Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Ach wat lief

Ik voelde me op vakantie een dagje misselijk en toen kreeg ik van alle kanten troostspeelgoed teogestopt

Dank. Ben niet echt nerveus, alhoewel ik wel erg benieuwd ben hoe de kinders gaan reageren...

**geeft Mims een paracetamolletje/ibuutje en een koud washandje**
Alle reacties Link kopieren
* dimt alle lichten in het Kasteel een beetje* Mims

Succes bij de anesthesist straks Tila!
Anesthesist ging prima. Was ook nog een lief verhaaltje bij van wat er allemaal gaat gebeuren, op begrijpelijk kinderniveau. Het duurde allemaal alleen wel heel erg lang, en wat zijn sommige kinderen in wachtkamers totaal niet opgevoed, wat grijpen hun ouders laat en halfbakken in. Ik zoe het niet vaak, maar heb toen Jom huilend bij me stond omdat ie weggebigd werd en de ouders daar niets aan deden heel hardop gezegd wat ik daar van vond.
Mooi is dat. De dierenwinkel heeft me een mannetjes en een vrouwtjesgup verkocht. Mevrouwdevoorzitter is een meneerdevoorzitter, gezien de groei van z'n vinnen. Duhuh! Straks heb ik honderdduizend guppen in de aanbieding!

Iemand alvast intekenen?

En wanneer komt Lil terug? Bloes geloof ik donderdag of vrijdag, maar Lil?

En hoe is het met de zieken?

En met de rest?
Volgens mij zou Lil terugkomen als ik zou vertrekken rond de 22ste dus.

Oh jeeguppenbabies, das wel een uitbreiding in de bak .

Fijn dat het bij anesthestist goed ging. Op vervelende andere kindjes na dan.

Mims voel je je weer wat beter? Lief zo'n boterhammetje van je grote dochter.

Ik wil vakantie. Ben er echt en beetje doorhen aan het raken. Nu eerst maar met boek naar bed.
O, Tila, ik ben gek op guppies! Ruilen voor 2 kittens? Balen, we hadden net voor alle kittens lieve nieuwe baasjes gevonden, krijgen we er 2 terug van een spijtoptant. Kunnen we weer op zoek.

Mims, beterschap!
.
Oooow, kittens... ik zou dolgraag willen, maar het mag niet, omdat Jom astmatisch doet... Maar als we babyguppen krijgen mag je ze sowieso wel hebben hoor

In een kommetje, of wil je ze frituren en opeten

Kittens... o, wat leuk. Weet je zeker dat je ze zelf niet wil houden?

Suuup, nog maar even, nog maar even en dan heb je vakantie
In een kommeke, Tila, in een kommeke. En wat leuk dat het tuinpakje Jom leuk stond!

Ik houd zelf 1 kitten. We hebben dan 3 katten en dat vind ik wel genoeg.

Suup, nog even volhouden!
.
Mogge! Koffie?
Lekker.

Ik denk dat kattenbeest de gups ook wel wil . Maar dat is zielig he? Heeveel jongen krijgen gups gemiddeld bij een eerste leg?

Over een twee nieuwe huisgenootjes zonder vinnen is kattenbeest minder enthousiast. Sorry Marie, hier dus niet.5 katten is inderdaad wel veel, hopelijk lukt het om een goed huisje voor ze te vinden. Ga je mamakat nu laten steriliseren?

Tila nog iets leuks op de planning staan? Jom weer naar creche vandaag?

Wanneer moet jij weer aan de slag?

Darly jij nog laatste vakantiedagenplannen? Zou geke cheffin het licht hebben gezien tijdens de vakantie?

Ik moet naar mijn werk.... blegh niets geen zin Laatste loodjes en zo, erg zwaar. Nog 7 of 8 werkdagen (afhankelijk van wat ik nu ga doen)
Ik vind guppys aan de poes voeren veel minder zielig dan guppy door de plee spoelen hoor!

Guppys kunnen heel veel kindjes per keer krijgen, maar ze worden ook opgevroten na geboorte. Heb dus geen idee hoeveel er dan overblijven. Maar ja, ik heb ook geen idee of mevrouwmeneerdevoorzitter en bosbes al geneukt hebben en of ze dat uberhaupt nog gaan doen...

Jom naar de creche, MK en ik vandaag een winkelrondje - extra ijsjes kopen voor morgen, zodat we zeker weten dat we genoeg hebben - vanmiddag komt er een vriendinnetje spelen en vanavond komen mijn schoonouders.

En dan morgen D-day. Hmmm. Ik vind het wel een beetje eng hoor... komt vast goed - moet wel, anders kunnen Mims en Mops niet komen logeren - maar ik vind het toch een beetje wiebelig, allemaal.
Ja snap ik dat je het eng vindt. Alletwee tegelijk is ook best wel eng.

Hoe laat moet je in ziekenhuis zijn morgen?
Kwart over freakin' zeven!
Tjesses wat vroeg.

En hebben MK en Jom wel door wat er nou gaat gebeuren morgen?
quote:supra schreef op 13 augustus 2009 @ 10:39:

Tjesses wat vroeg.

En hebben MK en Jom wel door wat er nou gaat gebeuren morgen?

Ik denk van wel. MK wist het sowieso al, met haar eng goede geheugen, en zat ook als Hermione Granger met haar vinger omhoog tijdens het 'lesje' van de pedagogisch medewerker "Ik weet het! Ik weet het! Waterijsjes eten, maar geen rode!!" en jom wist het vanmorgen op de creche ook redelijk op te lepelen "Niet eten niet niet drinken niet, mandeltjes uit, ziekenhuis, vies luchtje zoooo - pffffff - wègblazen!"

Dat was wel heel schattig, trouwens. Jom met z'n witblonde koppie handjes 'vragend' omhoog houden, koppie scheef en vertellen maar MK met haar staartjes en haar priemende vingertje trouwens ook
Jeez wat spannend en eng Tila! Gelukkig wordt het vanzelf morgenavond (daar hoef je niet zo heel veel voor te doen) en dan is alles voorbij. En het komt absoluut goed. Zeker weten!

Het advies van een televisiedierenarts waar ik mee werkte was ooit: vissen in de vriezer, wachten en dan doorknippen...dat was de meest ' humane' methode om je van geschubte vriendjes te ontdoen...ik weet het niet...het was nogal een rare vent en dubieus qua behandelmethoden en kwaliteiten enzo.

Nog even doorzetten Suup! Is er al vakantienieuws?

Hier niet zo heel veel spannende plannen voor de laatste vakantieweek. Paar keer op de hond passen, nog keer 2-ling vriendin helpen, avondje kroeg en dan is het alweer bijna zondag. Zucht. Ik wil niet dat de vakantie over ihisss!

Hoe is het met Mims? M' anas al wat beter he?
Waarom doorknippen? Bij -30 zijn ze toch wel dood?

Ik heb ook helemaal geen zin om weer te werken, echt helemaal niksnietnakkesnada. Ik wil nog meer vakantie!
Kweennie...voor de zekerheid toch doorknippen misschien....of het is toch echt zo dat je levend spul kan invriezen en dan later weer ontdooien en dat het dan gewoon weer leeft?

Dat televisiedierenarts dingen weet die wij niet weten? *neuriet het melodietje van The Twilight Zone*

Ik doe het gewoon beter als ik vakantie heb :-) Ben niet zo'n werk-tiepje :-)

*kwartje valt laat* Waarom mogen rode waterijsjes niet?
Als ze dan gaan kotsen en het is rood weet je niet of het bloed is of limonade/ijsje. Vandaar.

Nunununununuunnunu.... -30 vis leeft! Michael Jackson is ingevroren tot er betere tijden komen!

Ik ben braaf geweest. Eindelijk schoenen naar de schoenmaker gebracht ter voorkoming van volledig aftrappen - goed he! - eindelijk mijn ring weggebracht om opnieuw te rodineren zodat ie weer echt heel heel heel mooi is, naar schoenen voor MK en mij gekeken en met MK door de speelgoedgewinkel gekeken om te zien wat het monster moppie nu voor haar verjaardag zou willen hebben...

En nog steeds aan de lijn. Ik heb honger. Niet gewend, om honger te hebben na de lunch. Maar ik hou vol. Ben het zat. Wil er het liefst 8 kilo afhebben, maar ben met 5 kilo ook al blij.

Ik ben een jokkebrok. Ik wil er het liefst 15 kilo afhebben, dan ben ik weer net zo dun als vroegah. Maar dat gaat niet gebeuren, denk ik. Daar heb ik een hartslag van 120 per minuut voor nodig...
*zet koolhydraat-arm brood neer met slankie kaas en selleriesalade*

Ik ben ook aan de lijn. Zucht. Wil er minimaal 10 kg af.

Wow...als ze dan gaan kotsen weet je niet of het bloed is of ijs...briljant...daar was ik never nooit op gekomen :-)

Ik ben mijn k-klusjes-lijstje aan het afwerken. Klusjes die ik al 6 weken voor mezelf uit aan het schuiven ben. Bezwaarschrift tegen bekeuring schrijven, jurk naar de kleermaker om korter te maken, afspraken vanuit oude agenda overschrijven in nieuwe agenda enz enz

En wat wil MK hebben voor haar verjaardag?
Ik ben niet aan de lijn.

Wil er wel minstens 20 kilo af....

Mmmm, iets doe ik dan niet goed,

Tila, misschien moeten we er morgen toch nog even over bellen... Wil heel graag Mops en MK laten spelen, maar om Mops-met-snotneus (yep, het is de weersomslag denk ik... al zou om half tien 's avonds het zwembad induiken het afgelopen weekend ook niet hebben geholpen, maar dat was wel heel leuk. mijn kind loves nightswimming) nou haar bacillen te laten rondvliegen bij jouw krummels, vind ik minder aanlokkelijk.

Guppen hoef ik niet, heb mijn handen al vol aan die drie roodharigen hier in huis.
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, volgens de 'gebruiksaanwijzing' van het ziekenhuis zou het gewoon moeten kunnen hoor: ze zouden zelfs naar school/creche mogen, ware het niet dat die niet open zijn op zaterdag. MK wil Mops heel graag zien...

Lijnen moet je alleen doen als je de motivatie ergens hebt gevonden, anders heeft het geen zin...
Haaai!

Wij zijn er weer, na een zeer Kasteelwaardige vakantie. ben nu druk met foto's van de camera's halen en heb er al een paar op de vriendjessite gezet en lees later bij want zo meteen komen de Schoonouders eten. Heerlijk gehad, ik hoop dat jullie nét zo blij zijn als wij.

~zoeffffff~
Jeeee Bloes is er weer :-)
Hai Bloes! Welkom thuis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven