Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
woensdag 2 september 2009 om 13:56
Suupje is er weer. Had weinig gescheeld of ik had vlucht in frankfurt gemist. Wat een k-luchthaven. Werd al omgeroepen miss supra you are delaying the flight. Yes i know. Maar die duitse beveiligers deden er alles aan om het proces nog langzamer te doen verlopen. Met als hoogtepunt dat ze mijn op vliegveld gekochte lokale drank en juist ingepakt bijna weigerden. (met slof sigaretten). Mijn vlucht zou 13 minuten later vertrekken. Overbodig om te zeggen dat ik niet zo geduldig was? Nou ja ik ben er weer. Hopelijk ligt mini op postkantoor te wachten. Ik probeer hoe dan ook straks even kelder in te duiken.
woensdag 2 september 2009 om 14:11
woensdag 2 september 2009 om 14:55
donderdag 3 september 2009 om 09:05
En je klusjes zijn die ook goed gegaan Marie?
Ja mama moet morgen om kwart voor 11 in zkh zijn. Ik ga met haar mee. Rond 1 is dan de operatie, die ongeveer anderhalf uur duurt. Merk dat er een knoop in mijn maag begint te ontstaan, vind het best spannend.
Fijn dat het met Mims goed gaat.
Bloes ook al een tijdje niet gezien, iemand nieuws van haar?
Ja mama moet morgen om kwart voor 11 in zkh zijn. Ik ga met haar mee. Rond 1 is dan de operatie, die ongeveer anderhalf uur duurt. Merk dat er een knoop in mijn maag begint te ontstaan, vind het best spannend.
Fijn dat het met Mims goed gaat.
Bloes ook al een tijdje niet gezien, iemand nieuws van haar?
donderdag 3 september 2009 om 11:08
donderdag 3 september 2009 om 12:03
donderdag 3 september 2009 om 13:18
donderdag 3 september 2009 om 13:18
donderdag 3 september 2009 om 15:35
Het kwam niet van een gersprek vandaag, maar op de een of andere vreemde manier was het wel erg gezellig vandaag. Snapperniksvan. Mannen hebben toch geen pms?
**ontknoopt Suups maag**
Dat zit vast lekkerder
Darly, slim. Was ik ook van plan als de sfeer kut zou zijn, maar dat was ie dus niet .
Even snel eten voorbereiden, dan met Mk naar fysio - ik verwacht luide toejuichingen - en Lief haalt Jom, dus hoef ik ook niet door de storm te fietsen
**ontknoopt Suups maag**
Dat zit vast lekkerder
Darly, slim. Was ik ook van plan als de sfeer kut zou zijn, maar dat was ie dus niet .
Even snel eten voorbereiden, dan met Mk naar fysio - ik verwacht luide toejuichingen - en Lief haalt Jom, dus hoef ik ook niet door de storm te fietsen