Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
vrijdag 4 september 2009 om 10:47
Ja dahag, niks afzeggen. Wij verwachten zondag Bossche Bollen (dat is toch alles wat Brabant te bieden heeft, naast hier en daar een lieverd of held?) en een fanfare. En MariMANanas, want anders trekt Kman het niet, tussen al dat wijvengepraat en dan ook nog Nederlands.
Suup, rij jij met ons mee (en luister je nog even naar je voicemail)? Kjongen zijn autoplekje is vrij. Dus dan kan Chip jou meppen op de achterbank.
Suup, rij jij met ons mee (en luister je nog even naar je voicemail)? Kjongen zijn autoplekje is vrij. Dus dan kan Chip jou meppen op de achterbank.
vrijdag 4 september 2009 om 12:00
vrijdag 4 september 2009 om 18:32
*zet Hot Coldrex en kippensoep neer voor Tila*
Bah heb net legendarisch goor voor mezelf gekookt. De bedoeling was: een beetje gepureerde bloemkool met creme fraiche, nootmuskaat en oude kaas en groffe aardappelpuree. Het werd een soort van wit/grijze vloeibare pap-massa What was I thinking :puke:
*overweegt om naar de snackbar te gaan*
Bah heb net legendarisch goor voor mezelf gekookt. De bedoeling was: een beetje gepureerde bloemkool met creme fraiche, nootmuskaat en oude kaas en groffe aardappelpuree. Het werd een soort van wit/grijze vloeibare pap-massa What was I thinking :puke:
*overweegt om naar de snackbar te gaan*
vrijdag 4 september 2009 om 22:45
Das fijn tila.
Ik zit aan wijvenbier (rosebier) en koester me met lieve mensen om me heen.
Vond het heavy vandaag en voel me enigszins ontheemd. Om het minste geringste zitten tranen ineens hoog. Bier helpt.
Mamasuup was moe vanavond, maar wel helder. Dokter had gezegd dat ze zondag wel nar huis mocht....Dat zag ze niet echt zitten. Even kijken hoe ze de nacht doorkomt.
Ik zit aan wijvenbier (rosebier) en koester me met lieve mensen om me heen.
Vond het heavy vandaag en voel me enigszins ontheemd. Om het minste geringste zitten tranen ineens hoog. Bier helpt.
Mamasuup was moe vanavond, maar wel helder. Dokter had gezegd dat ze zondag wel nar huis mocht....Dat zag ze niet echt zitten. Even kijken hoe ze de nacht doorkomt.
vrijdag 4 september 2009 om 23:40
Suup, drink er maar een fikse borrel op, goed uitrusten en lekker slapen, morgen is weer een nieuwe dag en deze dag vol stress en zorgen is voorbij.
Ik duik zo mijn bed in; morgen een lange dag voor de boeg met eerst de verjaardagsparty van mijn schoonmoeder die 80 wordt (joehoe!) en daarna door naar de verjaardag van mijn neefje die 1 wordt. Ben blij dat die nieuwe auto er net op tijd is, want had al visioenen van enorme treinreizen met het hele gezin.
Ik duik zo mijn bed in; morgen een lange dag voor de boeg met eerst de verjaardagsparty van mijn schoonmoeder die 80 wordt (joehoe!) en daarna door naar de verjaardag van mijn neefje die 1 wordt. Ben blij dat die nieuwe auto er net op tijd is, want had al visioenen van enorme treinreizen met het hele gezin.
.
zaterdag 5 september 2009 om 08:36
Je had evt ook een auto kunnen huren
Suup, hoe gaat het met je moeder?
Darly, jij vandaag druk aan het werk?
Ik heb snot. En hoest. En nies. En ik baal. Ik zou vandaag bij Solomio een aanhangfiets voor MK gaan ophalen, maar dat gaat dus niet gebeuren. En we zouden vanmiddag naar een kinderfeestje, maar Lief moet maar alleen. Ik ga de hele dag boven een heet bakkie water hangen met m'n hoofd...
Iemand koffie?
Suup, hoe gaat het met je moeder?
Darly, jij vandaag druk aan het werk?
Ik heb snot. En hoest. En nies. En ik baal. Ik zou vandaag bij Solomio een aanhangfiets voor MK gaan ophalen, maar dat gaat dus niet gebeuren. En we zouden vanmiddag naar een kinderfeestje, maar Lief moet maar alleen. Ik ga de hele dag boven een heet bakkie water hangen met m'n hoofd...
Iemand koffie?