Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
~zet salade en geen pizza op tafel~

Roze met glitter.... zou Brananaszoon zo'n bijzondere smaak hebben? Ai, maak maar vast een afspraak met de kappergrimeman dan.

Gisterenavond met Lil naar Faulty Towers Diner Show geweest. Dat was leuk! Niet leuk was dat één of andere klojo Lil's bankpas heeft geript en haar bestolen heeft. Niet te geloven, kutstreek.... En ik vind het superstoer van haar dat ze haar avond niet heeft laten verpesten door die actie! Maar ja: zet Lil eten voor en wijn en ze is blij he!? Basil en Sybel probeerde nog even haar bord af te pakken maar dat ging mooi niet door! Leukleuk.
Sjit, Lil gerold? Wat een kutstreek!

klinkt als leuke avond

Ik ga zo naar een klein feestje. Zin in!
Wat naar, Lil geript. Hebben ze zo'n skimactie op haar uitgevoerd? Vind ik zielderig voor haar.

Ik ben nog niet bekomen van de schrik dat Neef een rozeglitterkamer krijgt, trouwens.

Hier een heerlijk LEEG weekend!
.
Het was een leuk feestje. Beetje maf, want iedereen zat - maar dat moest ook - met z'n telefoon in de hand te twitteren. Veel leuke politieke lokalo's ontmoet en daarna nog lekker lang gewoon zitten kletsen met Suup. Want ik viel wel uit de toon, niet twitterend

Vriendin M heeft een dochter! Ze zou gisteren ingeleid worden en s avonds kwam er een smsje dat ze een spoedkeizersnede heeft gekregen, dus helemaal doepel ging het niet, maar nu is alles weer goed, zei het smsje. Een baby! Een meisjesbaby! Dus ik hoop dat we daar dit weekend even naar kunnen gaan kijken

Mims al aan het schilderen?

Wie wil er koffie?

(Suup ligt nog te pitten. Door het kindergekwetter heen)
Heb ondertussen M aan de lijn gehad en het ging absoluut niet soepel. Echt niet soepel. Ze zou worden ingeleid, bij 37 wk, om dat ze het absoluut niet vertrouwde en zich heel ellendig voelde. Dus zij naar het ziekenhuis, infuusje, tralalalalaa, we gaan eerst je vliezen breken en daarna doen we de inleidingsdinges. En toen braken ze haar vliezen, en toen kwam er alleen maar bloed. Ze hebben in het ziekenhuis iemand tijdens een operatie uit de ok gehaald om haar erin te rijden, want het ging helemaal mis. Zij werd tijdens de misere heel rustig, haar vent stierf duizend doden, en zo'n 12 minuten na het breken van de vliezen is hun dochter geboren.

Gezond.

Ze hebben geen idee wat er mis ging, placenta en vliezen waren okee, maar als ze een paar uur later, of een uur later, waren geweest, was het meiske niet gezond maar dood geweest.

M is heel zwak, heeft veel bloed verloren en klinkt heel tam, maar ze hebben een meisje! Een levend meisje!

Ik ben zo blij, maar ik kan wel janken als ik denk aan wat er had kunnen gebeuren.

We gaan dit weekend dus niet kijken. Ze heeft har zoons nog niet eens gezien, zo zwak is ze. Maar volgende week is het meiske ook nog geweldig.

Ik kan niet ophouden met eraan te denken. En ik ben zo blij....
Maar goed. Koffie?

Waar is iedereen? Het waterige zonnetje in gevlucht?

**begint voor iedereen een heerlijk zondags ontbijtje te maken, met eitjes, en verse jus**
Ha, Tila! Wat een akelig verhaal van je vriendin. Gelukkig dat het goed is nu met moeder en dochter.

Vanuit binnen ziet het er ge-wel-dig uit, dat zonnetje, maar toen ik net even buiten kwam was het toch knap koud. Maakt niet uit, ik word er erg vrolijk van!

Zo grappig, gisteren hebben we Wii-Fit-Plus gekocht met zo'n balance board en de kleintjes zijn er niet vanaf te slaan. De Freule heeft een uur yoga-oefeningen staan te doen ("zooooo heerlijk, mama!") en ik heb net bij de gratie gods ook even op dat board mogen staan. Echt heel erg leuk!

We zouden vandaag de hal gaan oppimpen, ik heb erg mooie muurverf gekocht en een shitload aan barok zilveren fotolijsten, maar er zit niet echt vaart in. Vanmiddag naar de bioscoop met de kleintjes (dat gehaktballengebeuren, jij zei toch dat dat een leuke fim was, Tila?) en dus ga ik nu alvast de couscous voor vanavond maken, dan kunnen we aanschuive zodra we thuiskomen uit de bioscoop. Leuk, zo'n heerlijk niks-weekend!
.
Het is echt een leuke film, M'anas, ik heb in een deuk gelegen

We zijn braaf in de tuin aan het prutten (winterklaar maken, as always fashionably late en met 2 uur vertraging vanwege zoektocht naar snoeischaar) en gaan zo naar een verjaardagsfeestje
He ik dacht dat ik gisteravond nog gepost had, mmm niet dus of mysterieus verdwenen.

Hier ook een bioscoopmiddag in het vooruitzicht, samen met mijn mama naar Invictus van Clint Eastwood. Gaat vannacht waarschijnlijk veel Oscars binnenhalen

Lekker Marie heb je ook wel verdiend na al die drukke weken, toch.

Tila ik bedacht me dat de voetbalplaatjes nog steeds in mijn tas zitten . Niet zo slim, zal ze opsturen.

Verder gisteravond vroeg naar bed na drukke vrijdag en zaterdag.

Nu lekker tuttel en zo richting stad om mijn mama te zien.
Nou ja, Lil geript! Dat is niet leuk! Heb je alles op tijd kunnen blokkeren?

Altijd goed op zondag naar de bios. Veel plezier!

Marc-Marie Huybrechts gisteren was leuk. Ik het begin vond ik dat ie enorm een truukje aan het doen was met zijn stem en manier van praten maar gelukkig ging dat na een half uur beter en heb ik echt wel gelachen.

Buikgriep is al wel minder maar nog niet over. Ik kijk het nog ffies aan en anders maar weer naar de huisarts. Dat suffe gekwakkel de hele tijd. De winter duurt gewoon te lang!

Verder hier ook lekker aan het tuttelen zoals Suup dat zo mooi noemt en straks naar een vriendinnetje.

Veel plezier straks op verjaardagsfeestje Tila! En ik ben wel erg benieuwd naar de slaapkamer van Brananas! Foto's in de Kelder Mims :-)?
Lil das niet voor het eerst he dat je geript bent, tijdje terug toch ook al, of was dat skimmen?

Ik hou niet van rugby, maar wow wat is Invictus (over de winst van het Zuid Afrikaanse rugbyteam) een ontzettend mooie film.Clint Eastwoord als regisseur en Morgan Freeman als Mandela is echt heel erg mooi. Aanrader.

Koffie, wijn, sapje iemand?
Hi there!!

Tila, wat een spannend verhaal over M! Maar heerlijk dat ze een gezonde dochter heeft, ik snap je euforie!!

Wij hebben gisteren ook allemaal enorm genoten. Jongste en ik zijn naar de Hoofdstad getreind en hebben daar gewinkeld en geluncht met een vakantievriendin (jr en sr ) en daarna zo lang gekletst resp. de slappe lach gehad tot we wat te eten in elkaar hebben geflanst samen en met een glaasje wijn hebben geproost op het goede leven en vriendschap. Beetje jammer dat ik 's avonds de deur uitstapte en knoerhard op mijn pols en knieën viel maar op een kapotte en zere knie na, is t allemaal goed afgelopen. De trein terug was ook al erg gezellig met warme choco voor Jongste, die vol verhalen zat en honderd keer vertelde dat ze de hele dag de slappe lach had gehad. Cutie.... Oudste heeft het heerlijk gehad met MM en een vriendinnetje in het zwembad enzo dus fijn fijn weekend!

Vandaag was gezellig met bezoekje aan atelier van kunstenares op de hoek (Oudste vindt dat echt machtig mooi) en visite van vrienden van MM met kleine ukken.

En toen belde tijdens het eten de vrouw van BVV. Een vriend van hen, die ik ook vrij goed ken is overleden. BVV heeft al eens een goede vriend verloren door een ongeluk en met deze vrienden waren ze tot zijn grote spijt ongeveer een jaar gebrouilleerd en dat maakt het nog wranger. Hadden ze maar uitgepraat wat er toen was. Hadden ze nog maar 40 jaar met elkaar kunnen slap ouwehoeren en zuipen en met auto's door blubber rijden. Bah bah, wat hard en wat erg voor zijn vrouw en kind... En wat ontzettend klote voor BVV. Ik geloof dat ik nu nog de enige "ouwe vriend" ben voor hem. Ik met hem deze week dus maar eens live fijnknijpen.

Nu Bloesjes onderprakken. Dikke zoenen voor jullie, lievemooievrouwen!!
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?

Hè Bloes, wat verdrietig!

Je zaterdag klinkt wel heei lief hoe is het met je knie?

Suup & D cultureel bezig geweest goed zo!

Mims? Mims? Hoe is de kamer geworden?

Lil geld al terug? Is er iets te regelen met verzekeraars?

M'anas, helemaal bijgekomen van tuttelweekend n u weer aan de slag? Weer zo vroeg?

He bah, wat een rijtjspost op de vroege ochtend. Nou ja, het is uit een goed hart

Vandaag druk. Website gaat gelukkig woensdag pas live want er zitten wat foutjes in, heb gisteravond nog zitten werken - al chattend met baas, dat blijf ik maf vinden - en er moet nog een shitload gebeuren, maar ik moet ook buiten werk om vandaag een heleboel doen. We ziern wel wat er allemaal af komt...

Koffie, dus!

En ik wil geen sneeuw. Waarom ligt er weer sneeuw?
Geen idee waarom er sneeuw ligt, dat is niet leuk. Hier niet in ieder geval maar het is wel grauw.

Bloes, wat verdrietig. .

En grapig dat je zaterdag ook in de hoofdstad was. Lil ben jij uiteindelijk nog naar verjaardag politieke vriendin gegaan?

Tila sterkte met de werkdrukte.

Ik heb al wat nuttigs gedaan vanmorgen, behalve koffiezetten en kat eten geven. Namelijk kattenoppas geregeld . Mijn vader en stiefmam gaan woensdag naar stiefmamland en doen dat via broerstad. En ik lift mee. Is een mooi buitenkansje en het mag van mijn advocaat (lief he die advocaat). Ik vlieg of trein maandag of dinsdag daarop weer terug. Moet woensdag vanwege een afspraak weer in suupstad zijn, vandaar.

Oh helemaal zin in. Even ander uitzicht en neef om me heen.
Wat leuk! Een minivakantietje! Wat fijn, Suup!
Lekker Suup, ff er tussenuit, dat zal je echt goed doen :-)

Wat een dag van mixed emotions Bloes Geen last meer van je valpartij?

Thuis zijn met werkstress, dat is ff wennen he Tila. Gelukkig kan je je eigen tijden idelen. Succes!

*pakt koffie*
**geeft koffie aan D**

Zo, ik ben goed bezig. Allerlei clubs gebeld, ben vrijgesteld van sollicteren ga met Jom naar de tandarts want die vond het nodig om vrijdag een stukje van z'n voortand af te vallen en bijt nu de hele tijd zijn tong tot biefstuk. auw!
Sorry dames, voor mijn beperkte aanwezigheid.

Komt deels doordat ik even intens geniet van mijn leven, de liefde en de mooie mensen om mij heen.

Komt ook doordat ik erachter ben gekomen dat Mansey (en dan met name zijn aanstaande vrouw, geloof ik) in ieder geval op het Hero-topic op de G-spot mee lazen en ik me met dank aan het verradelijke vergrootglaasje dus hier ook even niet zo veilig meer voel.

Tja, internet is schijnveiligheid, maar dit voelt toch een beetje als meegluren in mijn dagboek. Jakkes. Kom ik ook wel weer overheen, maar even kijken wat ik hier mee wil.
Wat wilde ik nou toch typen?
Ben ik nog op tijd voor koffie?

Zomaar onverwacht vrije ochtend, omdat Dot na zwemmen met een vriendje en a.s. klasgenootje mee is gegaan. Ik had een afspraak op politiebureau, maar die belden ze helaas net af, grom. Mijn pas is dus gejat, en waarschijnlijk hebben ze meegekeken met pinnen wat ik vlak daarvoor deed (treinkaartje naar Bloes, wat ze vervolgens vrolijk meejatte zodat ik bovenop alles ook nog eens kaartjesloos in de trein zat), dus in de tijd dat ik het merkte, van Bloes nr doorkreeg om pas te laten blokkeren en in de wacht stond bij ING, hebben ze DUIZEND van mijn rekening afgehaald. KATSJING. Heb inmiddels brief binnen van ING dat ze dat in principe niet vergoeden want had ik maar niet zo opzichtig moeten pinnen, maar zo werkt het niet helemaal want het is aan hen om te bewijzen dat ik nalatig ben geweest en enig gegoogle leert al snel dat 1x goed pinnen door den dief nog niet voldoende bewijs is (niet volgens mij, maar volgens de rechter, gelukkig). Maar goed, het is gedoe, en ik ben er érg chagrijnig van.

Ik ben inderdaad kleine 2 jaar terug ook een x geskimd, met apparaatje in de pinautomaat. Dat was heel eenvoudig geregeld allemaal, omdat er vervolgens geld is opgenomen in België en ik snel duidelijk kon maken dat ik daar op die dag helemaal niet was. Bovendien was iedereen geskimd die in die dagen bij die pinautomaat geld had opgenomen, dus ING heeft dat toen in 1 big sweep voor al die mensen opgelost. Toen was ik nog blij met ze, nu even niet.

Maar goed, alles in perspectief. Meisjes zijn weer beter, ik ben ongesteld geworden en het chagrijn daarvan kan mooi naar de ING , én: GG heeft gisteren door veel geluk en toeval de vakantie geregeld. Ik doe dat nl altijd, en het lukte nu gewoon niet door alle slaaploosheid en wintergedip. Ik begon steeds maar te huilen omdat het zo ingewikkeld leek en er geen goed huisje gevonden kon worden in de gewenste periode en weet ik wat. Allemaal onzindingen om om te huilen, maar ja, zo voel ik me nu eenmaal momenteel. Afijn, blijken vrienden van GG, waar hij gisteravond toevalig was, een geweldig huis in Italie te hebben gekocht (!), met een ruim gastenhuis/appartement erbij dat ze voor vriendenprijs leuk aan ons gaan verhuren. Met eigen auto erheen, 10 km uit de kust, Italiaans eten all around, geen gedoe, geen gezeik met vluchten, vlakbij zee, eigen auto voorhanden. En gewoon ook reeds geregeld. Ik kan het haast niet geloven. Het is zo'n pak van mijn hart dat ik haast weer in janken uitbarste, ik geloof dat ik toch wel aan vakantie toe ben

Dat gezegd hebbende: GO Suup! Dat heb je wel verdiend, een mini break
Tuurlijk ben je nog op tijd voor koffie Lil. Hier is altijd koffie.

Wat een stom gedoe zeg en 1000 euro dat is echt heel veel geld. Reageer je ongesteldheid maar lekker af op ING. Dat hebben ze verdiend.

Stomme dieven, dat moeten ze ook niet doen. Kunnen ze met de camera niet zien wie er gepind heeft, bij elke pin hangt toch tegenwoordig een camera?

Maar wel heel fijn dat de meisjes beter zijn en dat de vakantie geregeld is. Italie, lekker zeg. Klinkt ontzettend goed.

Mims wat heerlijk dat je zo geniet van leven en liefde en de daarbijhorende mensen. Minder van meelezende aanstaande. Snap je gevoel.
Oh, Lil! Niet huilen! Een vakantiehuis in Italie, wat heerlijk! daar wordt een mensch blij van

Mims! Mansey die meegluurt? Waarom? Wat is dat nou voor raar gedrag, hij heeft zijn verloofde toch om naar te gluren?

Ik heb ondertsssen allerlei nuttigs gedaan, maar nog geen letter aan werk gewerkt. Moet nog. Gaat niet lukken, ben ik bang, dus wordt waarschjijnlijk nachtwerk. MK naar fysio, daarna naar zwemmen, daarna eten en daarna moet ik naar een feestje van een oudstagiaire... dat hou ik denk ik maar kort, want anders wordt het nooit wat...

Koffie dus maar. Hebben jullie een bakkie voor me? Mijn senseo ontkalkt as we speak en ik heb geen trek in oplosbla.
*een lekkere nespresso voor Tila.*
&#^#%@, Lil! Wat een stelletje rotzakken, zowel de dieven als de ING! Reageer je vooral enorm af op die *#&#^-bank!

Maar van la bella Italia word je blij, ik in ieder geval wel altijd :-)

Helaas wil de Belastingdienst van mij weer centen zien dit jaar dus als mijn werksituatie niet verandert wordt het een zomertje Balkonia voor mij....

Ik zit aan de oploskoffie Tila, moet nog boodschappen doen.

*gaat van dat doorzichtige plastic op een aantal Kasteelramen plakken waar door je wel naar buiten maar niet naar binnen kunt kijken*
Hier van hetzelfde D en als wel werk dus midden in de zomer beginnen. Daarom neem ik het er nu maar even van. Nu broerstad, met pasen waddeneiland en met koninginnedag weer broerstad.

Heb jij nog voorstelnieuws trouwens?
Nee, nog niks gehoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven