Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
donderdag 13 augustus 2009 om 22:27
Bloes welkom terug!!!
Fijn dat jullie het o fijn hebben gehad. Kom maar op met die verhalen. .
Tila heel veel sterkte morgen. Ik zal aan je denken.
En die rode ijsjes had ik ook niet zo snel aan gedacht. Flink perenijsjes ingeslagen dus?
Ik duik zo nog wel even de kelder in, maar vakantie wordt plan B. Heb mijn vader zelden zo aangeslagen gehoord als de laatste week
Fijn dat jullie het o fijn hebben gehad. Kom maar op met die verhalen. .
Tila heel veel sterkte morgen. Ik zal aan je denken.
En die rode ijsjes had ik ook niet zo snel aan gedacht. Flink perenijsjes ingeslagen dus?
Ik duik zo nog wel even de kelder in, maar vakantie wordt plan B. Heb mijn vader zelden zo aangeslagen gehoord als de laatste week
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:34
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:15
En we zijn weer thuis! Het ging heel goed. MK is misselijk geweest, Jom duizelig, maar nadat ze allebei een beker limo en een ijsje ophadden, braken ze de kinderafdeling alweer af met racen op fietsjes enzo.
KNO-arts vertelde dat ze inderdaad allebei een ster vergrote neusamandel hadden, en dat het dus waarschijnlijk heel veel verschil gaat maken. Ik hoop het.
Heb alleen een klein probleem. Ze mogen geen warm eten. "Da's niet zo erg" zei de verpleegkundige "ze hebben toch geen honger op de eerste dag"
Nou, reken maar van wel. Ik zit nu dus ernstig te bedenken wat we zouden kunnen eten wat een beetje zoden aan de dijk zet voor ze. Want ik heb niet het idee dat ze het voor alleen maar brood gaan doen...
Darly, sterkte!
KNO-arts vertelde dat ze inderdaad allebei een ster vergrote neusamandel hadden, en dat het dus waarschijnlijk heel veel verschil gaat maken. Ik hoop het.
Heb alleen een klein probleem. Ze mogen geen warm eten. "Da's niet zo erg" zei de verpleegkundige "ze hebben toch geen honger op de eerste dag"
Nou, reken maar van wel. Ik zit nu dus ernstig te bedenken wat we zouden kunnen eten wat een beetje zoden aan de dijk zet voor ze. Want ik heb niet het idee dat ze het voor alleen maar brood gaan doen...
Darly, sterkte!
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:29
~verveelt zich, moet naar werk maar doet het niet, komt zelfs onder een begrafenis uit, en hangt in de lampen van het kasteel~
Wraps Tiliaia. Koude kipreepjes (of plakken beleg voor op boterham), groente, sausje, oprollen, en dan volle kwark ofzo toe. Dat vult een buikje wel. En ze kunne het ook nog zelf maken.
Fijn dat het goed met ze gaat.
Wraps Tiliaia. Koude kipreepjes (of plakken beleg voor op boterham), groente, sausje, oprollen, en dan volle kwark ofzo toe. Dat vult een buikje wel. En ze kunne het ook nog zelf maken.
Fijn dat het goed met ze gaat.
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:40
Wraps zijn ook een goeie geen idee of MK dat eet - die is niet zo van de koude vleeswaren - maar kinders koude pannenkoeken en wij koude wraps...
Suup, ik ben helaas de enige in dit huis die pastasalade lust...
Mk heeft echt alweer praatjes voor 10. Of twintig. Die zit te wijsneuzen aan de grote tafel, dat haar stiften niet doen wat zij wil...
Suup, ik ben helaas de enige in dit huis die pastasalade lust...
Mk heeft echt alweer praatjes voor 10. Of twintig. Die zit te wijsneuzen aan de grote tafel, dat haar stiften niet doen wat zij wil...
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:48
*plukt Kjong uit de Kasteellampen, tssssssss, die moet gewoon nog heel even wachten met aan de kroonluchters te gaan hangen want met z'n 2-en is dat veul leuker*
Tila: koude pannenkoeken voor de kinderen en koude wraps voor jullie, jummie!
Hier mijn laatste werkdag voordat ik Drie! Weken! Vrij! Ben! Heerlijk; drie weken niksen en lummelen en gezelligheid enz. Ik ben er zwaar aan toe, ik heb een drukke periode gehad en merk dat ik echt oververmoeid begin te raken.
Straatvraag: in het kader van mijn midlifecrisis en leeftijdbewezeringsvraagstukken: zal ik hairextensions nemen zodat ik een wilde bos krullen heb, of eindelijk die enorme tattoo (een orchidee) op mijn heup laten zetten?
Tila: koude pannenkoeken voor de kinderen en koude wraps voor jullie, jummie!
Hier mijn laatste werkdag voordat ik Drie! Weken! Vrij! Ben! Heerlijk; drie weken niksen en lummelen en gezelligheid enz. Ik ben er zwaar aan toe, ik heb een drukke periode gehad en merk dat ik echt oververmoeid begin te raken.
Straatvraag: in het kader van mijn midlifecrisis en leeftijdbewezeringsvraagstukken: zal ik hairextensions nemen zodat ik een wilde bos krullen heb, of eindelijk die enorme tattoo (een orchidee) op mijn heup laten zetten?
.
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:25
*kijkt naar het plafond of Kjong er nog hangt*
Fijn dat alles goed is gegaan Tila! Wat een opluchting he! Ik zou ook voor de koude pannenkoeken gaan. Lekker veel belegmeuk erbij en 'maak je eigen prinsen-en prinsessen-pannenkoek'. Grinnik...hoewel dit thema misschien niet helpt met zoden aan dijken
Komen Mims en Mops nog spelen zo?
Fijn 3 weken vakantie M'anas! Geniet er van, je hebt het verdiend! Ik zou in eerste instantie gaan voor die extensions denk ik. Tatoo kan altijd nog...
Suup, hoe gaat ie met jou?
Fijn dat alles goed is gegaan Tila! Wat een opluchting he! Ik zou ook voor de koude pannenkoeken gaan. Lekker veel belegmeuk erbij en 'maak je eigen prinsen-en prinsessen-pannenkoek'. Grinnik...hoewel dit thema misschien niet helpt met zoden aan dijken
Komen Mims en Mops nog spelen zo?
Fijn 3 weken vakantie M'anas! Geniet er van, je hebt het verdiend! Ik zou in eerste instantie gaan voor die extensions denk ik. Tatoo kan altijd nog...
Suup, hoe gaat ie met jou?
vrijdag 14 augustus 2009 om 17:41
Kjong, schat wat hang je mooi.
.
Ik wil vaker dit soort relaxte werkdagen. Met de mama naar schiphol, koffie drinken en taart eten met qwertu en liek en even chillen in papa-appartement. Tussendoor wat werktelefoontjes en mails. Helemaal goed. Zo weer op weg naar huis. Oh ja en ticket is omgeboekt. Tralala. Ik vlieg naar oesterstad over 12 dagen.
Fijn dat het met de kids goed gaat Tila. Wat doe je nu met eten?
Darly hoe was het met je mama in het ziekenhuis?
Marie wat lekker dat je nu vakantie hebt.
Bloes en mims al weer wat gewend aan nl?
Ok ik ga richting suupstad. Laters.
Ik wil vaker dit soort relaxte werkdagen. Met de mama naar schiphol, koffie drinken en taart eten met qwertu en liek en even chillen in papa-appartement. Tussendoor wat werktelefoontjes en mails. Helemaal goed. Zo weer op weg naar huis. Oh ja en ticket is omgeboekt. Tralala. Ik vlieg naar oesterstad over 12 dagen.
Fijn dat het met de kids goed gaat Tila. Wat doe je nu met eten?
Darly hoe was het met je mama in het ziekenhuis?
Marie wat lekker dat je nu vakantie hebt.
Bloes en mims al weer wat gewend aan nl?
Ok ik ga richting suupstad. Laters.
vrijdag 14 augustus 2009 om 19:00
Het was mijn moeder allemaal een beetje tegengevallen in het oogziekenhuis. Het bleek dat ze eerst een oogonderzoek moest laten doen; een uur lang lettertjes lezen om te kijken of ze uberhaupt wel aan de behandeling mocht beginnen. En die lettertjes kon ze niet lezen dus daar werd ze heel erg zenuwachtig en overstuur van. Uiteindelijk kreeg ze dan die injectie in haar oog en dat deed ook meer zeer dan ze had gedacht. Dus al met al geen fijne middag. Maar goed, ze is er nu even 6 weken vanaf tot de volgende injectie.
Nu even snel koken en dan een biertje in stamkroeg.
Nu even snel koken en dan een biertje in stamkroeg.
vrijdag 14 augustus 2009 om 19:49
Oesterstad! Wat heerlijk!
Darly, wat naar dat de onderzoeken zo tegenvielen. Wanneer gaat de injectie werken? Merkt ze al iets van verbetering, als pleister op de wonde voor de pijn?
Kinders werden hoe langer hoe drakeriger, verdoving uit het ziekenhuis werkte kennelijk langer uit want na een paracetamolletje knapten ze weer behoorlijk op. Het werd uiteindelijk koude pannenkoeken voor het kroost en wraps voor ons
Mims, kom gewoon lekker morgen. Ze gaan prima, en mogen morgen weer in volle glorie in contact komen met virussen en bacterien zei de dokter, dus kom lekker logeren met die rooie van je! (niet die rooien die mijn vissies opeten, die andere )
Darly, wat naar dat de onderzoeken zo tegenvielen. Wanneer gaat de injectie werken? Merkt ze al iets van verbetering, als pleister op de wonde voor de pijn?
Kinders werden hoe langer hoe drakeriger, verdoving uit het ziekenhuis werkte kennelijk langer uit want na een paracetamolletje knapten ze weer behoorlijk op. Het werd uiteindelijk koude pannenkoeken voor het kroost en wraps voor ons
Mims, kom gewoon lekker morgen. Ze gaan prima, en mogen morgen weer in volle glorie in contact komen met virussen en bacterien zei de dokter, dus kom lekker logeren met die rooie van je! (niet die rooien die mijn vissies opeten, die andere )
vrijdag 14 augustus 2009 om 23:13
He getver, is eindelijk mijn eigen hoofdpijn (puur psychosomatisch) over, begint de volgende etappe van het weer terugkomen van vakantie. Mopsey is niet helemaal lekker, de snotneus was slechts een voorbode, inmiddels heb ik hier te maken et een heet en zweterig meisje. Mogelijk een gevolg van veel en vaak te laat naar bed gaan. Geen andere Mexicaanse symptomen (godzijdank, want ik kreeg van de week een officiële brief van het kinderziekenhuis dat ze tot "een risicogroep" behoorde, nou daar krijg je ook mooi de kriebels van!). Blergh.. Hopelijk gaat het na een nachtje rust beter.
Wat wilde ik nou toch typen?
vrijdag 14 augustus 2009 om 23:44
Nee ze merkt nog niks van die injecties, om de twee injecties kijken ze of er iets verbetert.
Net terug uit stamkroeg. Was gezellig maar geen zin om een hele nacht door te halen. Straks nog lekker met een afleveringetje True Blood (nieuwe verslavings-serie) op de bank.
Fijn dat het Kroost goed herstelt, Tila. Lekker veerkrachtig zijn die kids toch
* gaat een koud compresje maken voor Mops*
Net terug uit stamkroeg. Was gezellig maar geen zin om een hele nacht door te halen. Straks nog lekker met een afleveringetje True Blood (nieuwe verslavings-serie) op de bank.
Fijn dat het Kroost goed herstelt, Tila. Lekker veerkrachtig zijn die kids toch
* gaat een koud compresje maken voor Mops*
zaterdag 15 augustus 2009 om 08:37
Goeiemorgen!
Hoe is het met Mops? Al een beetje beter?
Darly, wat verstandig, om niet een nacht door te halen
Hier is het kroost geloof ik zo goed als hersteld. Ze hebben allebei prima geslapen, en nu een beetje keelpijn, maar dat is eigenlijk verwaarloosbaar Fijn
Risicogroep is aan de ene kant niet leuk, maar aan de andere kant: als ze het oplopen krijgen ze wel tamiflu, waardoor ze veel minder lang ziek zijn...
Iemand koffie?
Hoe is het met Mops? Al een beetje beter?
Darly, wat verstandig, om niet een nacht door te halen
Hier is het kroost geloof ik zo goed als hersteld. Ze hebben allebei prima geslapen, en nu een beetje keelpijn, maar dat is eigenlijk verwaarloosbaar Fijn
Risicogroep is aan de ene kant niet leuk, maar aan de andere kant: als ze het oplopen krijgen ze wel tamiflu, waardoor ze veel minder lang ziek zijn...
Iemand koffie?
zaterdag 15 augustus 2009 om 10:09
Mogguh.
Fijn Tila dat de kids hersteld lijken te zijn. Hebbie dat ook weer gehad .
Mims, mops ziek dat is niet leuk. Hopelijk vandaag weer wat beter zodat logeren toch door kan gaan.
En confronterend zo'n brief.
Darly niet doorhalen in de kroeg, wow verstandig.
Marie geiet je van vrij-zijn?
Bloes vertel e
Kjong komt straks, en huis is hier ontploft. Toch best knap dat het me elkje week weer lukt om het huis te laten ontploffen terwijl ik er nauwelijks ben.
Nou ja gelukkig kan Kjong wel tegen een beetje troep,
Fijn Tila dat de kids hersteld lijken te zijn. Hebbie dat ook weer gehad .
Mims, mops ziek dat is niet leuk. Hopelijk vandaag weer wat beter zodat logeren toch door kan gaan.
En confronterend zo'n brief.
Darly niet doorhalen in de kroeg, wow verstandig.
Marie geiet je van vrij-zijn?
Bloes vertel e
Kjong komt straks, en huis is hier ontploft. Toch best knap dat het me elkje week weer lukt om het huis te laten ontploffen terwijl ik er nauwelijks ben.
Nou ja gelukkig kan Kjong wel tegen een beetje troep,
zaterdag 15 augustus 2009 om 17:00
Was het de goede cif, Suup? En is je huis nu minder ontploft?
Kindjes zijn geheel opgeknapt en ik heb een nuttige dag gehad: stervensdure laarzen gekocht voor de winter die gelukkig iets minder stervensduur waren door 25% korting , naar de kapper geweest en alle dooie zand-chloor-en-zoutpieken eruit laten knippen, met MK en Jom bij een vriendinnetje geweest, en een rijsttafel in elkaar gedraaid terwijl Lief de kinders door speeltuinen heen slingerde. MK heeft zowaar het hele eind zelf gefietst! Ze kan het!
Kindjes zijn geheel opgeknapt en ik heb een nuttige dag gehad: stervensdure laarzen gekocht voor de winter die gelukkig iets minder stervensduur waren door 25% korting , naar de kapper geweest en alle dooie zand-chloor-en-zoutpieken eruit laten knippen, met MK en Jom bij een vriendinnetje geweest, en een rijsttafel in elkaar gedraaid terwijl Lief de kinders door speeltuinen heen slingerde. MK heeft zowaar het hele eind zelf gefietst! Ze kan het!
zaterdag 15 augustus 2009 om 20:44
Ik ga even de Kelder in!
Hier ook een fijne dag gehad: Broer kwam met Neef en dat is altijd leuk; daarvoor heerlijk met Jongste Zoon met zijn Playmobil gespeeld en met Jongste Dochter boodschappen gedaan. Tussendoor telefoon van Dierbare Vriendin die wilde weten of we morgen thuis zijn omdat ze langs wilde komen met haar dierbaren (leukleukleukleukleuk!) en en passant 2 GEWELDIGE kandelaars gekocht. De interieurwinkel in het nabijgelegen winkelcentrum heeft prachtige spullen waaronder een paar kandelaars (zilver met glas, bijna een meter hoog) waarvan ik al maanden liep te kwijlen maar steeds te duur vond, en nu waren ze in de sales: 50% korting! Vond ik ze nog steeds duur, maar ik heb ze toch maar wél gekocht. Blij mee, zoals ik steeds zo blij ben als ik de perfecte accessoires voor in huis vind. Het wordt steeds mooier hierzo
.
Hier ook een fijne dag gehad: Broer kwam met Neef en dat is altijd leuk; daarvoor heerlijk met Jongste Zoon met zijn Playmobil gespeeld en met Jongste Dochter boodschappen gedaan. Tussendoor telefoon van Dierbare Vriendin die wilde weten of we morgen thuis zijn omdat ze langs wilde komen met haar dierbaren (leukleukleukleukleuk!) en en passant 2 GEWELDIGE kandelaars gekocht. De interieurwinkel in het nabijgelegen winkelcentrum heeft prachtige spullen waaronder een paar kandelaars (zilver met glas, bijna een meter hoog) waarvan ik al maanden liep te kwijlen maar steeds te duur vond, en nu waren ze in de sales: 50% korting! Vond ik ze nog steeds duur, maar ik heb ze toch maar wél gekocht. Blij mee, zoals ik steeds zo blij ben als ik de perfecte accessoires voor in huis vind. Het wordt steeds mooier hierzo
.
zaterdag 15 augustus 2009 om 21:59
Tijd voor een housewarming Marie
Ik kijk naar mijn keuken en denk wow. Kjong en ik zijn de hele dag bezig geweest elk stukje van de keuken is onder onze handen geweest. Twee vuilniszaken met troep, een doos met overodige rotooi (iemand nog senseokopjes, een beschuitbus, vaas etc nodig?) en een betere indeling nu. Helemaal wow.
Kjong en chip zijn nog niet zo lang geleden vertroken, op de achtergrond draait een was en ik zit bij kaarslicht in de tuin met laptop op schoot. En naast mij een kat die blij is dat chip weer weg is (want rust). Ik vind het wel stil ,
De cif die ik had gekocht was niet de goeie, het moest een spuitfles zijn van Vim. Ik kan het iedereen aanraden, even spuiten, doekje erover en weer helemaal schoon.
Geen logeerpartijtje van Mims, Tila?
Mops nog steeds ziek?
Ik kijk naar mijn keuken en denk wow. Kjong en ik zijn de hele dag bezig geweest elk stukje van de keuken is onder onze handen geweest. Twee vuilniszaken met troep, een doos met overodige rotooi (iemand nog senseokopjes, een beschuitbus, vaas etc nodig?) en een betere indeling nu. Helemaal wow.
Kjong en chip zijn nog niet zo lang geleden vertroken, op de achtergrond draait een was en ik zit bij kaarslicht in de tuin met laptop op schoot. En naast mij een kat die blij is dat chip weer weg is (want rust). Ik vind het wel stil ,
De cif die ik had gekocht was niet de goeie, het moest een spuitfles zijn van Vim. Ik kan het iedereen aanraden, even spuiten, doekje erover en weer helemaal schoon.
Geen logeerpartijtje van Mims, Tila?
Mops nog steeds ziek?