Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Ik moet de kelder nog in, komt straks wel...
Alle reacties Link kopieren
Suupje is er weer. Had weinig gescheeld of ik had vlucht in frankfurt gemist. Wat een k-luchthaven. Werd al omgeroepen miss supra you are delaying the flight. Yes i know. Maar die duitse beveiligers deden er alles aan om het proces nog langzamer te doen verlopen. Met als hoogtepunt dat ze mijn op vliegveld gekochte lokale drank en juist ingepakt bijna weigerden. (met slof sigaretten). Mijn vlucht zou 13 minuten later vertrekken. Overbodig om te zeggen dat ik niet zo geduldig was? Nou ja ik ben er weer. Hopelijk ligt mini op postkantoor te wachten. Ik probeer hoe dan ook straks even kelder in te duiken.
Suuppie! Je bent er weer!

**knuffelt Suup helemaal plat**

Heb je oesters meegennomen? Virtuele dan? (Want van de irl versie ben ik niet helemaal weg, tenzij ze gaar zijn, dan is het een ander verhaal)

Wil je een bakkie leut? Ben je lekker bruin? Wat zie je er uitgerust uit!

Haaaaaa die Suup! Welcome back!

(Mini op postkantoor? Wabedoelu?).
.
Mijn laptop bedoel ik Marie, is een mini. Die ligt in reparatie. Beetje onhandig om alleen werkpda te hebben met operatie van mijn mama voor de boeg, dus ik hoop dat ie snel terug is. Ik ben contactpersoon vandaar.

Ja Tila ben goed gekleurd, en uiteraard virtuele oesters bij me.
En uitgerust, mwah ben nog aan het Bijkomen van de vlucht. Kat is blij om me te zien. das fijn. Verder zo tassen maar even uitpakken en inderdaad koffie.
**geeft koffie**

**en stuurt de butler naar de suupresidentie om de was te gaan doen**
*stuiterend* SUUUUUUPPPPPPPPPP!

Tila, heb gereageerd in de Kelder. Ze zijn bij jou ook lekker bezig he. Laat je niet kennen hoor!
DARLY!!!!!

Hoe is het nu bij jou op het werk, nog nieuws?
Oh ja Darly, hoe bevalt de millenniumreeks jou? Ik ben gisteren begonnen in deel 1 en kan niet meer stoppen
Ik heb zo'n heerlijk suf allenig avondje! Lief werkt laat, ik zit heerlijk bank te hangen, kom helemaal tot mezelf

was wel nog ook, dat wel...
Lekker is dat, he, een avondje allenig.
.
't was zo lekker dat ik er Mims van ging bellen en alsnog veeeeel te laat in bed lag.
M'anas, is het gelukt met de auto?

Suup al een beetje bijgekomen van de reis?
Hoe is het met Mims?

Nog niet helemaal geland in mijn hoofd. Straks naar mijn mama die wat dingen wil doornemen voor de operatie. Daarna rijles.

Eerst koffie.
Mims gaat goed

**geeft koffie**

Morgen is de dag, voor je moeder, toch?
De auto is gelukt; we hebben er weer één! Fijn, heur.
.
En je klusjes zijn die ook goed gegaan Marie?

Ja mama moet morgen om kwart voor 11 in zkh zijn. Ik ga met haar mee. Rond 1 is dan de operatie, die ongeveer anderhalf uur duurt. Merk dat er een knoop in mijn maag begint te ontstaan, vind het best spannend.

Fijn dat het met Mims goed gaat.

Bloes ook al een tijdje niet gezien, iemand nieuws van haar?
Het is ook heel erg spannend Suup! Je moeder is vast ook ontzettend zenuwachtig of valt het mee?

Ik ben nog niet helemaal in de Milennium-reeks gezogen. Vind het wel een leuk maar nog niet verslaafd. Komt vast nog wel :-)

Moet je vandaag werken Tila, hoe is het?
Ja volgens mij wel, ben nu op weg naar haar. Zal het wel merken zo.

Deel 1 uit inmiddels, nu wil ik 2en3 ook kopen.....

Hoe is het bij jou nu?
Het is bij mij lekker rustig. En dat komt voornamelijk omdat ik thuis ben :-) Ik had ineens zo'n genoeg van die rotsfeer en al dat gedoe op mijn werk. Ik trok het echt niet meer. Beter nu even thuis weer een beetje ademhalen dan doorjakkeren en straks misschien overspannen zijn, dacht ik.
Goed plan Darly (sjonge, wat een werkstress toch...)

Hee lieve Suup, zijn je billen nog roze ? Welkom terug liefie, en ja, knoop snap ik wel, ga even lekker zitten, neem kopje thee en kat op schoot en voeoeoeoel even thuis. Morgen is morgen, en bovendien gaat het gewoon goed allemaal. KUS
Goed plan Darly (sjonge, wat een werkstress toch...)

Hee lieve Suup, zijn je billen nog roze ? Welkom terug liefie, en ja, knoop snap ik wel, ga even lekker zitten, neem kopje thee en kat op schoot en voeoeoeoel even thuis. Morgen is morgen, en bovendien gaat het gewoon goed allemaal. KUS
heel verstandig darly. Kleine rookpauze tijdens rijles. Wel weer even wennen hoor.

Mama suup was wel relaxed. oh later meer rijleraar is er weer.
Het kwam niet van een gersprek vandaag, maar op de een of andere vreemde manier was het wel erg gezellig vandaag. Snapperniksvan. Mannen hebben toch geen pms?

**ontknoopt Suups maag**

Dat zit vast lekkerder

Darly, slim. Was ik ook van plan als de sfeer kut zou zijn, maar dat was ie dus niet .

Even snel eten voorbereiden, dan met Mk naar fysio - ik verwacht luide toejuichingen - en Lief haalt Jom, dus hoef ik ook niet door de storm te fietsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven