Het Kasteel

woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
maandag 5 oktober 2009 om 13:19
Hieperdepiep voor blije, jarige meisjes!
Oh, en Tila.... hou even een papiertje voor de volgende 2 plaatjes, anders ben je de sjaak,
Gefeliciteerd met jouw 5-jarige, en 5 jarige supermoederschap!
En een kus voor de rest ook.
Zo, nu weer aan het werk, mijn collega (ik heb ze ook die niet van het forum zijn, tenminste... dat hoop ik...) keek net al met opgetrokken wenkbrauw naar mijn beeldscherm, hihi...
Oh, en Tila.... hou even een papiertje voor de volgende 2 plaatjes, anders ben je de sjaak,
Gefeliciteerd met jouw 5-jarige, en 5 jarige supermoederschap!
En een kus voor de rest ook.
Zo, nu weer aan het werk, mijn collega (ik heb ze ook die niet van het forum zijn, tenminste... dat hoop ik...) keek net al met opgetrokken wenkbrauw naar mijn beeldscherm, hihi...
Wat wilde ik nou toch typen?

maandag 5 oktober 2009 om 13:29
Hahahahaha! Dank jullie wel
Het gaat lukken, geloof ik. Het ziet er naar uit dat het droog blijft, op weg van school naar huis, dus we kunnen wat buitenspelletjes doen, de pannenkoeken zijn klaar, de taart is in huis, de spelletjes zijn bedacht, dus het zou moeten lukken. Geloof ik.
Al vijf jaar moeder. Bizar.
Het gaat lukken, geloof ik. Het ziet er naar uit dat het droog blijft, op weg van school naar huis, dus we kunnen wat buitenspelletjes doen, de pannenkoeken zijn klaar, de taart is in huis, de spelletjes zijn bedacht, dus het zou moeten lukken. Geloof ik.
Al vijf jaar moeder. Bizar.

maandag 5 oktober 2009 om 20:49
dinsdag 6 oktober 2009 om 07:39
Koffie.
Tila, *grin* dat puffen was met jom das waar. Beetje warhoofd these days.
Darly hoe was het op het werk, gisteren? Red je het een beetje?
Tila, succes straks. Zie je er tegenop?
Ik heb zo rijles en dan weer werken. Er speelt een werkding wat een nogal aparte uitkomst kan hebben. Ik zal proberen een dezer dagen het in de kelder te zetten.
Tila, *grin* dat puffen was met jom das waar. Beetje warhoofd these days.
Darly hoe was het op het werk, gisteren? Red je het een beetje?
Tila, succes straks. Zie je er tegenop?
Ik heb zo rijles en dan weer werken. Er speelt een werkding wat een nogal aparte uitkomst kan hebben. Ik zal proberen een dezer dagen het in de kelder te zetten.
dinsdag 6 oktober 2009 om 17:26
Ik ben best onder de indruk van jouw werkding van gisteren Suup, ik kom de publiciteit werkelijk overal tegen (en heb meteen en subiet aan de kinderen uitgelegd dat jij daar achter zit, zodat ze nu denken dat jij het geheel en al runt bij jouw club - en dat laat ik vrolijk zo ).
Sjonge Darly, ik hoop dat die interimdame iets kan (helpen)? Of is dat nog ijdel gehoopt?
Tila: je eerste kinderfeestje overleefd! Eigenlijk verdien je nu een complete nieuwe ronde felicitaties . Hier, neem een glas wijn, het is na 5en immers
Ik sla even over, heb van een hele lieve mevrouw een beetje cake aangenomen (ze had het zelf gebakken en ze keek er zo lief bij...) en nu heb ik knetterkoppijn. Ik vertelde dat bij thuiskomst aan GG, Dot stond erbij te luisteren, pakte mijn hand en zei met Sensatie Blik in haar ogen: "Mám! Het was vast eigenlijk een héks mam, net als met Sneeuwwitje"
Sjonge Darly, ik hoop dat die interimdame iets kan (helpen)? Of is dat nog ijdel gehoopt?
Tila: je eerste kinderfeestje overleefd! Eigenlijk verdien je nu een complete nieuwe ronde felicitaties . Hier, neem een glas wijn, het is na 5en immers
Ik sla even over, heb van een hele lieve mevrouw een beetje cake aangenomen (ze had het zelf gebakken en ze keek er zo lief bij...) en nu heb ik knetterkoppijn. Ik vertelde dat bij thuiskomst aan GG, Dot stond erbij te luisteren, pakte mijn hand en zei met Sensatie Blik in haar ogen: "Mám! Het was vast eigenlijk een héks mam, net als met Sneeuwwitje"

dinsdag 6 oktober 2009 om 20:04
MK vindt jouw werkding ook leuk, Suup. Betrekt alles op zichzelf
Oei, Lil, niet doen, eten aannemen van een vreemde isniegoed!
Gekke Dotta
D, ging het een beetje?
Werk was wel okee. Had alleen wel in mijn eentje drie stagiares onder mijn hoede - die ik moet gaan leren hoe publi-en in de toneelwereld werkt... dat kon ik toch niet? - en dat kost behoorlijk wat tijd. Behoorlijk wat tijd. Poeh.
Kindjes waren retelief vandaag, aten als de besten, waren lief in bad ern gingen snoezig naar bed ik geloof dat de spanning va de verjaardag er een beetje af is
Oei, Lil, niet doen, eten aannemen van een vreemde isniegoed!
Gekke Dotta
D, ging het een beetje?
Werk was wel okee. Had alleen wel in mijn eentje drie stagiares onder mijn hoede - die ik moet gaan leren hoe publi-en in de toneelwereld werkt... dat kon ik toch niet? - en dat kost behoorlijk wat tijd. Behoorlijk wat tijd. Poeh.
Kindjes waren retelief vandaag, aten als de besten, waren lief in bad ern gingen snoezig naar bed ik geloof dat de spanning va de verjaardag er een beetje af is

woensdag 7 oktober 2009 om 07:50
woensdag 7 oktober 2009 om 07:59
*Hangt slingers op*
Lieve Darly van harte!
Laat je vandaag niet gekmaken op je werk. Geniet van je 29ste verjaardag. Kus.
Lekker koffie.
Werkding was ook leuk, al had ik met het resultaat weinig te maken ondanks aanwezigheid.
Wel stoer om het overal terug te zien.
Die dotta , lekker wijffie.
Tila wat een verantwoordelijkheid. Dat ze dat aandurven.
Hier wat gestressed voor werkgesprek vanmiddag.
Koffie dus
Lieve Darly van harte!
Laat je vandaag niet gekmaken op je werk. Geniet van je 29ste verjaardag. Kus.
Lekker koffie.
Werkding was ook leuk, al had ik met het resultaat weinig te maken ondanks aanwezigheid.
Wel stoer om het overal terug te zien.
Die dotta , lekker wijffie.
Tila wat een verantwoordelijkheid. Dat ze dat aandurven.
Hier wat gestressed voor werkgesprek vanmiddag.
Koffie dus

woensdag 7 oktober 2009 om 10:03
Woehaaa, die taart, geweldig!
Lieve Darly, kick áss baby, gefeliciteerd en 29 zoenen!!! Wil je er evenveel kopjes koffie bij ?
Ja, vond het zo'n lief briefje Tila . Voor de niet ingewijden: uit een boek dat ik uit de Tila-voorraad heb overgenomen viel dit weekend opeens een lief boodschappenbriefje van Tilalief aan Tila, dat heb ik even geretourneerd toen ik toch nog een kaartje vor MK schreef.
Ik ga maar eens (verder) werken, het mocht tijd worden..
Lieve Darly, kick áss baby, gefeliciteerd en 29 zoenen!!! Wil je er evenveel kopjes koffie bij ?
Ja, vond het zo'n lief briefje Tila . Voor de niet ingewijden: uit een boek dat ik uit de Tila-voorraad heb overgenomen viel dit weekend opeens een lief boodschappenbriefje van Tilalief aan Tila, dat heb ik even geretourneerd toen ik toch nog een kaartje vor MK schreef.
Ik ga maar eens (verder) werken, het mocht tijd worden..

woensdag 7 oktober 2009 om 13:11

woensdag 7 oktober 2009 om 19:26
voor Suup. Dasnieleuk.
D aan het kroegen? Lekker feestje aan het vieren? Je wordt immers maar zeven een keer 29!
Kindertjes verwend, vanmiddag (want MK had natuurlijk nog niet genoeg nieuws) en voor beiden een Kinderboek gaan scoren. En omdat MK niet het boek koos dat ik eigenlijk zou willen hebben, heb ik ook een Kinderboek gekocht.
En hebben we nu 3 kinderboekenweekgeschenken
En daarna veranderden ze in draakjes. (en ik dus ook, dat wass wat minder) en ben ik nu heeeeel blij dat ze in bed liggen en stil zijn. Pfieuw!
D aan het kroegen? Lekker feestje aan het vieren? Je wordt immers maar zeven een keer 29!
Kindertjes verwend, vanmiddag (want MK had natuurlijk nog niet genoeg nieuws) en voor beiden een Kinderboek gaan scoren. En omdat MK niet het boek koos dat ik eigenlijk zou willen hebben, heb ik ook een Kinderboek gekocht.
En hebben we nu 3 kinderboekenweekgeschenken
En daarna veranderden ze in draakjes. (en ik dus ook, dat wass wat minder) en ben ik nu heeeeel blij dat ze in bed liggen en stil zijn. Pfieuw!