Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Kan jij mij op de mail of zo nog even zetten hoe jouw hartkwaal precies heette?
Suup, wat naar! Kan me voorstellen dat je niet "gespaard" wilt worden vanwege drukte op je werk. Sterkte, meid.
.
Suup!
Krijg net smsje, broer mag weer naar huis. Oorzaak of hij nu medicijnen krijgt wat ze verder gaan doen qua onderzoeken om de oorzaak te achterhalen dat weet ik allemaal nog niet.
Oh gelukkig! Het gaat dus goed genoeg met hem om hem naar huis te sturen, dat is fijn! Maar wel heel erg vervelend dat ze je niet even gebeld hebben, gaan jullie daar nu afspraken over maken?
Fijn dat ie naar huis is, Suup

Zo. Weet er iemand nog een leuk baantje voor mij per 1 januari? Want mijn contract gaat niet verlengd worden. Reden: ze willen toch liever iemand met heel veel ervaring in de toneelwereld. En ze waren geloof ik heel blij dat ik niet verbaasd, boos of emotioneel reageerde.

Ik was eigenlijk best opgelucht. Heb nog gemeld dat ik zelf de communicatie niet goed vond verlopen en daardoor niet optimaal in mijn vel zat. Dat snapten ze

Goh. Mijn contract is nog nooit niet verlengd. Da's wel raar. Nu maar eens gaan kijken of er nog wat te werken valt in UberVinex. En hoe het UWV werkt. En wat ik aan de belastingdienst moet doorgeven.
He, nou! Toch vind ik het kut Tila. Ook al is het stiekem gewoon een stomme club. Ben je nu voorgoed genezen of zou je wel weer in de theaterwereld willen werken?
Kweenie, Darly. Als jouw en mijn werk typerend zijn voor het wereldje, dan niet. Maar ik wil vooral in de buurt werken, dus dan valt het theaterwereldje vooralsnog sowieso af

Ik vind het niet echt erg, ik ben echt behoorlijk opgelucht.
Ik had niet verwacht dat je opgelucht zou zijn. Tila, wat een gek idee! Ik had een idee (maar van een afstandje) dat je daar als een vis in het water was.

Jeetje Suup, wat rot van je broer en wat vervelend dat je moeder verkeerd in heeft geschat hoe en wanneer ze dit moest brengen!

Hoe is het nu met hem?

Ik ben blij en vol van nieuw vergaarde wijsheid van symposium en moet even wat meisjes in bed gaan kwakken. En dan weer aan het werk want anders haal ik mijn deadline niet.

Aso heeft gisteren trouwens nog gebeld maar MM heeft niet opgenomen want met de meiden bezig. Hij heeft niet meer gemaild oid dus zal het wel meevallen óf heeft ie binnenkort weer een of andere onaangename verrassing voor me. Kweetniet. MIsschien had MM toch het Breiblad meteen moeten vergiftigen toen hij haar een glaasje water bracht?
Lol Bloes de reden om altijd wat arsenicum bij je te hebben. Verwijt mijn moeder trouwens niets, is niet aan haar om me te informeren. Zij ging ervanuit dat schonezus dat had gedaan.

Tila kut ondanks jij opgelucht blijft het geen fijn gevoel

Ik ben op weg naar een bal en heb lief exvriendje V als date. Helemaal leuk.
Veel plezier op bal, Suup! Lief van je smsje, ik zag em net pas.

Bloes, daar heb je van die ringen voor, wara je Geheel Geheim gif uit kan laten vallen

Bloes, ik geloof dat jij de kelder niet leest want daar staat nogal van vis op het droge. De sfeer was nogal, ehm, bedroevend, de laatste tijd. Dus ik ben wel opgelucht. Maar ben nu wel heel erg aan het bedenken wat ik nou eigenlijk zou willen worden, als ik groot ben.

maar goed. Iemand een wijntje?

Zou ik ooit groot worden?
Bloes, zo'n gifring heb ik! Een antieke. Prachtig ding. Zeg maar wanneer je hem wilt lenen.

Tila: ik kan me prima voorstellen dat het als een opluchting voelt. Die kutsfeer is niet goed voor een mens. Laat het even zakken en houd je ogen goed open qua vacaturesites, maar even rust in de tent lijkt me ook geen overbodige luxe.

Suup: goed dat je broer weer thuis is.

Hoe is het met DarlingDarly?

Zo. Ik ben morgen vrij! Ik ga heerlijk met Man winkelen want ik heb nieuwe pakken nodig. Die zal ik wel weer niet kunnen vinden maar dat mag de pret niet drukken; we gaan lekker slenteren en lunse en koffiedrinken samen en hopelijk valt mijn oog dan ineens op een mooi pak. Of twee. Of drie. Dan ben k maar gelijk klaar.
.
Darling Darly is even o.p. Ik voel sinds vanavond ineens dat anderhalf jaar lang als een beest knokken op werk voor mezelf en wat ik wil bereiken bij/voor het gezelschap toch veel van me heeft gevergd. En nu de bom is gebarsten en ik me eigenlijk opgelucht en vol nieuwe energie zou moeten voelen, ben ik het gewoon zo zat en weet ik niet waarom ik ooit dat gevecht ben aangegaan in plaats van gewoon simpelweg een andere baan zoeken. Op zich slechte timing voor deze inkakker omdat er nu (anderhalf jaar te laat) ineens heel veel mensen zich achter mij scharen en openlijk aan de directie hun ongenoegen over alles uiten. En ik kan alleen maar reageren met suffe opmerkingen als ' joh' en, als mensen vragen naar de toekomst, ' weet ik veel' .

Gelukkig heb ik heel veel leuke uitjes met vrienden gepland deze en volgende maand waar ik heel veel zin in heb, dus ik kan me lekker even daar op richten en op werk iedereen in zijn eigen sop laten badderen :-)

En oh ja: slapen, dat is ook heel fijn, ga ik maar es doen nu :-)
Ik ook zo slapen.

Leuk feestje. Lekker gedanst en vriend V is zo leuk. Alsof we elkaar wekelijks zien ipv vier jaar geleden. Helemaal top.
Darly
Oh ja scharrel smste vanavond. We gaan morgen uit eten.
Wat een rust hier. Alles ok met iedereen?
Alles ok hoor. Moe nog steeds dus ik heb zuip-afspraak voor vanavond afgebeld en duik straks met een grote zak patat op de bank.

Hoe is het met jou?
Zin in mijn date vanavond.
Ben helemaal druk met feestjes voorbereiden. Gaat lukken.

En waar ik gister nog dacht dat ik het makkelijk zou redden, die 3 maanden nog gemotiveerd uitzitten, vraag ik me dat nu ernstig af. Je weet wel, hoofd naar boven, borst vooruit, en dat lukt op zich wel maar ik heb helemaal geen zin om publiplannen te maken voor voorstellingen die ik niet (gratis) ga zien.

Maar goed. Eerst maar eens een hoop boodschappen het huis binnenslepen, feestjes vieren en dan weer verder zien.

Dank voor smstips, suup, ik ga even loeren!

Zijn je patatjes lekker, D? **knuf**, nog, trouwens.

En Suup, hoe smaakt je date?

Voor geinige fokke-en sukke ironie: zie blog daar kon ik harteljjk om lachen, toen ik dat gisteravond zag
Patatjes waren heerlijk, de groentekroket ook :-) Nu onder een dekentje op de bank Heartbreak High kijken :-)

En ligt het nou aan mij of het ineens onwijs koud? Gelukkig heeft Suup haar date om haar warm te houden, toch Suup?

Geslaagd met shoppen M'anas? Al onplezierige verassingen van Aso gehad Bloes? Mims, alles goed? Lil, nog steeds druk?
Nee, het IS onwijs koud, Darly. Vanavond ging ik in het durrup eten met een vriendin, en zat te trillen op mijn fiets.

Dikke knuffel voor jou trouwens, want wat ik lees vind ik Niet Leuk. Kun je niet even een paar dagen weg? Gewoon, heel ergens anders heen, boek een goedkoop ticket met Ryan Air en ga even uitblazen in een leuke stad ofzo? Dat lost problemen niet op, maar zorgt misschien wél voor een fris(ser) hoofd.

Tila: ik realiseer me dat ik volgens mij niet eens op de uitnodiging voor feestje MK heb gereageerd. Schande! Enniewee, ik red het niet want krijg bezoek en drukte, het hele weekend. Joepie.

Ben goed geslaagd vandaag, ben maar liefst 3(!!!) mooie pakken rijker. En een paar schoenen, lekker parfum (Dior Addict, zoooooooo lekker) en 2 mooie kettingen. Voor man schoenen, jeans, mooie blouse, rete-sexy zonnebril en een nieuw overhemd. En, tatatatatadaaaaaaaa, eindelijk DE spiegel gevonden die we al zo lang zochten. En dat alles slechts in een paar uurtjes tijd; ik vind ons ShopChampions.
.
Koffie!

Date was leuk lekker en inderdaad ik heb het niet koud gehad. Ik kreeg de keus vannacht, nog naar huis of blijven slapen in de wetenschap dat hij om 9uur naar de voetbal moest met zoontje (co-ouder). Weinig slaap gehad dus . Maar het was dus leuk en voor herhaling vatbaar. Het is nog aftasten, van beide kanten maar het krijgt wel een vervolg.
Fijn, Suup! Vervolgen zijn fijn!

Goed geshopt, Marie! Nog een terrasje gepakt ook?

Kampioenuh, Kampioenuh,

~heb ik trouwens hier al verteld dat ik jullie parfums kan leveren voor nog geen kwart van de prijs, legaal en geen zuur ruikende nepperds~

Tila, ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben vandaag, met een stralende MK. Denk aan jullie, have fun en groetjes aan alle partygasten die ik ken!

Darly, lieve Darly, je hebt net een zakelijke echtscheiding achter de rug, inclusief het gekonkel en geschreeuw. Dat is niet mals. Kom even bij, dat dat rare wijf nu weg is wil niet zeggend at het advies van de bedrijfsarts niet meer geldig is....

NOu ik ben weg... nog maar 14 minuten te laat voor mijn afspraak (wie spreekt er dan ook op zaterdag om 10.00 af!) , maar moet mijn haar en tanden (niet te verwarren met haar op mijn tanden) nog borstelen!

Wat wilde ik nou toch typen?
*gaat een achteraf gangetje in de vriendjessite zoeken om met Mims te praten over een parfum deal *

Jullie hebben ook gelijk, het is allemaal niet te onderschatten veel geweest. En het houdt ook voorlopig nog niet op met interim-personen, gesprekken en (houdt hart vast) wie weet zelfs wel een soort van terugkeer van Gekke Chefin want de bitch heeft nou eenmaal een vast contract dus zo makkelijk gaat het allemaal niet :-S Maar goed, nu weekend, net 10 uur achter elkaar geslapen en dan ziet de wereld er alweer wat zonniger uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven