Wel kut zeg.

Medisch dagje vandaag. Vriendin met kindjes kwam niet (ze was het vergeten borstvoedingsvergeetachtigheid maar eerst dus met het gansche Gezin naar de tandarts (ik heb 2 gaatjes en veel tandsteen, dus ik moet een afspraak maken van een uur! Een UUR! Ik zat me al op te vreten voor de controle, kan je nagaan ) en daarna met MK naar de orthoptist, en Lief moest met Jom naar de huisarts want die heeft een ontstoken piemeltje, de arme ziel.

MK heeft jammergenoeg nog steeds weinig vooruitgang, dus we zijn met afbouwen begonnen. Hadden nu wel een leuke mevrouw en niet die tr*t van de vorige keer, en die heeft goeie uitleg gegeven, en was ook een stuk geduldiger met Mk. Maar het ziet er naar uit dat Mk met haar linkeroog nooit 100% zicht zal krijgen, maar volgens de mevrouw kan ze wel alles. Dus geen ramp.
Jemig, Tila, een afspraak van een uur! Ik heb met je te doen. Met Jom ook trouwens, Jongste Zoon heeft hier een poosje geleden een ontstoken piemeltje gehad en dat was erg pijnlijk. Arm ventje! Je hebt er wel een medicsch dagje opzitten, zeg.

Bloes, dat klinkt als een Goed Weekend!

Ik ben zoooooo moe, ik denk dat ik er over een uur in lig. Als ik dat red.
.
Het medische dagje was gelukkig verdeeld over mij en Lief

Ik wil ook vroeg naar bed. Geheel en al gaar, ben ik.
Dan kunnen we een clubske "Moeieriken" oprichten met als ereleden Tila en Marie!

Mag ik al naar bed? Nee, tieners zijn natuurlijk nog niet naar bed, duhuh. Dan maar zinloos computeren, anders val ik op mijn stoel in slaap :-).
.
Waarom kan je niet naar bed als je tieners nog niet slapen? Blieven ze toezicht?

Dutje op de bank?

Tieners naar bed sturen?
*ziet slaperige Tila en M'anas dommelen voor de open haard*

Hier net thuis en niet zo moe eigenlijk, niet verstandig, anders ben ik morgen zo moe. Buren hebben morgen grof vuil dus ik net uit mijn schuur ook maar paar dingen gehaald waar ik grofvuil voor had moeten bellen, Wacht nog even tot zij zijn uitgeruimd, anders lopen we elkaar zo in de weg.

Had een bijeenkomst in stamkroeg vanavond. Met grote groep gegeten. De negeeractie is alweer voorbij, al werd er nog wat nukkig gekeken, maar mijn nogal laag uitgesneden tshirtje trok. Of ik blij ben.... eeeeeh nou kweet het niet.

Ik heb zwaardere pillen voor hooikoorts gekregen, bloedtestje hoefde nog niet. Als het niet afdoende helpt terugkomen. Nou ja laten we hopen dat de pollen snel verdwijnen.

Ok buren zijn klaar, ik ga even wat spul buiten zetten.
Zie Kelder!
Wat moet ik zien in de kelder darly?

Ik zie niets.
Oh nu wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven